نقل و انتقالات بسکتبال NBA؛ فورکان کورکماز به فیلادلفیا بازگشت

یک منبع آگاه در فیلادلفیا سونی سیکسرز اعلام کرد که فورکان کورکماز به این تیم بازگشته است.این بازیکن در پایان فصل قراردادش تمدید نشد، اما حالا به تیم بازگشته است.

فورکان کورکماز به فیلادلفیا بازگشت

آدریان ویجناروفسکی، خبرنگار ESPN ضمن اعلام این خبر عنوان داشت که براساس گزارشات، سال اول قرارداد فورکان کورکماز تضمین شده است درحالی که سال دوم قرارداد تا ۱۰ جولای ۲۰۲۰ اعتبار دارد و پس از آن باشگاه در مورد ادامه قرارداد این بازیکن تصمیم خواهد گرفت. پس از مصدومیت این بازین ترکیه‌ای از ناحیه رباط صلیبی در ماه فوریه، این انتقال هم برای فورکان کورکماز و هم برای فیلادلفیا سونی سیسکسرز جذاب خواهد بود. کورکماز در فصل قبل، ۵.۸ امتیاز و ۲.۲ ریباند در ۴۸ حضورش بدست آورد و ۳۲.۶ درصد پرتاب‌های ۳ امتیازی او در دومین فصل حضورش در NBA تبدیل به امتیاز شدند. سیکسرز به دنبال آن است تا پرتاب‌های بلند خود را تقویت کند و بنابراین کورکماز هنوز هم باید در زمینه پرتاب ۳ امتیازی در سطح NBA موثر عمل کند. او در لیگ تابستانی سال قبل تأثیرگذار ظاهر شد و در هر بازی ۴۰ امتیاز کسب کرد و برای تیم ملی بسکتبال ترکیه نیز بازی‌های قابل قبولی ارائه داد.

فیلادلفیا فورکان کورکماز

پس از خروج جی جی ردیک، حداقل روی کاغذ فورکان یکی از گزینه‌های پرتاب ۳ امتیازی برای فیلادلفیا سونی سیکسرز خواهد بود. برت براون به طور خاموش و نامحسوس عملکرد فورکان را در کنار جیمز انیس و جاناتان سیمونز را زیر نظر دارد و انیس تا اینجا رضایت براون را جلب کرده است. سیکسرز برای فصل ۲۰-۲۰۱۹، چهارده بازیکن تضمین شده در فهرست خود دارد و این یعنی یک بازیکن دیگر می‌تواند برای فصل عادی به خدمت بگیرد. سیکسرز همچنین کریست کوماج و نورول پله و ماریال شایوک را به خدمت گرفته است. لازم به ذکر است که فورکان کورکماز در سال ۲۰۱۶ به فیلادلفیا سونی سیکسرز پیوست و اکثر اوقات به عنوان بازیکنی قرضی در تیم‌های دیگر حاضر شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *