• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • بودنهولزر: یانیس آنتتوکومپو در نیمه اول دیدار با کلیپرز، معمولی بازی کرد

بودنهولزر: یانیس آنتتوکومپو در نیمه اول دیدار با کلیپرز، معمولی بازی کرد

شب‌های بسیاری بوده است که یانیس آنتتوکومپو در از بین بردن ناامیدی هواداران میلواکی باکس و انجام کارهای غیرقابل تصور در زمین موفق بود است.

عملکرد یانیس آنتتوکومپو برابر کلیپرز

بلاک‌ها روی کار یانیس تأثیری ندارند و او با قدرتی مثل شخصیت سوپرمن، بارها هواداران حاضر در فایسرو فروم را میخکوب کرده است. در شب جمعه، آنتتوکومپو یک نمایش دیدنی دیگر از خود برجای گذاشت. او با یک دانک زیبا از روی سنتر تیم لس آنجلس کلیپرز یعنی ایویکا زوبک رد شد و توپ را وارد حلقه کرد تا لحظه برتر پیروزی ۱۱۹-۹۱ تیمش برابر کلیپرز را خلق کرده باشد و آمار بازی‌های باکس در فصل جاری به ۲۰ پیروزی و ۳ شکست ارتقا پیدا کند. رکوردی که با لس آنجلس لیکرز، دیگر تیم مدعی لیگ NBA برابر است. هیولای یونانی باکس در چنین دیدارهای از عملکرد خود لذت می‌برد. مربی تیم کلیپرز یعنی داک ریورز، پس از بازی با لبخند گفت:

او حالا دیگر بازیکنان را قورت می‌دهد. بازیکنان بزرگ چنین کاری انجام می‌دهند. زمانی که یک بازیکن بر آنها غلبه می‌کند یا یک تیم دیگر برابرشان پیروز می‌شود، آنها از این بابت گریه نمی‌کنند بلکه به عملکرد خود نگاه کرده و می‌گویند من باید بهتر از این کار کنم.

شاید هم آنتتوکومپو در این دیدار بیشتر به‌دنبال انتقام بود. او می‌خواست برابر کوای لنارد به رستگاری برسد، بازیکنی که همراه با تورنتو رپترز در فرستادن یانیس و میلواکی باکس به خانه پس از سری بازی‌های فینال کنفرانس شرق NBA نقش بسیار پررنگی ایفا کرد. یانیس در دیدار برابر رپترز که در تاریخ دوم نوامبر انجام شده بود هم عملکرد بی‌رحمانه‌ای داشت و ۳۶ امتیاز کسب کرد. او گفته بود که برای شکست دادن مدافع عنوان قهرمانی انگیزه بسیار دارد اما این را هم می‌دانست که تورنتو حالا دیگر یک تیم بسیار متفاوت در مقایسه با فصل قبل است، آنها بهترین بازیکن فصل قهرمانی خود یعنی لنارد را دیگر در اختیار نداشتند. بازی جمعه شب اولین‌باری نبود که باکس در فصل جاری به مصاف کلیپرز می‌رفت. میلواکی پیش از این در استپلس سنتر نیز یاران لنارد و پال جرج را شکست داده بود. در آن دیدار، جرج اولین بازی فصل خود برای کلیپرز را پس از بازگشت از یک مصدومیت شانه انجام می‌داد و لنارد نیز برای استراحت به میدان نرفت. یانیس آنتتوکومپو قبل از بازی اخیر برابر کلیپرز گفته بود که تیم میلواکی می‌خواهد یکی از بهترین تیم‌های لیگ باشد و برای این کار باید در مقابل بهترین تیم‌های لیگ در بهترین فرمشان قراربگیرند.

یانیس آنتتوکومپو

در بازی جمعه، زوبک به نوعی جانشینی برای هم‌تیمی خود یعنی لنارد بود. آنتتوکومپو و لنارد در بیشتر زمان بازی برابر یکدیگر قرار نگرفتند و به‌جای آن، یانیس هر بلایی که می‌خواست سر زوبک آورد. در نیمه اول شاید نمایشی درخور تقابل دوتا از بهترین بازیکنان لیگ نبودیم. یانیس آنتتوکومپو تنها ۱۰ امتیاز گرفت و از ۱۰ شوت خود، ۴ تا را وارد سبد حریف کرد و پرتاب‌های لنارد هم چندان تعریفی نداشتند. در واقع وقتی میلواکی در نیمه اول پیش افتاد نه‌ به‎‌خاطر درخشش یانیس بلکه به‌واسطه بازی مفید دیگر بازیکنان تیم بود. مایک بودنهولزر، مربی باکس گفت:

نمی‌دانم برای توصیف عملکرد یانیس در نیمه اول از چه کلمه‌ای استفاده کنم اما آن چیزی نبود که ما از یانیس انتظار داشتیم. ما ناامید شده بودیم و احساس کردیم که هم یک انسان عادی است چون نیمه اولش معمولی بود اما یانیس بازیکنی نیست که چنین چیزی را تحمل کند. او در کوارتر سوم بازگشت و اوضاع را سریعاً تغییر داد. این همان مشتی بود که ما برای بازگشت به آن نیاز داشتیم.

در همان دقایق ابتدایی کوارتر سوم، بادنهولزر شاهد درخشش یانیس بود. یانیس تا انتهای بازی طی ۲۷ دقیقه حضور خود در زمین، ۲۷ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۴ اسیست کسب کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *