ستاره ایندیانا هنوز تصمیم قطعی نگرفته است

 

 

ویکتور اولادیپو از ایندیانا پیسرز هنوز تصمیم به بازی در  اورلاندو را ندارد.

 

هنگامی که NBA تصمیم گرفت بعد از گذشت نزدیک به 5 ماه از بازی ها ، مجدداً فصل را در یک مکان دیگر با پروتکل های دقیق انجام دهد ،بسیاری از بازیکنان در مورد ویروس کرونا ابراز نگرانی کردند، مسائل مربوط به عدالت اجتماعی و همچنین در معرض خطر آسیب دیدگی به دلیل اتمام فصل 2019-20. تعداد معدودی از بازیکنان به دلایل مختلف از برنامه راه اندازی مجدد NBA انصراف دادند، اما ویکتور اولادیپو ، ستاره ایندیانا پیسرز تصمیم به عدم شرکت در این رقابت ها را دارد که این حرکتی حرفه ای برای این ورزشکار نیست.

 

اولادیپو در طی تماس با خبرنگاران در روز چهارشنبه ، گفت  هنوز در خصوص حضور  در اورلاندو تصمیم نگرفته است.

 

طبق گزارش ها ، ایندیانا پیسرز در روز چهارشنبه سعی دارد کادر سفر خود به اورلاندو را نهایی کند ، اما بدون توجه به این که اولادیپو تصمیم به بازی دارد یا خیر ، او هنگام عزیمت به  دیزنی  ورلد، به این تیم ملحق می شود. بزرگترین دغدغه ای که اولادپو در مورد تصمیم گیری خود ابراز کرده است ، خطر مجروح شدن دوباره خود اوست. اولادیپو قبل از همه گیری ویروس کرونا ، در این فصل فقط 13 بازی انجام داد در حالی که از پاره شدن تاندونش در طول فصل 19-2018 رنج می برد .

 

اولادیپو گفت: “در پایان روز ، زمان لازم است تا بدن شما بهبود یابد.” وی  همچنین اضافه کرد : “مطمئناً احساس بهتری دارم ، اما در عین حال ما مدت زمان طولانی را پشت سر گذاشتیم و من بیشتر از هر کسی می دانم چگونه هستم . من قبلاً مجدداً صدمه دیده ام و وقتی برگشتم ، صد درصد نبودم. بخشی از توانبخشی کار خود را پشت سر می گذارد و خود را به 100 درصد می رساند ، بنابراین در پایان روز به عقب برگردید و همه چیز را به همان سرعت برگردانید ما قرار است این کار را انجام دهیم و تقریباً بعد از هشت بازی به مرحله پلی آف و بازی های پلی آف می رویم ، هر کس دیگری مستعد آسیب دیدگی هست. بنابراین ، اکنون اینطور نیست ، این در مورد طول عمر است. ”

 

پیسرز تمرینات اجباری انفرادی در ایندیاناپولیس را از سر گرفته است ، اما اولادیپو گفت که این تیم به او فشار نیاورده است که به زودی تصمیم بگیرد ، یا به او هر نوع مهلت برای زمانی که نیاز به تصمیم گیری دارد ، داده شود. در 13 بازی ای که او در این فصل انجام داده است ، به طور میانگین 13.8 امتیاز ، 3.2 ریباند و 3.0 پاس گل داشته است.

 

ایندیانا  پیسرز در حال حاضر در رده بندی کنفرانس شرق در رده پنجم قرار دارد و نسبت به سایر تیم هایی که برای شروع مجدد به اورلاندو می روند ، برنامه کمی آسان تر دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *