• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • کوارتر چهارم طلایی جوش ریچاردسون ، عامل پیروزی سیکسرز مقابل کلیپرز

کوارتر چهارم طلایی جوش ریچاردسون ، عامل پیروزی سیکسرز مقابل کلیپرز

بن سیمونز و چوئل امبید فیلادلفیا سونی سیکسرز را در بازی حفظ کردند تا این‌که جوش ریچاردسون تأثیرگذاری خود را نشان داد.

درخشش جوش ریچاردسون برابر کلیپرز

جوش ریچادسون ۱۷ امتیاز از ۲۱ امتیاز خود را در کوارتر چهارم بدست آورد و به فیلادلفیا سونی سیکسرز کمک کرد که سه‌شنبه شب لس آنجلس کلیپرز را با نتیجه ۱۱۰ بر ۱۰۳ از پیش رو بردارد. بن سیمونز ۲۶ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۱۰ پاس گل برای فیلادلفیا سونی سیکسرز بدست آوردند. سیکسرز بهترین رکورد بازی‌های خانگی بسکتبال NBA را با آمار ۲۵ پیروزی و ۲ شکست به ثبت رسانده است. همچنین امبید ۲۶ امتیاز و توبیاس هریس ۱۷ امتیاز و ۱۲ ریباند بدست آوردند. جوش ریچاردسون در پایان بازی اظهار داشت:

در کوارتر چهارم، من حملات بیشتری انجام دادم. دست دفاع حریف را خواندم. سرمربی توپ را در دستانم قرار داد و مرا برای حمله کردن آزاد گذاشت. این فوق‌العاده است. در بازی‌های نزدیک همه ما می‌خواهیم بخشی از این تلاش مثبت باشیم و من نیز بخشی از آن بودم.

برت براؤن، سرمربی فیلادلفیا سونی سیکسرز هم بر توانایی‌های جوش ریچاردسون اذعان داشت. کوای لنارد با ۳۰ امتیاز امتیازآورترین بازیکن لس آنجلس کلیپرز بود و لندری شمت، یار تعویضی آن‌ها ۱۹ امتیاز در مقابل تیم سابق خود بدست آورد. داک ریورز، سرمربی لس آنجلس کلیپرز پس از پایان بازی اظهار داشت:

از دید من ما بازی را باختیم چون از نظر هجومی هیچ ثباتی در تیم خود نداشتیم.

جوش ریچاردسون سومین پرتاب سه امتیازی کوارتر خود را انجام داد تا فیلادلفیا سونی سیکسرز در ۴:۴۴ مانده به پایان بازی نتیجه را ۱۰۲ بر ۹۴ به سود ببیند. پس از آن او با یک لی‌آپ تک دست امتیازگیری کرد و یک پنالتی هم گرفت تا سه امتیاز خود را کامل کند و اختلاف امتیاز را به عدد ۱۱ برساند. پس از آن‌که لس آنجلس کلیپرز اختلاف امتیاز را تک رقمی کرد پرتاب آزاد او در ۱:۱۵ دقیقه مانده به پایان بازی نتیجه کار را ۱۱۰ بر ۱۰۰ کرد. کوای لنارد در پایان بازی گفت:

ما (در کوارتر چهارم) پرتاب‌های موفقی نداشتیم. ریچاردسون چند پرتاب سه امتیازی حساس داشت و پرتاب‌هایش به درون سبد رفت.

جوش ریچاردسون

لنارد برای اولین بار از زمان شکست افیلادلفیا سونی سیکسرز در بازی پلی‌آف ماه می گذشته مقابل تورنتو رپترز مقابل این تیم قرار گرفت. پرتاب لنارد در آن بازی موجب پیروزی ۹۲ بر ۹۰ تورنتو رپترز در هفتمین بازی شد و متعاقب آن تورنتو رپترز عنوان قهرمانی بسکتبال NBA را بدست آورد. فیلادلفیا سونسی سیکسرز نیمه دوم را با کسب ۱۶ امتیاز و دادن فقط ۵ امتیاز به حریف شروع کرد که موجب برتری ۷۰ بر ۵۹ این تیم شد. بن سیمونز، جوئل امبید و گلن رابینسون روی هم رفته ۱۴ امتیاز از این ۱۶ امتیاز را بدست آوردند. براؤن درباره جوئل امبید و بن سیمونز اظهار داشت:

از زمانی که من اینجا هستم، مسلماً این بهترین بازی بود که این دو بازیکن با یکدیگر زوج‌سازی کرده بودند.

سیمونز ۲۲ پرتاب موفق داشت و از این حیث با بهترین رکورد خود که در فصل اول حضورش در سال ۲۰۱۷ رقم خورده بود ۲ پرتاب دیگر فاصله داشت. بن سیمونز در پایان بازی اظهار داشت:

فقط عاشق این هستم که یک بازیکن باشم. هیچ‌گاه خودم را فقط در ۱ موقعیت نمی‌دهم چرا که بازیکن همه‌کاری‌ای هستم.

فیلادلفیا سونی سیکسرز در کوارتر دوم با ۱۲ امتیاز پیش افتاد اما کلیپرز اختلاف را کاهش داد. لس آنجلس کلیپرز با لی‌آپ لو ویلیامز و پرتاب کوای لنارد بازی را در امتیاز ۵۴ به تساوی کشاند.

نکات بازی:

لس آنجلس کلیپرز: کوای لنارد بعد از یک بازی غیبت مقابل کلیولند کاوالیرز در این بازی وارد میدان شد. پاتریک بورلی، گارد کلیپرز به دلیل مصدومیت سومین دیدار متوالی و ششمین دیدار خود از تاریخ ۲۱ ژانویه را از دست داد. کلیپرز از ۴ دیدار خارج از خانه ۱ پیروزی و ۲ شکست را فعلاً پیش روی خود می‌بیند.

فیلادلفیا سونی سیکسرز: آل هورفورد، مهاجم فیلادلفیا سونی سیکسرز برای اولین بار از زمان بازیکن اولی بودنش در سال ۲۰۰۷ از روی نیمکت کار خود را شروع کرد. هورفورد برای اولین بار در ۸۳۵ بازی‌اش در بازی روز یکشنبه نتوانست امتیازی بدست آورد. فورکان کورکماز به جای او بازی را آغاز کرد و رابینسون نیز در کوارتر سوم جای کورکماز را گرفت. کورکماز در ۲۳ دقیقه حضورش هیچ امتیازی به دست نیاورد و این در حایل بود که در دو بازی قبلی ۶۵ امتیاز کسب کرده بود. الک برکس، گارد این تیم اولین بازی خود را برای سیکسرز انجام داد. او هفته گذشته به همراه گلن رابینسون به این تیم آمد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *