• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • میامی هیت چگونه نوار شکست‌ناپذیری خانگی سونی سیکسرز را پاره کرد؟

میامی هیت چگونه نوار شکست‌ناپذیری خانگی سونی سیکسرز را پاره کرد؟

میامی هیت از وجود بازیکن آل استار در تیم خود خشنود بود و عملکرد جیمی باتلر به اندازه‌ای بود که رکورد شکست‌ناپذیری خانگی فیلادلفیا سونی سیکسرز به فنا برود.

پیروزی میامی هیت برابر فیلادلفیا

کندریک نان ۲۶ امتیاز کسب کرد تا به میامی هیت کمک کند تا با نتیجه ۱۰۸ بر ۱۰۴ فیلادلفیا سونی سیکسرز را از پیش رو بردارد و اولین باخت خانگی این تیم را در این فصل بسکتبال NBA رقم بزند. جیمی باتلر و میامی هیت بیستمین پیروزی فصل خود را جشن گرفتند و ثابت کردند که آن‌ها بیش از تیمی با یک تک ستاره ارزش دیده شدن دارند. جیمی باتلر در پایان بازی از خبرنگاران پرسید:

آیا این تیمی تک ستاره است؟ چه کسی ستاره ما است؟ بم (آدبایو)؟ من هم می‌گویم او است. می‌گویم او در همه بازی‌ها نقش ستاره را برای ما بازی می‌کند. من نگران چیزی که دیگران می‌گویند نیستم. بازی ما نشان می‌دهد که چه تیمی هستیم.

سونی سیکسرز رکورد ۱۴ پیروزی خانگی و شکست‌ناپذیری را در اختیار داشت که پیروزی ۱۱۳ بر ۸۶ مقابل میامی هیت در ماه گذشته هم جزئی از آن بود. توبیاس هریس در ۲۵.۵ ثانیه مانده به پایان بازی یک پرتاب سه امتیازی را برای فیلادلفیا سونی سیکسرز به ارمغان آورد تا نتیجه ۱۰۶ بر ۱۰۴ باشد و زمانی که کندریک نان با از دست رفتن دو پنالتی کندریک نان حیاتی دوباره یافت. اگرچه آل هورفورد یک پرتاب ۳ امتیازی را از دست داد و میامی هیت از لحظاتی دلهره آور رهایی یافت. دونکان رابینسون برای میامی هیت ۱۵ امتیاز کسب کرد. رابینسون دو پرتاب سه امتیازی را در کوارتر چهارم به نمایش گذاشت و اختلاف را به ۱۴ امتیاز رساند و کندریک نان یک پرتاب ۳۰ فوتی انجام داد تا هیت ۹۹ بر ۸۳ پیش بیفتد. جوئل امبید که به واسطه بیماری دیدار یکشنبه مقابل بروکلین نتس را از دست داد در این بازی ۲۲ امتیاز گرفت و ۱۹ ریباند داشت. توبیاس هریس ۲۰ امتیاز کسب کرد. جوئل امبید در پایان بازی اظهار داشت:

ما نتوانستیم پرتاب‌های موفق زیادی داشته باشیم و وقتی پرتابی نداشته باشی، مخصوصاً در مقابل تیمی که منطقه‌ای بازی می‌کند آن‌ها زهر خود را خواهند ریخت. آن‌ها در هر بازی همین کار را انجام می‌دهند و این‌گونه است که پیروزی‌هایشان را بدست آوردند.

جیمی باتلر ۱۴ امتیاز برای میامی هیت به ارمغان آورد و در بازگشتش برای میادین در فیلادلفیا آن طور که باید و شاید ظاهر نشد. وقتی جیمی باتلر توپ را برای اولین بار لمس کرد توسط هواداران سیکسرز هو شد و این هو شدن‌ها در طول بازی نیز ادامه داشت.

میامی هیت

او فصل قبل در ۵۵ بازی فصل عادی با پیراهن فیلادلفیا سونی سیکسرز در میادین حاضر شد و وقتی در یک انتقال به از مینسوتا به این تیم پیوست میانگین ۱۸.۲ امتیاز در هر بازی را از خود به جای گذاشت. قبل از این‌که سونی سیکسرز در راند دوم مرحله پلی‌آف به دست تورنتو رپترز حذف شود، او به فیلادلفیا کمک کرد تا در مرحله اول پلی‌آف بروکلین نتس را از پیش رو بردارند. جیمی باتلر در تعطیلات پایان فصل فیلادلفیا را ترک کرد و با قراردادی ۴ ساله به ارزش ۱۴۲ میلیون دلار و در ازای انتقال جوش ریچاردسون به سونی سیکسرز به میامی هیت پیوست. اریک اسپوئلسترا، سرمربی میامی هیت درباره جیمی باتلر گفت که این بازیکن عنصر مؤثری در مسیر تلاش این تیم برای حضور دوباره در مرحله پلی‌آف خواهد بود. وی در پایان بازی اظهار داشت:

جیمی برای پیروزی و فرآیند آن بسیار جدی است. بازیکنی بسیار رقابتی است. او یک بسکتبالیست کامل است. ما به بازیکنانی با بالاترین مهارت نیاز داریم و کسی که با سیستم و فرهئنگ تیم ما مطابقت داشته باشد.

باتلر در ۳۳.۹ ثانیه مانده به پایان بازی دو پنالتی را وارد سبد کرد تا شیرازه فیلادلفیا سونی سیکسرز از هم بپاشد.

نکات بازی:

میامی هیت: میامی هیت نیمه اول این دیدار را با برتری ۲۷ بر ۷ به پایان برد و همینجا تقریباً کار را تمام کرد و با اتخاذ دفاع منطقه‌ای راه پیروزی خود مقابل سیکسرز را هموار ساخت.

فیلادلفیا سونی سیکسرز: جیمی باتلر با جوئل امبید برخورد صمیمانه‌ای داشت و هنوز هم هوادار این سنتر آل‌استار است. باتلر در این باره گفت:

او رفیق نزدیک من است. یک رفیق واقعی! همه چیز را به خوبی انجام می‌دهد. بسکتبال در ذات او است.

براون در پاسخ به این سوال که چگونه نسل تاریخی سن آنتونیو و میامی را می‌توان ساخت پاسخ داد:

گرگ پوپوویچ و پت ریلی.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *