دی آنجلو راسل با قراردادی چهار ساله به تیم گلدن استیت وریرز میپیوندد

گلدن استیت وریرز فینالیست دوره قبل رقابت های بسکتبال NBA و تیمی که در چند سال اخیر همیشه یک پای مسابقات پایانی لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا به شمار می‌رفت، حال با جدایی یکی از تاثیرگذارترین ستاره های خود مواجه شده است و قصد دارد دی آنجلو راسل جذب کند.

دی آنجلو راسل راهی گلدن استیت خواهد شد

کوین دورانت، فوق ستاره ۳۰ ساله این تیم در اولین ساعات نقل و انتقلات بازیکنان آزاد لیگ NBA با قراردادی چهار ساله به تیم بروکلین نتس پیوست تا فصل بعد را در کنار کایری اروینگ و دی آندره جردن بازی کند. از همین رو، مدیران گلدن برای پرکردن جای خالی ستاره پیشین خود، با دی آنجلو راسل بازیکن فصل پیش بروکلین نتس باب مذاکره را آغاز کردند و به توافقاتی نیز در این زمینه دست یافته اند. براساس گزارش آدرین وجناروسکی از ESPN، راسل پس از چهار فصل حضور در مسابقات NBA قرار است همبازی استفن کری در گلدن استیت شود. این بازیکن با قراردادی مکس و چهار ساله به ارزش ۱۱۷ میلیون دلار به تیم گلدن استیت وریرز خواهد پیوست. وجناروسکی به نقل از منابعش در لیگ می‌گوید که مدیران گلدن پس از دی آنجلو راسل به دنبال دیگر بازیکنان بروکلین نظیر گراهام و شباز نپیر نیز خواهند بود.

دی آنجلو راسل

همچنین بعید به نظر می رسد که گلدن بازیکنان آزادی چون دمارکوس کازینز، کوئین کوک، جردن بل و جوناس جربکو را حفظ نماید. این تیم با هدف خالی نگه داشتن سقف دستمزد قابل پرداخت خود تصمیم دارد آندره ایگودالا را همراه با سه پیک درفت به ممفیس گریزلیز ترید نماید. آندره ایگودالا موفق شده بود در سال های ۲۰۱۵ ، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ با گلدن استیت به قهرمانی لیگ NBA برسد و در سال ۲۰۱۵ نیز به عنوان بهترین بازیکن فینال ها (MVP) انتخاب گردید. دی آنجلو راسل، گارد راس ۲۳ ساله جدید طلایی پوشان در فصل گذشته مسابقات NBA توانست آمار ۲۱.۱ امتیاز و ۷ پاس گل (اسیست) را به نام خود در بروکلین رقم بزند. این بازیکن در سال ۲۰۱۷ و در پیک انتخابی شماره ۲ از تیم لیکرز به بروکلین نتس درفت شد و در سال گذشته موفق شد در تیم منتخب فصل یا آل استار نیز قرار گیرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *