• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • هزینه سنگین پیروزی رپترز مقابل پیستونز؛ مارک گسول و نرمن پاول مصدوم شدند

هزینه سنگین پیروزی رپترز مقابل پیستونز؛ مارک گسول و نرمن پاول مصدوم شدند

تورنتو رپترز، دترویت پیستونز را از پیش رو برداشت اما دو بازیکن دیگر را در این راه از دست داد. نیک نرس، سرمربی تورنتو رپترز این نتیجه را یک پیروزی با هزینه‌ای سنگین عنوان کرد. مارک گسول و نرمن پاول در این دیدار مصدوم شدند.

مصدومیت مارک گسول و پاول

کایل لاری با ۲۰ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۱۰ پاس گل یک تریپل دبل را رقم زد و ۱۱ امتیاز متوالی را در کوارتر سوم برای رپترز به دست آورد تا تورنتو چهارشنبه شب با نتیجه ۱۱۲ بر ۹۹ مقابل دترویت پیستونز به برتری برسد. اما وقتی بازی تمام شد، وقتی مارک گسول و نرمن پاول به دلیل مصدومیت از بازی بیرون رفتند تورنتو دریافت که بازیکنان کلیدی خود را از دست داده است. تورنتو رپترز، فرد ون ولیت، گارد خود را به دلیل مصدومیت زانوی پای راست در اختیار نداشت. سپس مارک گسول در کوارتر اول با پیچ‌خوردگی همسترینگ پای چپ از بازی بیرون رفت. ۳:۱۷ مانده به پایان کوارتر چهارم، نرمن پاول در حالیکه شانه سمت چپ خود را با دست نگه داشته بود از بازی بیرون رفت. نیک نرس درباره مصدومیت دو بازیکن خود گفت:

نمی‌دانیم شدت آن‌ها چقدر است. ما باید فردا وضعیت هر دوی آن‌ها را بررسی کنیم.

تورنتو رپترز هنوز خط آتش کافی را برای از پیش رو برداشتن دترویت پیستونز در اختیار داشت. دترویت دوشنبه شب به واشنگتن ویزارد ۱۳۳ امتیاز داد تا مقابل این تیم شکست بخورد. پیستونز بلیک گریفین و آندره دراموند را در این بازی در اختیار داشت اما آن‌ها اجازه دادند که تیم حریف در نیمه اول ۷۰ امتیاز و در کوارتر اول ۴۰ امتیاز کسب کند. وین کیسی، سرمربی دترویت پیستونز در پایان اظهار داشت:

شما هرگز نمی‌خواهید با این همه اختلاف امتیاز تسلیم شوید، من تلاش خودمان را دوست دارم و عاشق رقابتی بودن هستم. اگر این روحیه را حفظ کنیم می‌توانیم دستاوردهای زیادی داشته باشیم اما آن‌ها هنوز هم یکی از بهترین تیم‌های لیگ به شمار می‌آیند.

کایل لاری پاسی را برای سرجی ایباکا ارسال کرد تا ایباکا در ۳۷.۴ ثانیه مانده به پایان بازی یک دانک را به نمایش بگذارد تا لاری نیز با پاس گل خود تریپل دبل را تکمیل کند. پیروزی خوبی بود اما حالا مدافع عنوان قهرمانی مجبور است فکری به حال مصدومان تازه تیم خود نماید. کایل لاری در پایان بازی اظهار داشت:

سال قبل ما از مصدومیت بر حذر بودیم و این امر واقعاً در کل طول سال کمک حال ما بود. شرایط فعلی برای تیم ما بسیار دشوار است اما گروهی از بازیکنانی را در اختیار داریم که مجبورند پا پیش بگذارند و خوشبختانه مصدومیت جدی برای ۲ بازیکن ما پیش نیامده است.

 

مارک گسولکایل لاری اخیراً به دلیل مصدومیت از ناحیه انگشت شست بازی‌های این فصل را از دست داده و سرجی ایباکا به واسطه پیچ‌خوردگی مچ پا از میادین دور بود. تورنتو رپترز قبل از اینکه ۱۱ امتیاز متوالی خود را در کوارتر بدست آورد با نتیجه ۸۱ بر ۷۶ از حریف پیش بود. پاسکال سیاکم و سرجی ایباکا دانک‌های پشت سر هم را به نمایش گذاشتند که حساب کار ۹۰ بر ۷۶ شود و لی اوپ راندی موجب شد تا هولیس جفرسون اختلاف امتیاز را به عدد ۱۶ برساند. آندره دراموند ۲۲ امتیاز و ۱۸ ریباند برای دترویت پیستونز کسب کرد. از آنجاییکه منطقه بازی به مرز تیم کانادایی بسیار نزدیک بود جمعیت حاضر در سالن به هواداران دترویت پیستونز و تماشاچیان تورنتو رپترز تقسیم شده بودند. مشاجره‌هایی نیز در درون زمین رخ داد. چهار خطای فنی در این بازی اتفاق افتاد: کایل لاری، پاسکال سیاکم و آندره دراموند در کوارتر دوم و بلیک گریفین نیز در کوارتر سوم اخطار فنی دریافت کردند. دترویت پیستونز با آمار ۳۸ درصد پرتاب سه امتیازی وارد زمین شد اما این تیم در این بازی ۶ پرتاب موفق از ۳۵ پرتاب سه امتیازی خود داشت. لوک کنارد، تنها بازیکن دترویت پیستونز که بیش از یک پرتاب سه امتیازی داشت در پایان بازی گفت:

آن‌ها عملکرد خوبی در مواجهه با پرتاب‌های ما داشتند اما دیگر تیم‌ها نیز این عملکرد را داشتند. ما معمولاً بعضی از پرتاب‌هایمان را از دست می‌دهیم و یکی دیگر از این شب‌ها را تجربه کردیم.

نکات بازی:

تورنتو رپترز: پاسکال سیاکم ۲۶ امتیاز و سرجی ایباکا ۲۵ امتیاز بدست آوردند. سیاکم ۶ پرتاب موفق از ۱۱ پرتاب سه امتیازی خود داشت.

دترویت پیستونز: کریستین وود با مصدومیت زانوی پای چپ از بازی بیرون رفت. او ۶ امتیاز در این بازی بدست آورد.

بازی بعدی:

تورنتو رپترز: جمعه شب میزبان واشنگتن ویزاردز خواهد بود.

دترویت پیستونز: جمعه شب در خانه بوستون سلتیکس به میدان خواهد رفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *