کمبا واکر با قراردادی چهار ساله به بوستون سلتیکس پیوست

سرانجام شایعات مربوط به جدایی کمبا واکر از شارلوت هورنتس به واقعیت پیوست و این ستاره ۲۹ ساله را از این پس باید در ترکیب سبزپوشان بوستون سلتیکس مشاهده نماییم. در واقع تیم بوستون، واکر را جایگزینی برای کایری اروینگ می‌داند که با قراردادی چهار ساله در آستانه پیوستن به تیم بروکلین نتس قرار دارد.

کمبا واکر سرانجام به بوستون سلتیکس پیوست

با اینکه دوره زمانی برای بازیکنان آزاد تا روز یکشنبه ۳۰ ژوئن و ساعت ۱۸ به وقت محلی آمریکا آغاز نخواهد شد، اما به نظر می‌رسد هیچ مشکلی برای پیوستن کمبا واکر به بوستون سلتیکس وجود ندارد. بر اساس گزارش شمس کارانیا از خبرگزاری اتلتیک، گارد راس سابق باشگاه شارلوت هورنتس، با قراردادی چهار ساله و به ارزش ۱۴۱ میلیون دلار به بوستون سلتیکس خواهد پیوست. این بازیکن که سابقه سه حضور متوالی در تیم آل استار NBA را در کارنامه خود دارد، به محض آغاز نقل و انتقالات بازیکنان آزاد میتواند به تعهدات خود به تیم جدیدش پایبند باشد و به صورت رسمی در ششم جولای به بوستون سلتیکس بپیوندد. مدیران بوستون در واقع با انتخاب واکر می خواهند تا حدی ناکامی خود برای نگه داشتن کایری اروینگ در تیم شان را جبران نموده و مشکلی از بابت پست گارد راس در فصل آینده نداشته باشند. براساس گزارش های متعددی ستاره شماره یکِ بوستون در فصل گذشته از این تیم به صورت بازیکن آزاد جدا و راهی بروکلین نتس خواهد شد.

کمبا واکر بوستون سلتیکس

هرچند ممکن است واکر به اندازه اروینگ خوب و موفق ظاهر نشود، اما به هر حال تجربه این بازیکن و حضور در تیم آل استار لیگ NBA آن هم به صورت سه سال متوالی می تواند تا اندازه ای اهداف آن ها را در فصل آینده تامین نماید. اما در مورد شارلوت هورنتس باید گفت که خروج ناگهانی کمبا واکر ضربه سختی را به آن ها وارد خواهد ساخت. واکر برای تیمی در حد و اندازه های شارلوت، ستاره ای گرانبها به حساب می آمد که نبود او مطمئنا در ترکیب هورنتس به چشم خواهد آمد. به گفته استفان اسمیت، پیشنهاد تمدید قرارداد شارلوت به واکر ۱۶۰ میلیون دلار بود که ۶۰ میلیون دلار کمتر از قراردادهای سوپرمکس در لیگ بسکتبال آمریکا به شمار می رود. به هر حال شارلوت هورنتس با رفتن واکر در موقعیت دشواری قرار گرفته و باید دید که آن ها با این وضعیت چگونه کنار خواهند آمد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *