لیگ بسکتبال NBA: پیش بازی ایندیانا پیسرز-بروکلین نتس

قرار است در بهترین سایت خبری بسکتبال در ایران، به تحلیل و موشکافی بازی حساس ایندیانا پیسرز و بروکلین نتس بپردازیم. تا انتهای مطلب همراه بسکتفا باشید.

در چارچوب رقابت‎های لیگ بسکتبال NBA، دو تیم ایندیانا پیسرز و بروکلین نتس به مصاف هم خواهند رفت. این دو تیم در ساعت ۱:۳۰ دوشنبه ۱۹ فروردی ۱۳۹۸ مصادف با ۸ مارس ۲۰۱۹، در ورزشگاه بنکرز لایف فیلدهوس به مصاف هم خواهند رفت. پیسرز در رتبه پنجم و بروکلین در رتبه ششم کنفرانس شرق قرار دارند و به لحاظ شانس حضور در پلی‌آف، وضعیت مساعدی را سپری می‎کنند. در دو دیدار پیشین از سری میان این دو تیم، ایندیانا برنده بازی بوده و این دو تیم یک بازی دیگر باید برابر هم برگزار کنند که بسیار حساس و حیاتی خواهد بود. هر تیمی که می‌خواهد در پلی‎آف لیگ بسکتبال NBA به تیم راحت‌تری برخورد کند، قطعا به پیروزی در این بازی نیاز خواهد داشت.

لیگ بسکتبال NBA ؛ ایندیانا پیسرز: فرم بد، سرنوشت بدی هم دارد

پیسرز مدت‌ها قبل حضورش در پلی‌آف را قطعی کرد و از آن تاریخ به بعد، فقط و فقط برای کسب رتبه بهتر می‌جنگد. آن‌ها این بار به مصاف رقیبی خواهند رفت که در جدول کنفرانس شرق، یک رتبه پایین‌تر قرار دارد. البته نباید فراموش کنیم ایندیانا در شرایطی پای به این مسابقه می‌گذارد که سیزده بازی از بیست بازی قبلی‌اش را با شکست پشت سر گذاشته است. حتی همین شکست‌های پیاپی، رتبه سوم را از چنگشان درآورد. اینجاست که پیسرز باید به خودش بیاید زیرا حضور در پلی‌آف آن هم با این فرمِ بد، سرنوشت خوبی نخواهد داشت. از آنجایی که اولادیپو باز هم قادر به همراهی تیمش در پلی‌آف نخواهد بود، با این شرایط خروج زودهنگام از مسابقات، محتمل‌ترین نتیجه خواهد بود. پیسرز می‌تواند روی تجربه پیروزی در دو بازی اخیر مقابل بروکلین حساب کند و از این طریق، منتهی به پایان فصل، فرم خوبی به دست آورد.

لیگ بسکتبال NBA

لیگ بسکتبال NBA ؛ بروکلین نتس: این لحظات پایانی و سختی‌هایی که باید کشید

نتس که در تعداد پیروزی‌ها و باخت‌ها بر روی رقمی برابر قرار گرفته است، اخیرا بزرگترین پیروزی فصلشان را کسب کردند. شکست دادن میلواکی، بهترین تیم حال حاضر لیگ بسکتبال NBA، کار بسیار سختی است که نتس موفق به انجامش شد. این پیروزی کمک کرد برای حضور در پلی‌آف، گام بزرگی بردارند. البته هیچ چیز تمام شده نیست و هنوز بازی‌های سختی دارند که باید پشت سر بگذارند. در یک بازه فشرده و سخت، آن‌ها باید به مصاف میامی هیت، دیترویت پیستونز و اورلاندو مجیک بروند و این یعنی، سرنوشت در دستان خود بروکلین نتس قرار دارد. اگر بتوانند به روند خوب خود ادامه دهند، قطعا در پایانِ فصل عادی، چیزی برای هیجان زده شدن خواهند داشت و اگر نه، متاسفانه این تیمِ خوب کارش همینجا به اتمام می‌رسد. در واقع فصل خوبی برای بروکلین بود چون بالاخره در مسیر درستی قرار گرفتند. داشتن بازیکنانی چون دی‌آنجلو راسل، جو هریس و کرول، باعث شده نتس حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

لیگ بسکتبال NBA

از اینکه تا پایان این مطلب همراه بهترین سایت خبری بسکتبال در ایران بودید، ممنونیم. منتظر یادداشت‌ها و مطالب بعدی بسکتفا باشید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *