• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • بازگشت جیمز هاردن و کوارتر چهارم طلایی هیوستون؛ دنور فقط یک کوارتر کم آورد

بازگشت جیمز هاردن و کوارتر چهارم طلایی هیوستون؛ دنور فقط یک کوارتر کم آورد

حالا هیوستون راکتس تیم بدون مصدومی دارد و جیمز هاردن می‌تواند تمامی احتمالات هیجان‌انگیز تیمش را رقم بزند. اما او می‌داند که سبک بازی تیمش فراز و نشیب دارد.

درخشش جیمز هاردن

جیمز هاردن بعد از غیبت در بازی قبل راکتس، در این بازی ۳۵ امتیاز کسب کرد تا هیوستون راکتس سه‌شنبه شب با نتیجه ۱۳۰ بر ۱۰۴ مقابل دنور ناگتس به برتری برسد. بعد از اینکه جیمز هاردن اولین بازی فصل خود را از دست داد و در بازی قبلی غایب بود، هیوستون راکتس در این بازی با قدرت کامل ظاهر شد. کلینت کاپلا و راسل وستبروک که به دلیل مصدومیت روز یکشنبه و در باخت ۱۲۷ بر ۱۱۲ مقابل نیو اورلینز پلیکانز بر روی نیمکت نشسته بودند در این بازی حاضر شدند. آن‌ها بعد از اینکه اریک گوردون شش هفته را به دلیل مصدومیت از دست داد روز یکشنبه از حضور او استفاده کرده بودند. جیمز هاردن در پایان این بازی اظهار داشت:

ما فقط باید راهی را پیدا می‌کردیم. مشخصاً آن‌طور که باید ظاهر نشدیم. هنوز در اوایل فصل هستیم. اما باید راهی را بیابیم که در هر ۴ کوارتر بازی خوب ظاهر شویم.

هیوستون راکتس کوارتر چهارم را با کسب ۱۹ امتیاز و دادن فقط ۳ امتیاز به حریف آغاز کرد. در ۳:۳۰ مانده به پایان بازی با ۵ امتیاز سریعی که جیمز هاردن کسب کرد هیوستون با حریف ۱۷ امتیاز اختلاف ایجاد کرد. نیکولا یوکیچ ۲۱ امتیاز برای دنور ناگتس کسب کرد اما نوار دو پیروزی متوالی این تیم پاره شد. میشائیل مالون، سرمربی دنور ناگتس پس از پایان بازی اظهار داشت:

دفاع ما زمان زیادی نتوانست امشب مقاومت کند. توپ لو دادن‌های ما خیلی زیاد بود. به آن‌ها برای عرض اندام فرصت دادیم. تیم خوبی هستند اما کوارتر چهارم ناامیدکننده‌ای داشتیم.

راسل وستبروک ۲۸ امتیاز بدست آورد تا برای یازدهمین بار متوالی در این فصل ۲۰ یا بیش از ۲۰ امتیاز کسب کند. او به همراه جیمز هاردن حالا بیشترین آمار از این حیث را بعد از یائو مینگ در اختیار دارد که در سال ۲۰۰۶ در ۱۴ بازی متوالی توانست چنین آماری را از خود به جای بگذارد. دنور ناگتس در کوارتر سوم ۳۷ امتیاز بدست آورد تا اختلاف امتیاز را به ۳ کاهش دهد اما هیوستون راکتس ۱۲ امتیاز اول کوارتر چهارم را بدست آورد تا در ۹ دقیقه مانده به پایان بازی نتیجه را ۱۰۴ بر ۸۹ سازد. بن مک لامور دو پرتاب سه امتیازی انجام داد تا این فرآیند را تسریع بخشد. دنور ناگتس اولین امتیاز خود در کوارتر چهارم را با پرتاب سه امتیازی توری کریگ کسب کرد. پس از آن هیوستون راکتس ۷ امتیاز توالی دیگر کسب کرد و در اواسط این کوارتر با نتیجه ۱۱۱ بر ۹۲ پیش افتاد.

جیمز هاردن

مایک دی آنتونی، سرمربی هیوستون راکتس از شیوه بازی که تیمش در کوارتر چهارم ارائه داد راضی بود اما در عین حال از بازی این تیم در کوارتر سوم که اجازه داد دنور ناگتس به امتیازات شاگردانش نزدیک شود ابراز ناامیدی کرد. اگر شما آن‌ها را متوقف کنید پیروزی زودتر از آن شما خواهد شد اما ما تیمی هستیم که به رقبا اجازه می‌دهیم تا به بازی برگردند و باید عادت‌های بهتری داشته باشیم. چون اگر شما می‌خواهید تا در مرحله پلی‌آف حضور موفقی داشته باشید نمی‌توانید تمام نتایج را برگردانید. هیوستون راکتس ۷ دقیقه مانده به پایان کوارتر سوم با ۱۲ امتیاز پیش بود. یوکیچ چند امتیاز متوالی بدست آورد تا نتیجه را در اواسط کوارتر به ۷۸ بر ۷۰ تغییر دهد. وقتی جیمز هاردن ۶ پرتاب سه امتیازی انجام داد و ۳ پنالتی را تبدیل به امتیاز کرد هیوستون راکتس در کوارتر سوم ۸۶ بر ۷۵ پیش افتاد. هیوستون راکتس برتری را در ۳ دقیقه مانده به کوارتر سوم با ۱۰ امتیاز پیش افتاد اما پس از آن دنور ناگتس ۱۱ امتیاز بدست آورد و فقط ۴ امتیاز به راکتس داد تا دو تیم با نتیجه ۹۲ بر ۸۹ به استقبال کوارتر چهارم بروند.

نکات بازی

دنور ناگتس: پائول میلسپ ۱۳ امتیاز و ۹ ریباند در بازگشت از مصدومیت خود بدست آورد. دنور ۸ پرتاب موفق از ۲۵ پرتاب سه امتیازی خود داشت. مونته موریس به عنوان یار تعویضی ۱۸ امتیاز بدست آورد.

هیوستون راکتس: گوردون ۱۲ امتیاز بدست آورد. کلینت کاپلا بعد از غیبت در ۲ بازی به دلیل مصدومیت توانست ۱۶ امتیاز و ۱۰ ریباند کسب کند.

بازی بعدی:

دنور ناگتس: جمعه شب و در دومین بازی از ۵ دیدار خارج از خانه خود مهمان ایندیانا پیسرز خواهد بود.

هیوستون راکتس: جمعه شب از فیلادلفیا سونی سیکسرز پذیرایی خواهد کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *