راسل وستبروک برای انتقال به هیوستون راکتس از خواسته هایش کوتاه آمد

هر چند که باورش سخت است اما راسل وستبروک اکنون عضوی از تیم هیوستون راکتس می‌باشد. کریس پال نیز در اوکلاهما سیتی تاندر است و در برهه کنونی همه خوشحال به نظر می‌رسند.

از خودگذشتگی راسل وستبروک برای پیوستن به هیوستون

هر دو بازیکن قرارداد سنگینی داشتند و راسل برای فصل بعد ۳۸ میلیون یورو قرارداد داشت. قرارداد وستبروک ۵ ساله به ارزش ۲۰۷ میلیون دلار بسته شد و برحسب گزارشات، این بازیکن بخش بیشتر مبلغ خود را به دریافت در آینده موکول کرده تا فرآیند این انتقال برای هیوستون راکتس شیرین‌تر شود.

مارک اشتین، خبرنگار نیویورک تایمز در حساب توئیتری خود نوشت:

راسل وستبروک برای تسهیل انتقالش به هیوستون راکتس توافق کرد تا پرداخت پولی قراردادش را اصلاح کنند به این صورت که بخش اعظمی از مبلغ بازیهای دوستانه پرداخت شود و بیشتر پرداختی‌های بازی‌های رسمی در آینده صورت گیرد. این اصلاحیه مبلغ کلی قرارداد راسل وست بروک با راکتس را تغییر نخواهد داد – وی برای فصل آینده ۳۸.۶ میلیون دلار دریافت خواهد کرد اما به هیوستون کمک میکند تا مبلغ پرداختی‌ها سنگین نباشد.

راسل وست بروک جیمز هاردن

نمی‌دانیم چه میزان پول در چه سالی پرداخت خواهد شد اما این بازیکن به همان اندازه مبلغ قراردادش پول دریافت خواهد کرد. به خاطر روش کار ارزش پول، او روی کاغذ هیچ دلاری را از دست نخواهد داد و این بدان معنی است که راسل وستبروک فقط از خودگذشتگی کرده تا مبلغ بازی‌های رسمی کمی دیرتر پرداخت شود.

بر حسب شواهد و قرائن، واضح است که راسل برای همبازی شدن با جیمز هاردن به هیوستون آمده است و می‌تواند قبل از شروع دوران بازنشستگی‌اش برای عنوان قهرمانی لیگ NBA بجنگد. اوکلاهما سیتی تاندر نیز می‌تواند با پولی که از فروش پال جرج بدست آورده کارهای زیادی در آینده انجام دهد. در حال حاضر، راسل وستبروک احساس خاصی از حضور در هیوستون راکتس دارد و شاید به همین خاطر حاضر به اصلاح قرارداد خود شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *