لیکرز در آستانه خرید جدید برای شروع دوباره NBA

وبسایت ای اس پی ان مدعی شده که باشگاه لس آنجلس لیکرز قصد دارد جی آر اسمیت، گارد با تجربه را برای ادامه فصل به ترکیب خود اضافه کند.

پس از اینکه آوری بردلی اعلام کرد که در شروع دوباره فصل قادر به همراهی لیکرز نیست، آنها تصمیم گرفتند که یک گارد جدید به ترکیب خود اضافه کنند و از همین رو مذاکرات با اسمیت را آغاز کردند و حالا در مراحل پایانی برای عقد قرارداد با او هستند. این بازیکن 34 ساله از سال 2018 در رقابت های NBA حضور نداشته است. آخرین دیدار او در پیراهن کلیولند بود، جایی که 6 دقیقه در دیدار مقابل دترویت حضور یافت و تیمش 113 به 102 در آن دیدار شکست خورد. او تمریناتی در ابتدای ماه مارس با لیکرز انجام داد و خود را آماده بازگشت می‌کرد ولی در نهایت لیکرز تصمیم گرفتند که به سراغ دیون ویترز بروند و او را به جای اسمیت جذب کنند.

اسمیت سابقه همبازی بودن با جیمز را در کلیولند بین سال‌های 2014 تا 2018 در کارنامه اش دارد و بارها خود را به عنوان یکی از مهره های کلیدی برای کلیوند به اثبات رسانده است. او عملکرد خوبی در این تیم داشت و نمایش های درخشانی به ثبت رساند ولی پس از جدایی جیمز از کلیولند و انتقال او به لیکرز در فصل 19-2018، اوضاع برای اسمیت هم بهم ریخت و کم کم او کنار گذاشته شد. او فقط 11 بازی در آن فصل انجام داد و به امید اینکه به تیم دیگری انتقال پیدا کند یا قراردادش با تیم فسخ شود، خود را کنار کشید. او در نهایت از تابستان گذشته بازیکن آزاد بوده و منتظر تیمی بود که او را خریداری کند و حالا به نظر می‌رسد که در شروع مجدد رقابت ها، او را در پیراهن جدیدی خواهیم دید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *