میلواکی هم به جمع تعطیل شده های NBA اضافه شد

 

 

میلواکی باکس آخرین تیم ان بی ای است که ساختمان تمرینی خود را پس از ابتلای یک بازیکن به ویروس کرونا می بندد. این گزارش را آدرین وویناروسکی خبرنگار ای اس پی ان داده است. میلواکی تصمیم دارد که باشگاه خود را برای تمرینات بسته نگه دارد تا زمانی که تیم به والت دیزنی ورلد در اورلاندو سفر می کند؛ یعنی روز پنجشنبه. میامی هیت، دنور ناگتس، لس آنجلس کلیپرز و بروکلین نتس هم در روزهای قبل به خاطر نتایج مثبت برخی از تست های کرونا، ساختمان های خود را تعطیل کرده بودند.

نیکولا جوکیچ، ستاره و سنتر تیم دنور ناگتس، در کشور خود یعنی صربستان به این ویروس مبتلا شد و حداقل یکی از اعضای اعزامی تیم لس آنجلس کلیپرز به اورلاندو و 3 عضو دیگر از نفرات اعزامی تیم دنور ناگتس نیز نتیجه آزمایششان مثبت بوده است. در واکنش به این مسئله، بنا بر گزارش آدرین وویناروسکی از ای اس پی ان، ناگتس روز شنبه هفته قبل همه چیز را تعطیل کرد و کلیپرز هم پنجشنبه این کار را انجام داد.

در حال حاضر برنامه تیم دنور ناگتس این است که در روز هفتم جولای – اولین روزی که تیم ها به دیزنی می روند – به اورلاندو سفر کند. کلیپرز و میامی هیت هم هر کدام در روز 8 جولای پرواز خواهند داشت. فعلا تیم ها در مرحله تمرینات انفرادی برای بازگشت به رقابت های ان بی ای هستند. تمرینات گروهی قرار است زمانی که تیم ها وارد اورلاندو شدند، آغاز شود.

باشگاه بروکلین نتس، ساختمان خود را روز سه شنبه هفته قبل مجددا باز کرد. این باشگاه پیش از آن به مدت چند روز تعطیل شده بود. بروکلین نتس مانند دنور ناگتس درگیر شیوع ویروس است. دآندره جوردن و اسپنسر دینویدی هر دو در هفته گذشته مبتلا به کرونا شدند. در نتیجه این اتفاق، جوردن از حضور در اورلاندو برای ادامه فصل انصراف داد. با این حال دینویدی هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته است.

سازمان لیگ ان بی ای می دانست که نتایج مثبت تست ها در خلال برنامه ها برای شروع مجدد فصل ظاهر می شوند اما احتمالا امید داشته که این اتفاق حداقل تا زمانی که بازیکنان در اورلاندو مستقر می شوند، به تعویق بیفتد. حالا این سازمان باید متوجه شود که چگونه از آلوده شدن محیط دیزنی ورلد توسط بازیکنان اعزامی به اورلاندو جلوگیری کند. لیگ حالا مسئولیت مهمی دارد تا بازیکنان را از ویروس کووید نوزده در امان بدارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *