مارکله فالتز بعد از دوران بیماری‌اش بازگشت فوق‌العاده‌ای به مجیک داشت

وقتی اورلاندو مجیک مارکله فالتز را فصل پیش جذب کرد، از پیک شماره ۱ آن روزها انتظارات بالایی مطرح نبود. او به واسطه سندروم خروجی قفسه سینه در دو سال گذشته فقط در ۳۳ بازی حاضر بود و تا همین ماه قبل هیچ تاریخی برای بازگشت او از مصدومیت معین نمی‌کردند.

بیماری مارکله فالتز

اورلاندو مجیک با جذب مارکله فالتز ریسک پایینی را انجام داد. اگر فالتز به همان سطح آمادگی بالای مراسم درفت سال ۲۰۱۷ برسد، مجیک یک گارد رأس ۲۱ ساله با کوهی از استعداد را در اختیار گرفته است. اگر او هرگز نتواند بازی دیگری انجام دهد، که در مورد احتمال آن سؤالات زیادی مطرح شده، تمام چیزی که اورلاندو مجیک برای جذب او از دست داد یک پیک راند دوم و جاناتان سیمونز بوده است. در طول تابستان، اورلاندو مجیک برای بازگشت فالتز مورد شماتت قرار گرفت. ویدئوهایی از او منتشر شد که فالتز در آن وزن کم می‌کند، با هم‌بازیانش تمرین می‌کند و پرش‌های جدید انجام می‌دهد. واضح بود که فالتز در زمان حضورش در فیلادلفیا سونی سیکسرز روی این پرش‌های بسیار زیبا کار کرده بود.

این مسئله بارقه‌های امید را در ورلاندو مجیک زنده کرد که فالتز به زودی به فرم مطلوب خود برخواهد گشت و بعد از برگزاری دیدار پیش‌فصل مجیک در روز شنبه، به نظر می‌رسید روی مسیر درست قدم برمی‌دارد. مارکله فالتز ۱۷ دقیقه در اولین بازی خود برای مجیک مقابل سن آنتونیو اسپرز بازی کرد و آمار ۶ امتیاز، ۴ اسیست، ۲ توپ‌ربایی و چهار ترن اور را از خود به جای گذاشت. در یک روز، فالتز در هر دو سمت زمین عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت. او توپ کوئینداری ودراسپون را به بیرون زد اما در نقطه مقابل ودراسپون در حضور فالتز یک فست برک دانک انجام داد. بعد از بازی، وی در توئیتی نوشت:

اولین بازی بازگشتم به میادین! خدا خوب است. سال خوبی در پیش داریم.

مارکله فالتز

وی همین که در زمین حاضر شده پیشرفت بزرگی است بنابراین این حقیقت که او بازی موثری را از خود نشان داد و با اعتماد به نفس به نظر می‌رسید و از پرتاب‌های ۳ امتیازی هراسی نداشت. بهرحال اولین بازی او بدون بهبودهای مشهود نبود. با چهار ترن اور فالتز از هر گارد جوانی انتظار می‌رود و مخصوصاً این‌که بازی‌های زیادی دور از میادین باشد. هنوز هم اگر فالتز به پیشرفت خود ادامه دهد و پرتاب‌های او دقیق‌تر باشند، بنابراین ترید اورلاندو مجیک برای او یک دزدی محسوب می‌شود. معمول نیست که شما یک پیک درفت شماره ۱ را درفت بکنید تا منتظر بازگشت او باشید و به همه ثابت کنید که اشتباه می‌کنند. اولین بازی برای مجیک نشان داد که وی هنوز هم می‌تواند در لیگ حضور داشته باشد. فالتز بعد از بازی به خبرنگاران گفت:

حقیقتاً باید خدای خود را شاکر باشم. واقعا خوشحالم که دوباره به سالن پا گذاشتم و رقابت کردم.

اگر مارکله بتواند به گارد رأس اورلاندو مجیک تبدیل شود، رقابت شدیدی میان او و ترنس راس به وجود خواهد آمد. برای تیمی که خود را برای حضور در مرحله پلی‌آف لیگ آماده می‌کند حساب باز کردن روی فالتز یک امتیاز ویژه به همراه خواهد آورد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *