• صفحه خانگی
  • >
  • مقالات
  • >
  • جادوی آنتتوکومپو و میلواکی باکس ؛کسب ۱۵ پیروزی پیاپی و رسیدن به رکورد لیکرز

جادوی آنتتوکومپو و میلواکی باکس ؛کسب ۱۵ پیروزی پیاپی و رسیدن به رکورد لیکرز

میلواکی باکس بعد از پیروزی با اختلاف میانگین ۳۴ امتیاز در چهار بازی قبلی، دو پرتاب اول این تیم بلاک شد تا این تیم از همان ابتدا به دشوار بودن بازی دوشنبه شب پی ببرد.

پیروزی میلواکی باکس

در این بازی میلواکی باکس اذیت شد اما باز هم همچنان توقف‌ناپذیر است. یانیس آنتتوکومپو ۳۲ امتیاز و ۱۵ ریباند کسب کرد و میلواکی باکس در پانزدهمین پیروزی متوالی خود موفق شد اورلاندو مجیک را با نتیجه ۱۱۰ بر ۱۰۱ از پیش رو بردارد. یانیس آنتتوکومپو، مدافع عنوان MVP در پایان این بازی اظهار داشت:

برخی اوقات خوب است که بازی نزدیکی را تجربه کنیم. شما چیزهایی از آن یاد می‌گیرید. عادت می‌کنید که در شرایط دیدارهای نزدیک باشید و همیشه نمی‌توانید با ۲۰ یا ۳۰ امتیاز اختلاف پیروز باشید. ما پیروز شدیم و دفاعی بازی کردیم اما گمان می‌کنم دو روز وقفه در بازی‌های ما کمی روی کار تیم اثر گذاشت.

میلواکی باکس در روزهای شنبه و یکشنبه بازی نداشت. آن‌ها در زمینه ریباند با حساب ۵۴ بر ۴۴ از حریف پیش بودند و این مسئله استیو کلیفورد، سرمربی مجیک را خشمگین کرد. کلیفورد در پایان این بازی اظهار داشت:

شما نمی‌توانید در این مسیر به راه خود ادامه دهید و این چنین ظاهر شوید. باید کمی فیزیکی‌تر بازی کنید.

آرون گوردون در این بازی ۱۳ ریباند و ۱۰ امتیاز کسب کرد. کریس میدلتون ۲۰ امتیاز برای میلواکی باکس به ارمغان آورد و دانته دیوینچنزو نیز ۱۲ امتیاز به عنوان یک بازیکن نیمکت‌نشین بدست آورد. اوان فورنیر برای مجیک ۲۶ امتیاز کسب کرد. مجیک در چهار دیدار متوالی پیروز شده بود. ترنس راس نیز در این بازی ۲۳ امتیازی شد. راس یک پرتاب سه امتیازی انجام داد و در ۵۰ ثانیه مانده به پایان بازی اریک بلدسوئه روی او خطا انجام داد تا برتری باکس را که با نتیجه ۱۰۷ بر ۱۰۱ پیش بود کاهش بدهد اما او پنالتی را از دست داد و کریس میدلتون با پرتاب سه امتیازی خود به بازی پایان داد. میلواکی باکس با ۲۱ پیروزی و ۳ شکست در کنار لس آنجلس لیکرز بهترین رکورد بسکتبال NBA را بدست آورد. دو پرتاب اول میلواکی باکس با دفاع جاناتان ایساک، مهاجم مجیک و بهترین بلاک شات کننده این فصل برگشت داده شد. به ایساک چهار بلاک شات را در مقابل ۴ بازیکن مختلف به نمایش گذاشت. او در این بازی با ۵ بلاک به کار خود پایان داد.

علیرغم شروع سخت، میلواکی باکس در اواخر کوارتر اول و پس از کسب ۱۴ امتیاز توالی که ۲ پرتاب سه امتیازی ارسان ایلیاسوا نیز در آن دخیل بود با نتیجه ۳۱ بر ۱۸ از حریف پیش افتاد. آن‌ها در نیمه اول برتری را به نتیجه ۵۲ بر ۴۰ کشاندند. اورلاندو مجیک در نیمه اول تنها ۲۹.۲ درصد پرتاب موفق از فیلد داشت که ۱۴.۳ درصد آن پرتاب‌های سه امتیازی بود.

میلواکی باکس

مایک بودنهولزر، سرمربی میلواکی باکس پس از پایان بازی اظهار داشت:

اگرچه سبک بازی که امشب ارائه دادیم را دوست نداشتم، اما فکر می‌کنم دفاع ما در نیمه اول ما را به سمت پیروزی رهنمون ساخت.

اورلاندو مجیک در کوارتر سوم ۶ پرتاب سه امتیازی موفق داشت که ۳ پرتاب را راس انجام داد و اختلاف امتیاز را در این کوارتر به عدد ۵ رساند. اما آن‌ها نتوانستند از این عدد به میلواکی باکس نزدیک‌تر شوند.

نکات بازی:

اورلاندو مجیک: مو بامبا که از ناحیه زانوی پای چپ مصدوم شده بود در کوارتر دوم با کمک کادر مجیک به رختکن رفت اما به بازی برگشت. مجیک برای نهمین بازی متوالی بدون نیکولا ووچویچ مصدوم به بازی آمد. آن‌ها پس از این بازی با باکس (رتبه اول کنفرانس شرق) باید با لس آنجلس لیکرز (رتبه اول کنفرانس غرب) و هیوستون راکتس (چهارم کنفرانس غرب) روبرو شوند.

میلواکی باکس: در حالی به مسابقه روز دوشنبه وارد شدند که با میانگین ۱۲۱ امتیاز و ۵۱.۸ ریباند بهترین تیم لیگ از این حیث بودند. جرج هیل، گارد میلواکی روز دوشنبه در شرایطی پای به میدان گذاشت که بهترین درصد پرتاب‌های موفق سه امتیازی را در درصد فیلدگل خود ثبت کرده بود (۰.۵۱۶). راب مندز، مربی دبیرستان فوتبال کالیفرنیا که بدون بازو و پا متولد شده بود در سالن بازی حضور داشت.

استراحت میلواکی باکس در روزهای شنبه و یکشنبه به ندرت رخ می‌دهد. مایک بودنهولزر، سرمربی این تیم در این باره اظهار داشت:

موقعیت خوبی برای ما بود. اما اگر امشب به خوبی بازی نمی‌کردیم، فکر می‌کردیم که این ایده وحشتناکی بود.

بازی بعدی:

اورلاندو مجیک: چهارشنبه میزبان لس آنجلس لیکرز خواهند بود.

میلواکی باکس: چهارشنبه از نیو اورلینز پلیکانز پذیرایی خواهند کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *