• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • جیمی باتلر و میامی هیت به قرارداد پوشاک ورزشی خود پایان دادند

جیمی باتلر و میامی هیت به قرارداد پوشاک ورزشی خود پایان دادند

فوروارد تیم میامی هیت یعنی جیمی باتلر و برند جردن به همکاری دوطرفه خود پایان دادند. بدین ترتیب قرارداد چند ساله جیمی باتلر برای کفش و لباس ورزشی‌اش با برند جردن، ۱۰ ماه پیش از موعدی که از قبل تعیین شده بود یعنی تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۰ به پایان رسید.

پایان قرارداد جیمی باتلر با پوشاک ورزشی

این جدایی باعث می‌شود تا بازیکن چهار دوره آل استار و بازیکن چهار دوره تیم دفاعی NBA به پرهوادارترین بازیکن بدون قرارداد کفش در لیگ تبدیل شود. انتظار می‌رود که باتلر برای بستن یک قرارداد البسه ورزشی چند ساله که از همین فصل جاری معتبر خواهد بود، مذاکرات خود را با برندهای متعدد از فاصله یک هفته مانده به رویداد آل استار آغاز نماید. باتلر پس از آنکه در مراسم درفت سال ۲۰۱۱ به‌عنوان انتخاب آخر یارکشی شد، در حالی که بازیکن سالی اولی شیکاگو بولز محسوب می‌شد با برند آدیداس قرارداد امضا کرد. سه فصل بعد، باتلر کاهش ۷۵ درصدی درآمد خود از قرارداد پوشاک را پذیرفت تا با برند جردن قرارداد امضا کند. پس از آن بود که جایزه بیشترین پیشرفت در یک فصل NBA را به خود اختصاص داد و در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ برای اولین‌بار توانست در تیم آل استار بازی کند.

جیمی در زمان همکاری خود با جردن اغلب با مدل Air Jordan همکاری داشت و اخیراً نیز کتانی بسکتبال مدل Supefly، Supreme Elevation و Diamond را می‌پوشید. برند جردن در طول این همکاری خود با باتلر، چند کفش با طراحی و رنگ‌آمیزی مورد علاقه باتلر را به صورت اختصاصی برای این بازیکن طراحی کرد. باتلر در طول مدت قرارداد خود در همایش‌ها و رویدادهای تبلیغاتی جهانی برند جردن هم شرکت می‌کرد. در بهار ۲۰۱۶، مجموعه از پوشاک مثل تیشرت و کلاه با نشان مخصوص باتلر عرضه شدند و همچنین یک کفش با تعداد محدود به‌نام Jordan ۲۹ Low نیز در مجموعه پوشاک هوادارای باتلر در دسترس علاقه‌مندان او قرار گرفتند.

جیمی باتلر

برندهای معروف و معتبر ورزشی به تازگی از برهم خوردن قرارداد باتلر و جردن آگاه شدند و انتظار می‌رود برای جذب باتلر به برند خود تلاش بالایی از خود نشان بدهند. در دو سال اخیر، هم پوما و هم نیو بالانس به‌دنبال امضای قرارداد با بازیکنان آل استاری بودند تا یک‌بار دیگر به برند خود اعتبار ببخشند و کفش‌های بسکتبال جدید خود را به نمایش بگذارند. دوین وید اخیراً دی انجلو راسل را مجاب کرد تا با برند زیرمجموعه خودش یعنی Way of Wade که به شرکت لینینگ تعلق دارد قرارداد امضا کند. شرکت لی-نینگ، حالا که وید از بازی در NBA بازنشسته شده است که خط تولید کفش مخصوص این اسطوره تیم میامی هیت راه‌اندازی کرده است.

هنوز مشخص نیست که آیا وید قصد دارد جیمی باتلر را نیز برای امضای قرارداد با برندی که خود از سال ۲۰۱۲ آن را می‌پوشد مجاب کند یا نه. با همین کفش لینینگ بود که وید سه قهرمانی NBA خود را کسب کرد. دوین وید همچنین در ابتدای تابستان ۲۰۱۹ زمانی که جیمی باتلر بازیکن آزاد بود و پیشنهادات متعددی داشت، به این بازیکن توصیه کرد که به میامی بپیوندد. باتلر در گفتگو با ریچل نیکولز از ESPN گفت:

وید در تابستان به من گفته بود که من با مجموعه هیت تناسب دارم دارم و می‌توانم بخشی از تاریخچه آن باشم.

پس از آنکه باتلر از طریق یک قرارداد «امضا-ترید» به میامی پیوست، در همین مدت اندک نیز عملکرد خوبی در این تیم از خود برجای گذاشته است. در حالی که تقریباً سه ماه از آغازی فصل عادی NBA سپری شده است، هیت در جمع سه تیم برتر کنفرانس شرق قرار دارد. باتلر تاکنون ۲۹ بازی برای هیت انجام داده است و در همین مدت ۲۰.۸ امتیاز، ۶.۶ ریباند و ۶.۶ پاس گل در هر بازی کسب کرده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *