کوین دورانت، شماره 7 بروکلین را خواهد پوشید

در طول فصل نقل و انتقالات NBA، کوین دورانت، فوق ستاره فصل گذشته گلدن استیت وریرز، به تیم بروکلین نتس پیوست تا به همراه کایری اروینگ، شانس قهرمانیش را در این تیم هم امتحان کند. حالا این بازیکن که همیشه شماره 35 را در طول دوران ورزشش پوشیده بود، اعلام کرد که در بروکلین، شماره هفت را بر تن خواهد کرد.

 

کوین دورانت این خبر را در صفحه رسمی اینستاگرامش اعلام کرد و همینطور در صفحه اینستاگرامی 35ventures که صفحه تجاری این بازیکن است، از دلایل تغییر شماره اش از 35 به 7 سخن گفت. وی در مطلبی نوشت:

” 35 باعث خوشحالی من و خانواده ام شد، آرامش را به ما داد و ما را به جهانیان معرفی کرد. 35 باعث ملاقات من با افرادی شد که شاید هیچگاه نمی توانستم آن ها را ملاقات کنم، باعث شد به تجربه هایی دست یابم که شاید هیچگاه نمی توانستم به آن ها برسم و موفقیت هایی را به من بخشید که شاید هیچگاه آن ها را کسب نمی کردم.

35 به من اجازه داد تا به دانشگاه تگزاس بروم و در آن ها بسکتبال بازی کنم. 35 به من اجازه رسیدن به رویایم که بازی در NBA بود را با پیراهن سیاتل داد. 35 به من اجازه داد تا در اوکلاهاما بازی کنم و به روابطی دست یابم که تا زمانی که زنده ام برای من باقی خواهند ماند. 35 به من اجازه داد تا به منطقه بی بروم به دو قهرمانی و چند پیمان برادری بسیار قوی برسم که با هیچ فاصله ای شکسته نخواهند شد.

35 را به افتخار فردی بسیار نزدیک و عزیز انتخاب کردم و همیشه به این شماره و به وی عشق ورزیده و احترام می گذارم. اما همانطور که فصل جدیدی از زندگی ام را در بسکتبال آغاز می کنم، شماره ای که بر تن می کنم هم از 35 به 7 تغییر می کند و شما این شماره را از این به بعد در زمین بر پشت پیراهن من خواهید دید.”

گفتنی است که با وجود این که دورنت در این فصل به بروکلین پیوسته است، به دلیل مصدومیت احتمالا نتواند در این فصل به میدان برود و او از فصل بعد با پیراهن بروکلین در مسابقات NBA حاضر خواهد بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *