ممفیس گریزلیز، قهرمان لیگ تابستانی NBA شد

ممفیس گریزلیز، بامداد امروز با شکست مینسوتا تیمبروولوز، توانست عنوان قهرمانی لیگ تابستانی NBA را از آن خود کند.

این تیم که با مربیگری مربی تیم اصلیش، تایلر جنکینز، که البته هنوز در NBA روی نیمکت ننشسته است، به این مسابقات آمده بود، امروز با درخشش برندن کلارک، موفق به شکست مینسوتا با نتیجه 95 بر 92 در بازی قهرمانی لیگ تابستانی شد.

کلارک در این بازی، 15 امتیاز و 16 ریباند به دست آورد و مهم ترین عامل پیروزی تیمش لقب گرفت. این بازیکن، به عنوان ارزشمندترین بازیکن فینال هم انتخاب شد و در این بازی، 3 بلاک و 4 پاس منجر به گل هم داشت.

کلارک که به عنوان ارزشمندترین بازیکن تورنمنت هم انتخاب شده بود، در مجموع 4 دابل دابل در طول مسابقات داشت و اصلی ترین عامل رسیدن تیمش به عنوان قهرمانی در لیگ تابستانی NBA بود.

البته امتیازآور ترین بازیکن ممفیس در این بازی، گریسون آلنی بود که 17 امتیاز به دست آورد و از این 17 امتیاز، 10 امتیاز را در نیمه دوم به دست آورد و همینطور با اجازه ندادن به مینسوتا برای زدن شوت لحظه آخری، سهم بسیار مهمی در پیروزی و قهرمانی تیمش داشت.

پس از این بازیکن، برونو کابولکو و داستی هاناز هم هر کدام 15 امتیاز به دست آوردند و تایلر هاروی نیز 12 امتیاز و 5 پاس منجر به گل از خود ثبت کرد.

در طرف دیگر، مینسوتا در حالی پا به این بازی گذاشته بود که لیگ تابستانی NBA را بدون شکست پیگیری می کرد و در این بازی نیز، هر 5 بازیکن اصلی این تیم تعداد امتیاز دو رقمی داشتند. کلوین مارتین در این تیم، امتیاز آور ترین بازیکن بود و 19 امتیاز به دست آورد.

پس از وی جوردن مورفی 14، میچل کریک 13، بری براون 12 و کیتا بیتس دیوپ 10 امتیاز برای تیمشان به دست آوردند.

پس از پایان این بازی، ترکیب اول و دوم منتخب لیگ تابستانی 2019 NBA نیز اعلام شد که ترکیب ها به شکل زیر است:

ترکیب اول: برندن کلارک از ممفیس، نیکیل آلکساندر واکر از نیوارلانز، جرت آلن از بروکلین، کندریک نان از میامی و میچل رابینسون از نیویورک نیکس

ترکیب دوم: روئی هاچیمورا از واشنگتن، کریس بوچر از تورنتو، جکسون هایز از نیوارلانز، آنفرنی سیمنز از پورتلند و لونی واکر از سن آنتونیو اسپرز

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *