عضو اجرایی بوستون سلتیکس : تکو فال یک دارایی ارزشمند است

تکو فال ، بازیکن بوستون سلتیکس در لیگ تابستانی لاس وگاس توجهات را به خود معطوف ساخت، این توجهات تنها به واسطه قد بلند و مناسب او نیست بلکه توانایی های او به حدی بود که مانند بازیکنان بزرگ در بازی‌های بزرگ عمل کرد.

بوستون سلتیکس به آینده درخشان تکو فال اعتقاد دارد

بوستون سلتیکس بعد از اینکه این بازیکن درشت هیکل را در مراسم درفت ۲۰۱۹ به خدمت گرفت، نگاه خوشبینانه‌ای نسبت به بازی تکو فال دارد. فال میانگین ۷.۲ امتیاز، ۴ ریباند و ۱.۲ بلاک را به نام خود ثبت کرد و ۷۷ درصد پرتاب‌های او تبدیل به امتیاز شد. وی به ندرت روی نیمکت تیمش نشست و اغلب در زمین مسابقه حضور داشت. حالا همه چیز به بوستون سلتیکس بستگی دارد که چگونه در فصل آینده از وی در ترکیب خود استفاده کند. یکی از اعضای اجرایی سلتیکس باور دارد که تکو فال یک سرمایه‌گذاری ارزشمند است، مخصوصاً اگر به همین منوال به پیشرفت خود در بسکتبال ادامه دهد.

بوستون سلتیکس تکو فال

از این عضو اجرایی بوستون سلتیکس درباره بازی تکو فال در لیگ NBA پرسیدیم و وی پاسخ داد:

مطمئن هستم که او یک دارایی ارزشمند است. اگر مانند ماه‌های قبل در لیگ NBA نیز به پیشرفت خود ادامه دهد معتقدم دیگر نمی‌توانیم هیچ تفکر منفی درباره او داشته باشیم.

البته مشخص نیست منظور این عضو اجرایی از عبارت یک دارایی ارزشمند چیست اما اگر معنایش این باشد که تکو فال به طور کامل در ترکیب بوستون سلتیکس حاضر خواهد شد، مشخص است که سلتیکس اجازه نخواهد داد تا تکو برای لیگ آینده یک بازیکن آزاد باشد. اگرچه فال هنوز راه دور و درازی تا موفقیت دارد اما او می‌تواند راه خود را در NBA باز کند. نمی توان این موضوع را کتمان کرد که تماشای او در قامت یک سوپربازیکن تا چه اندازه می‌تواند جذاب باشد.

لازم به ذکر است تکو ۲۳ سال سن و اصلیتی سنگالی دارد. به واسطه هیکل تنومندش در پست سنتر بازی می‌کند. سلتیکس اولین تیم حرفه‌ای فال در دوران بازیگری است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *