لیگ بسکتبال NBA: پیش بازی هیوستن راکتس – مینه سوتا تیمبرولوز

دریک رز لیگ بسکتبال NBA

امروز در بسکتفا،‌ بهترین سایت بسکتبال قصد داریم به تحلیل وضعیت دو تیم بسکتبال هیوستن راکتس و مینه سوتا تیمبرولوز در لیگ بسکتبال NBA بپردازیم. این دو تیم قرار است در ساعت ۴:۳۰ دوشنبه ۲۷ اسفند در ورزشگاه هیوستن راکتس یعنی تویوتا سنتر به مصاف یکدیگر بروند. با بسکتفا، بهترین سایت بسکتبال همراه باشید.

هیوستن راکتس: دیگر با کسی شوخی ندارد!

مصدومیت کریس پاول و افتادن تمام بار تیم بر روی دوش جیمز هاردن باعث شده بود که خیلی‌ها نگران این باشند که فوق‌ستاره‌ی این تیم بسکتبال تا اواخر فصل خسته شود و نتواند نمایش فوق‌العاده‌ی خود را ادامه دهد. اما حالا به اواخر فصل رسیده‌ایم و هاردن خسته که نشده هیچ، با بازگشت پاول دارد تیم‌های لیگ بسکتبال NBA را یکی‌یکی سلاخی می‌کند. آن‌ها در ۱۰ بازی اخیر فقط یک باخت داشته‌اند، آن هم با فاصله‌ی ۲ امتیاز و در مقابل گلدن استیت واریرز. البته از حق نگذریم، کلینت کاپلا که با ریباندها و بلاک‌های خوب خود، دفاع تیم بسکتبال خود را سروسامان داده هم در این عملکرد بی‌نظیر هیوستن راکتس سهم مهمی داشته است. حالا دنور ناگتس و گلدن استیت واریرز باید مراقب عملکرد خود در این چندهفته‌ی باقیمانده از لیگ بسکتبال NBA باشند. گویا هیوستن راکتس قصد دارد برای دومین بار پیاپی قهرمان کنفرانس غرب شود و با کسی هم شوخی ندارد.

کلینت کاپلا بهترین سایت بسکتبال

مینه سوتا تیمبرولوز: گرگ‌های مصدوم لیگ بسکتبال NBA

مسئولین تیم بسکتبال مینه سوتا تیمبرولوز که دیگر حوصله‌ی دعواهای تام تیبدو و جیمی باتلر را نداشتند، هم سرمربی را اخراج کردند، هم ستاره‌ی‌شان را روانه‌ی تیم دیگری کردند. رایان سندرز جوان که به عنوان سرمربی موقتی این تیم انتخاب شده، بیشتر از سرمربی بدعنق قبلی به دل گرگ‌ها می‌نشیند و درواقع آن‌ها حالا تازه دارند نفس راحتی می‌کشند. برای همین شاید خیلی برایشان مهم نباشد که پلی‌آف امسال را از دست بدهند. امید چندانی هم به پلی‌آف برایشان باقی نمانده است.

مصدومیت‌های پیاپی باعث شده که آن‌ها اکنون در جایگاه دهم کنفرانس غرب قرار داشته باشند و از جایگاه هشتم و راه‌یابی به مرحله‌ی پلی‌آف به‌اندازه‌ی ۷.۵ برد عقب بیافتند. در چندهفته‌ی باقیمانده از لیگ بسکتبال NBA، لس آنجلس کلیپرز و ساکرامنتو کینگز باید خیلی بد بازی کنند و گرگ‌ها خیلی خوش بدرخشند، تا راه‌یابی به پلی‌آف برای مینه سوتا تیمبرولوز محقق شود. اینکه بازیکنان مهمی چون جف تیگ (بهترین پاسور تیم)، دریک رز (دومین امتیازآور تیم) و اندرو ویگینز (اسمال فوروارد اصلی تیم) در لیست مصدومین قرار دارند هم به بهبود امیدها کمکی نمی‌کند. هرچند این‌روزها به نظر می‌رسد که کارل-آنتونی تاونز می‌تواند یک‌تنه تیم بسکتبال خود را به پیروزی برساند. این ستاره‌ی پست سنتر توانسته با کسب متوسط ۲۴.۶ امتیاز و انجام ۱۲.۲ ریباند و ۱.۷ بلاک در هربازی، بهترین مهاجم و بهترین مدافع مینه سوتا تیمبرولوز باشد.

از اینکه تا پایان این مطلب همراه بسکتفا،‌ بهترین سایت بسکتبال بودید، متشکریم. با دنبال کردن مطالب سایت بسکتبال ما از سیر تا پیاز بسکتبال سر درآورید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *