• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • حواشی دیدار لیکرز-کلیپرز؛ از هو شدن کوای لنارد تا رکوردشکنی دنی گرین

حواشی دیدار لیکرز-کلیپرز؛ از هو شدن کوای لنارد تا رکوردشکنی دنی گرین

لس آنجلس کلیپرز لبران جیمز کوای لنارد

کوای لنارد ستاره تیم لس آنجلس کلیپرز در دیدار برابر لیکرز از سوی هواداران حریف هو شد.

هو شدن کوای لنارد

در بازی سه شنبه شب لس آنجلس لیکرز مقابل لس آنجلس کلیپرز در سالن استپلز سنتر که با شکست ۱۱۲ بر ۱۰۲ یاران دنی گرین همراه بود، این بازیکن ۲۸ امتیاز برای تیم خود کسب کرد و ۷ ریباند به دست آورد و ۷ پرتاب از ۹ پرتاب او سه امتیازی بودند. عملکرد تحسین‌برانگیز او برای لیکرز یک رکورد در پی داشت و گرین از رکورد امتیازگیری کریم عبدالجبار در اولین بازی فصل ادوار لیکرز عبور کرد. تقریباً تمام امتیازات دنی گرین در نیمه دوم این دیدار به دست آمد. این بازیکن ۳۲ ساله به تنهایی در زمینه پرتاب ۳ امتیازی ستاره میدان بود و در انتهای کوارتر سوم یک تنه ۱۵ امتیاز کسب کرد تا ۱۴ امتیاز اختلاف لیکرز را جبران کند. بدون شک، دنی گرین یکی از بزرگترین دلایلی بود که لس آنجلس کلیپرز نتوانست در نیمه دوم آن طور که باید و شاید ظاهر شود. فرانک ووگل، سرمربی لس آنجلس لیکرز در مصاحبه با Spectrum SportsNet درباره او گفت:

با استعدادی که او دارد، وی توجه زیادی را به سوی خود جلب خواهد کرد. او میل بسیار هجومی دارد. از گرین فقط برای برتری در گوش‌های زمین استفاده نمی‌کنیم. او خیلی سریع جابجا می‌شود و شب فوق‌العاده‌ای را تجربه کرد.

دنی گرین بعد از فقط یک سال حضور در تورنتو رپترز، در تابستان امسال قراردادی ۲ ساله به ارزش ۳۰ میلیون دلار با لس آنجلس لیکرز به امضا رساند. وی در رپترز آمار میانگین ۱۰.۳ امتیاز و ۴ ریباند در هر بازی را به نام خود ثبت کرده بود و به تورنتو کمک کرد تا اولین قهرمانی تاریخ لیگ NBA خود را بدست آورد. این میانگین ۱۰.۳ امتیازی، سومین آمار برتر امتیازگیری او در یک دهه گذشته و بالاترین دستاورد امتیازگیری وی از فصل ۱۵-۲۰۱۴ بود. دنی گرین تنها فرد امتیازآور دیدار نزدیک سه شنبه شب لس آنجلس لیکرز نبود. آنتونی دیویس در اولین بازی خود برای لیکرز ۲۵ امتیاز گرفت و ۱۰ ریباند کسب کرد و لبران جیمز با کسب ۱۸ امتیاز، ۹ ریباند و ۸ اسیست نزدیک بود که تریپل دبل کند.

دنی گرین

این سه بازیکن تنها بازیکنان لس آنجلس لیکرز بودند که بیش از ۱۰ امتیاز برای این تیم به ارمغان آوردند. آن‌ها فقط ۱۹ امتیاز از بازیکنان نیمکت‌نشین خود کسب کردند و لس آنجلس کلیپرز از این حیث با ۹۰ امتیاز تیم برتر میدان بود! اگر لس آنجلس لیکرز می‌خواهد خود را در قامت یک مدعی قهرمانی ببیند مشخصاً در خط حمله به کمک بیشتری نیاز دارد. اما اگر دنی گرین مانند سه‌شنبه شب بتواند با این آمار امتیازگیری کند و به روند کمک به آنتونی دیویس و لبران جیمز ادامه دهد یک شروع خوب را از لیکرز خواهیم دید.

اما این دیدار نکات دیگری را نیز در خود داشت. کوای لنارد قبل از شروع بازی توسط هواداران لس آنجلس لیکرز هو شد. شاید به همین خاطر است که استیو بالمر، مالک لس آنجلس کلیپرز یک سالن جدید برای تیم خود می‌خواهد. لس آنجلس شهر لیکرز است و اگر شما به اثبات بیشتری برای این مسئله نیاز دارید واقعه امروز را بازگو می‌کنیم: کوای لنارد قبل از بازی افتتاحیه لس آنجلس کلیپرز مشغول صحبت با هواداران حاضر در استپلز سنتر بود که با هو شدن از جانب هواداران حاضر در سالن روبرو شد.

لنارد در حالی توسط هواداران لیکرز هو شد که به نظر می‌رسید جمعیتی که او را هو می‌کردند بیشتر از نیمی از هواداران حاضر در سالن بودند. وقتی لبران جیمز در کوارتر اول به سمت خط پرتاب آزاد رفت، هواداران با صدای بسیار بلند فریاد «ام-وی-پی» را سر دادند و هواداران لس آنجلس کلیپرز نیز با هو کردن آنان سعی داشتند این شعار را محو کنند. هواداران لیکرز برتری محسوسی نسبت به هواداران کلیپرز داشتند. هر دو تیم احساس می‌کنند که در این فصل مدعی قهرمانی هستند. هنگامیکه کوای لنارد در کوارتر دوم شروع به پرتاب توپ کرد، هواداران لس آنجلس کلیپرز سر و صدای بیشتری داشتند. کوای لنارد سابقاً در این فصل در سالن رمز نیز توسط هواداران هو شده بود. او می‌داند که انتخاب خود را انجام داده و این‌ رفتارها قابل پیش‌بینی بود. کوای لنارد اگر بتواند به اندازه کافی پیروزی مخصوصاً پیروزی در دیدارهای مرحله پلی‌آف را در این فصل برای لس آنجلس کلیپرز به ارمغان آورد این هو شدن را خاموش خواهد کرد یا حداقل در پایان فصل به آن‌ها می‌خندد.

کوای لنارد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *