بازگشت خوش‌یمن کارملو آنتونی به پورتلند

کارملو آنتونی در دیدارهای خانگی با پورتلند تریل بلیزرز احساس بهتری دارد مخصوصاً اگر تشویق هواداران شهر مادری خود را در سالن ببیند.

شروع خوب کارملو آنتونی در پورتلند

وقتی هواداران اسم او را فریاد می‌زدند، آنتونی چهارشنبه شب ۱۹ امتیاز در مودا سنتر بدست آورد تا پورتلند بلیزرز با نتیجه ۱۳۶ بر ۱۱۹ اوکلاهاما سیتی تاندر را شکست دهد. دامیان لیارد ۲۷ امتیاز بدست آورد و حسن وایتساید ۲۱ امتیاز و ۱۶ ریباند برای بلیزرز کسب کرد. دانک زودهنگام کارملو آنتونی در کوارتر چهارم موجب شد تا پورتلند با نتیجه ۱۱۱ بر ۷۹ از حریف خود پیش بیفتد و هواداران ایستاده این تیم را تشویق کنند. وقتی او دقایقی بعد برای آخرین بار تعویض شد هواداران فریاد ملو، ملو سر دادند. این تشویق و حمایت تنها چیزهایی نبود که کارملو آنتونی در خانه‌اش بدست آورد. به نظر می‌رسید او با هم‌تیمی‌هایش در خانه راحت‌تر بازی می‌کند. کارملو آنتونی در پایان بازی اظهار داشت:

فکر می‌کنم بچه‌ها در خانه کمی راحت‌تر بازی می‌کنند. وقتی هفته قبل برای اولین بار به اینجا آمدم و این بچه‌ها را در نیو اورلینز ملاقات کردم، گمان کردم این نهایت آن هیجانی است که از ورود به این تیم دارم.

پورتلند تریل بلیزرز با این امید با کارملو آنتونی قرارداد امضا کرد که او بتواند ضعف تیمی را که به فینال کنفرانس غرب فصل قبل رسیده بود پوشش دهد. این بازیکن که ۱۰ بار آل استار شده قبل از اینکه تریل بلیزرز به پورتلند بازگردد در ۴ بازی این فصل حاضر بود و میانگین ۱۶ امتیاز و تقریباً ۳۰ دقیقه بازی را در هر دیدار به ثبت رساند. او در پیروزی ۱۱۷ بر ۹۴ مقابل شیکاگو بولز ۲۵ امتیاز برای بلیزرز کسب کرد که به چهار باخت متوالی این تیم پایان داد. کارملو آنتونی قبل از عقد قرارداد با پورتلند بلیزرز در ۱۰ بازی هیوستون راکتس حاضر نشده بود. آنتونی در این باره گفت:

صادقانه بگویم نمی‌دانستم چه انتظاری از خود دارم. می‌خواستم به میدان بیایم، فقط بسکتبال بازی کنم و دوباره هیجان خود را بازیابم و از بازی بسکتبال و اینکه چگونه می‌تواند باشد هیجان‌زده شوم. خیلی زودتر از آن‌چه باید به این موارد دست یافتم. من این شادی را پیدا کردم. و در این مسیر دیدم که بچه‌ها چگونه مرا در جمع خود پذیرا شدند.

کارملو آنتونی

عبدل نادر که از روی نیمکت بازی را دنبال می‌کرد ۲۳ امتیاز در این بازی برای اوکلاهاماسیتی تاندر به دست آورد و کریس پال نیز در این دیدار ۱۶ امتیازی شد. پال در پایان بازی درباره کارملو آنتونی اظهار داشت:

ملو یکی از بهترین بازیکنانی است که تا به حال در مقابل او بازی کردم و عاشق تمجید از او هستم. او مانند برادر من می‌ماند. ما شب گذشته با هم شام خوردیم. می‌خواهم او را همیشه در بهترین فرمش ببینم بجز شب‌هایی که در مقابلم می‌ایستد.

اوکلاهاما سیتی تاندر پس از اولین برد خارج از خانه خود پای به این بازی می‌گذاشت، پیروزی دوشنبه شب مقابل گلدن استیت واریرز که با نتیجه ۱۰۰ بر ۹۷ رقم خورد و آن پیروزی نوار سه شکست متوالی آن‌ها را پاره کرده بود. پورتلند بلیزرز در نیمه اول ۶۳ بر ۵۰ پیش افتاد. حسن وایتساید در نیمه اول ۱۹ امتیاز و ۱۲ ریباند بدست آورد. پورتلند با برتری ۱۰۴ بر ۷۷ به سراغ کوارتر چهارم بازی رفت.

نکات بازی

اوکلاهاما سیتی تاندر: شای گیلگئوس الکساندر در توئیتر اعلام کرد که سال بعد برای تیم کانادا در المپیک ۲۰۲۰ توکیو حاضر خواهد شد. هامیدو دیالو، گارد تاندر دومین بازی خود را نیز به خاطر مصدومیت از ناحیه آرنج دست راست از دست داد. انتظار می‌رود که او ۴ تا ۶ هفته دور از میادین باشد.

پورتلند تریل بلیزرز: گری ترنت جی آر به واسطه مصدومیت از ناحیه همسترینگ از ترکیب تیم دور بود. ۴۲ امتیاز کسب شده پورتلند بلیزرز در کوارتر اول بیشترین امتیاز کسب شده فصل این تیم در یک کوارتر بود. رودنی هود هر ۴ پرتاب موفق فیلد خود را در نیمه اول انجام داد که شامل ۳ پرتاب ۳ امتیازی هم بود. تمام بازیکنان ترکیب اصلی پورتلند تریل بلیزرز امتیازات خود را در این بازی دو رقمی کردند. پورتلند بلیزرز ۹ بازی از ۱۲ بازی بعدی خود را در خانه انجام می‌دهد که برای تیمی که ۱۳ بازی از ۱۸ بازی اول خود را در خارج از خانه انجام داده خبر مسرت‌بخشی است.

بازی‌های بعدی

اوکلاهاما سیتی تاندر: جمعه شب میزبان نیو اورلینز پلیکانز خواهند بود.

پورتلند تریل بلیزرز: جمعه شب از شیکاگو بولز پذیرایی خواهند کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *