جنجال مایکل جردن؛ 23 سال پس از پیتزای مسموم!

ماجرای مسمومیت غذایی مایکل جردن قبل از دیدار مقابل یوتا جاز در سال 1997 بار دیگر جنجالی شده است.

مایکل جردن در سری مستند های The Last Dance که از شبکه نتفلیکس پخش می شود و بسیار پرمخاطب بوده، گفت که در سال 1997 و قبل از بازی شیکاگو بولز مقابل یوتا جاز، او پیتزایی در هتل خورده که باعث شده حال بدی پیدا کند.

اما این اظهار نظر او حالا حاشیه ساز شده است. کریگ فایت، یکی از هواداران شیکاگو بولز که در سالت لیک زندگی می کرده و دستیار مدیر شعبه فروشگاه پیتزا Hut در سال 1997 بوده، ادعا کرده که در آن روز، سفارش مایکل جردن را آماده کرده و به جدال با او پرداخته است.

 

مستند Last Dance بار دیگر مایکل جردن را به صدر اخبار آورد.

 

او می گوید: «من یادم هست که گفتم پیتزا را آماده می کنم چون نمی خواهم هیچکدام از شما کاری در مورد آن انجام دهید. وقتی آسانسور متوقف و در آن باز شد، انگار صورتم با دود سیگار سوراخ شده بود. آیا شما به دکتر مراجعه کردید و تشخیص مسمومیت غذایی داده شد؟ آنها فقط با مشاهدات حرف می زنند. چیزی که به یاد همه می آورم، این است که او (مایکل جردن) خیلی سیگار می کشید. پنجره ها را باز کرده بودند. او حتی تی شرت هم به تن نداشت. اگر مسمومیت غذایی بوده، شاید غذایی از جای دیگر برای او آورده بودند. اما آن پیتزا به خوبی آماده شده بود. من تمام قواعد را رعایت کردم.

سم اسمیث، نویسنده پرسابقه NBA هم درباره این اتفاقات گفت: «ماجرای پیتزا و مسموم بودن آن کاملا بی معنی بود. چندین مسئله دیگر نیز وجود داشت که نمی خواهم به آنها بپردازم.»

همچنین برخی همبازیان جردن در شیکاگو بولز به خاطر بعضی مسائل عنوان شده در این مستند به شدت ناراحت و عصبانی شده اند. اسکات پیپن به خاطر اینکه یکی از تصمیمات او توسط مایکل جردن خودخواهانه نامیده شده بود، از او عصبانی شده است. علاوه بر او، هوراس گرنت، دیگر ستاره پیشین شیکاگو به انتقاد از جردن پرداخته و این مستند را سرگرم کننده اما سرشار از مزخرفات خوانده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *