به دلیل مشکلات درون تیمی؛ کریس پال ، خواهان ترک هیوستون راکتس است

پیش از این در خبرهایی گفتیم که میان دو فوق ستاره هیوستون راکتس اختلاف پیش آمده و کار بین کریس پال و جیمز هاردن به درگیری لفظی در رختکن نیز کشیده شده است.

کریس پال قصد دارد از هیوستون جدا شود

به نظر می رسد رابطۀ تیره و تار این دو ستاره به جایی رسیده که کریس پال خواستار خرید از هیوستون شده و هاردن نیز به مسئولان باشگاه پس از شکست برابر گلدن استیت و حذف این تیم در پلی آف، اولتیماتوم داده است. «داریل موری» مدیرعامل تیم هیوستون با رد این شایعات صریحا از ماندن هر دو ستاره اش در تیم می‌گوید و خاطرنشان می‌کند که پال در فکر رکورد شکنی های بیشتر در فصل بعد مسابقات NBA خواهد بود. موری اعتقاد دارد کیفیت بالای دو ستاره هیوستون سبب شده تا صحبت ها و شایعاتی مبنی بر انتقال این بازیکنان در فصل بعد شنیده شود که این اخبار واقعیت ندارد.

مدیرعامل هیوستون راکتس در این باره اظهار می دارد:

این صحبت ها مسخره و خنده دار بوده و قطعا درست نیست.

هنگامی که از آقای موری سؤال پرسیده شد که آیا کریس پال در تابستان و فصل آینده به تیم دیگری ترید خواهد شد به ما می‌گوید:

نه. شما می‌توانید از طرف من به دیگران این نقل قول را برسانید که قطعا نه. این شایعات برای هواداران بسیار آزار دهنده است. من از طرف کریس با شما صحبت می‌کنم، از طرف خودم، از مایک دی آنتونی (سرمربی) جیمز هاردن و دیگر ستارگان تیم. پس از باخت مقابل گلدن استیت در پلی آف، بازیکنان و همه ما شرایط روحی خوبی نداشتند. همه ما می‌خواستیم قهرمان شویم و پس از این شکست، طبیعی است که این اختلافات نیز در تیم به وجود بیاید. همه ما در یک قایق قرار داریم، همه دنبال قهرمانی هستیم. چیز بیشتر از این دیگر وجود ندارد.

کریس پال

مدیرعامل هیوستون راکتس این صحبت که بین هاردن و پال پس از بازی ششم مقابل گلدن درگیری لفظی وجود داشته را قبول ندارد ولی اذعان می کند که اختلافاتی بوده که ریشه در ناراحتی بازیکنان پس از شکست و حذف از پلی آف دارد.

داریل موری در ادامه صحبت هایش می‌گوید:

من در طول فصل مکررا از پال درمورد حضورش در هیوستون صحبت کرده ام و او هر بار به من با صراحت جواب داد که می خواهد در تیم بماند و تمایل به ترید به تیم دیگری ندارد.

کریس پال، ۲۴ بازی پشت سر هم فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد و آمار ۱۵.۶ امتیاز، ۸.۲ پاس گل و ۴.۶ ریباند را به طور میانگین در طول فصل ۱۹-۲۰۱۸ مسابقات NBA به دست آورده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *