• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • بازگشت مسرت‌بخش گوردون هیوارد از مصدومیت؛ ادامه شکست‌ناپذیری خانگی بوستون

بازگشت مسرت‌بخش گوردون هیوارد از مصدومیت؛ ادامه شکست‌ناپذیری خانگی بوستون

گوردون هیوارد به ترکیب بوستون سلتیکس اضافه شد و کمک کرد تا این تیم پیروزی قاطعی را بدست آورد.

بازگشت گوردون هیوارد در بازی برابر کلیولند

کمبا واکر با ۲۲ امتیاز بدست آورد و گوردون هیوارد در بازگشت از مصدومیت شکستگی دست خود ۱۴ امتیاز کسب کرد و بوستون سلتیکس دوشنبه شب با برتری ۱۱۰ بر ۸۸ مقابل کلیولند کاوالیرز در خانه شکست‌ناپذیر باقی ماند. جیلن براؤن ۲۰ امتیاز و ۷ ریباند بدست آورد، جیسون تاتوم ۱۹ امتیاز کسب کرد و دنیل سیث ۱۰ امتیاز به اندوخته‌های بوستون سلتیکس اضافه کرد تا آن‌ها ۱۰ پیروزی در سالن تی دی گاردن بدست آورند و شکستی خانگی در کارنامه این فصل خود نداشته باشند. جیسون تاتوم درباره بازگشت گوردون هیوارد اظهار داشت:

خوب است که او به ترکیب بازگشته است. من هیجان‌زده شدم و همه همین حس را دارند و خود او هم هیجان‌زده شده بود.

جوردن کلارکسون با ۱۹ امتیاز امتیازآورترین بازیکن کلیولند کاوالیرز بود و تریستان تامپسون ۱۷ امتیاز و ۱۱ ریباند بدست آورد. کاوالیرز ۷ باخت متوالی را در کارنامه دارد و ۱۳ بازی از ۱۴ بازی اخیر خود را واگذار کرده است. گوردون هیوارد در شرایطی به میادین بازگشت که دقیقاً یک ماه بعد از شکستگی دست او در نتیجه برخورد با لامارکوس آلدریج، بازیکن درشت هیکل سن آنتونیو اسپرز می‌گذشت. هیوارد ۲۶ دقیقه بازی کرد و ۵ ریباند و ۴ پاس گل داشت. او کوارتر چهارم را از روی نیمکت نظاره‌گر عملکرد هم‌تیمی‌های خود بود که چگونه اختلاف امتیاز زیادی را با کلیولند کاوالیرز رقم می‌زنند. قبل از این‌که کمبا واکر در ۱:۲۲ مانده به پایان بازی یک پرتاب سه امتیازی انجام دهد کلیولند با نتیجه ۹۴ بر ۸۱ از حریف عقب افتاده بود. برد استیونس، سرمربی بوستون سلتیکس پس از پایان بازی اظهار داشت:

فقط به تیمم گفتم که رو به جلو حرکت کنید. به آن‌ها گفتم از شما می‌خواهم که خاص باشید و کمبا واکر را الگوی خودتان قرار دهید.

گوردون هیوارد

انتظار می‌رفت گوردون هیوارد ۶ بازی را از دست بدهد. اما در این هفته آخر گفت که حتی پرقدرت‌تر از قبل آماده بازی است. بوستون سلتیکس که هیچ‌گاه در این بازی از حریف عقب نیفتاد و در نیمه اول ۱۳ امتیاز اختلاف با حریف ایجاد کرد و در ۷:۵۳ گذشته از نیمه دوم ۲۶ امتیاز بدست آورد و تنها ۱۰ امتیاز به حریف داد تا اختلاف را بیشتر کند. جیسون تاتوم ۸ امتیاز و گوردون هیوارد ۶ امتیاز بدست آوردند تا حساب کار ۷۹ بر ۵۰ شود. کلیولند کاوالیرز در پایان کوارتر سوم و ابتدای کوارتر چهارم ۱۴ امتیاز متوالی کسب کرد. آن‌ها با لی اوپ جان هنسون در ۹ دقیقه مانده به پایان بازی نتیجه را به ۸۵ بر ۷۳ رساندند اما جیسون تاتوم با پرتاب سه امتیازی خود به سلتیکس کمک کرد تا ۷ امتیاز متوالی را بدست آورد و یک نفس راحت بکشد. کوین لاو، مهاجم کلیولند کاوالیرز پس از پایان بازی اظهار داشت:

این همان شیوه‌ای است که باید با آن بازی کنیم. ما باید در یک کوارتر، ۲ کوارتر، ۳ کوارتر و ۴۸ دقیقه با هم هماهنگ باشیم.

نکات بازی

کلیولند کاوالیرز: کوین لاو بعد از بیرون ماندن از ترکیب به واسطه بیماری، در دومین دیدار خود حاضر شد. او فقط ۷ امتیاز برای کاوالیرز کسب کرد. کولین سکستون با ۲۰.۶ امتیاز در هر بازی وارد میدان شد اما در نیمه اول فقط ۱ پرتاب موفق از ۸ پرتاب خود داشت. او با ۸ امتیاز به کار خود پایان داد.

بوستون سلتیکس: مارکوس اسمارت به دلیل مصدومیت از ناحیه چشم این بازی را از دست داد و رابرت ویلیامز نیز مصدوم بود و به این بازی نرسید. بوستون سلتیکس ۵ نوامبر در کلیولند اولین دیدار خود را با کاوالیرز انجام داده بود.

بوستون سلتیکس ۷ پرتاب موفق از ۱۰ پرتاب ابتدایی خود داشت و تقریباً در اواسط کوارتر اول گوردون هایوارد امتیازات خود را دو رقمی کرد. بوستون سلتیکس و مسئولان بلیت‌فروشی این فصل آن‌ها ۱۰۰۰ صندلی را به سربازان ایالات متحده آمریکا اختصاص دادند. تریستان تامپسون ۵ پرتاب از ۶ پرتاب آزاد اول خود را از دست داد. ۸ اقدام منطقه‌ای از ۱۱ اقدام منطقه‌ای او تبدیل به امتیاز شد. بوستون سلتیکس قبل از پخش سرود ملی برای پتی فریتس، بازیکن سابق بیسبال دانشگاه بوستون که در سن ۳۴ سالگی درگذشت چند لحظه سکوت کرد.

بازی بعدی:

کلیولند کاوالیرز: چهارشنبه شب میزبان هیوستون راکتس خواهد بود.

بوستون سلتیکس: چهارشنبه شب در خانه ایندیانا پیسرز به میدان خواهند رفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *