آرون گوردون: مارکل فولتز در اورلاندو مجیک یک هیولا به شمار می‌آید

مارکل فولتز ، گارد اورلاندو مجیک ورود آسانی به لیگ NBA نداشته است. مارکل فولتز بعد از انتخاب به عنوان پیک شماره ۱ از جانب فیلادلفیا سونی سیکسرز با مصدومیت دست و پنجه نرم کرد و در انجام پرتاب توپ مشکل داشت. وی در ماه فوریه ۲۰۱۹ به اورلاندو مجیک منتقل شد تا بار دیگر به مسیر حرفه‌ای خود بازگردد.

تمجید آرون گوردون، فوروارد اورلاندو مجیک از مارکل فولتز

آرون گوردون، فوروارد اورلاندو مجیک پیش از این، از دیدن بازی مارکل فولتز تحت تأثیر قرار گرفت. در واقع، گوردون به خبرنگار SiriusXM گفته بود که مارکل یک هیولاست.

این لفظ گوردون خیلی جالب بود و وی در ادامه گفت:

مارکل یک نقطه اتکاست، او به منزله یک کوه خفته است و بنابراین اگر بیدار شود و بیدار باشد و بیدار شده باشد، تبدیل به یک هیولا خواهد شد. مردم روی او حساب باز می‌کنند. او قصد دارد تا در تیم ما بزرگی کند.

به واسطه مصدومیت شانه، مارکل فولتز ۲۱ ساله، تنها در ۱۹ دیدار فصل گذشته بازی کرد. در ماه دسامبر با سندروم خروجی قفسه سینه روبرو شد. او باور دارد که در کورس NBA مشارکت خواهد داشت.

اورلاندو مجیک مارکل فولتز

فولتز از زمان درفت شدن مشکل اساسی در پرتابش داشت. وی دچار دردسرهای زننده‌ای شد که گاهی وقت‌ها در طول بازی از وی سر می‌زد. وی به خاطر همین مسائل در دو فصل تنها ۳۳ بازی انجام داد. میانگین امتیاز او فقط ۷.۷ امتیاز بود. این امیدواری وجود دارد که تغییر سناریو موجب اتفاقات خوب برای مارکل فولتز منجر شود. خوش‌بینی گوردون در صحبت‌هایش شاید واقعاً اتفاق بیفتد. اما قبل از این‌که هواداران، مارکل فولتز جدید را باور کنند باید عملکرد وی را در زمین مسابقه ببینند.

لازم به ذکر است مارکل فولتز در کالج واشنگتن حضور داشت و در پیک ۱ راند اول به فیلادلفیا سونی سیکسرز پیوست. وی در سال ۲۰۱۶ عنوان ارزشمندترین بازیکن بازی را در جام زیر ۱۸ سال بسکتبال قاره آمریکا از آن خود کرد. وی حالا در اورلاندو مجیک فعالیت می‌کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *