• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • یوتا جاز چگونه در ماراتن لحظه آخری، واریرز بی‌مهره را شکست داد؟

یوتا جاز چگونه در ماراتن لحظه آخری، واریرز بی‌مهره را شکست داد؟

یوتا جاز توپ‌های کمی را لو داد و پرتاب‌های فوق‌العاده‌ای داشت و به همین خاطر توانست تلاش لحظه آخری گلدن استیت واریرز را خنثی کند.

پیروزی یوتا جاز برابر گلدن استیت

داناوان میشل ۳۰ امتیاز کسب کرد و مایک کونلی ۲۷ امتیاز بدست آورد تا جمعه شب یوتا جاز موفق شود تیم بدون مهره گلدن استیت واریرز را با نتیجه ۱۱۳ بر ۱۰۹ از پیش رو بردارد. بوگدان بوگدانوویچ ۱۷ امتیاز برای یوتا جاز بدست آورد و رودی گوبرت موفق به ثبت ۱۹ ریباند و ۷ بلاک شد. یوتا ۵۱ درصد پرتاب از فیلد داشت و تعداد ریباندهای این تیم نسبت به گلدن استیت ۴۸ بر ۳۷ بود. الک برکس ۲۰ امتیاز کسب کرد تا امتیازآورترین بازیکن گلدن استیت واریرز باشد. اوماری اسپلمن ۱۸ امتیاز بدست آورد و گلن رابینسون و کای باؤمن هر کدام ۱۷ امتیاز به اندوخته‌های واریرز در این بازی اضافه کردند. گلدن استیت واریرز اختلاف ۲۱ امتیازی خود در این بازی را در ۲۲.۸ ثانیه مانده به پایان بازی با بهره جستن از مهارت‌های برکس و رابینسون به ۲ امتیاز کاهش داد. داناوان میشل و مایک کونلی هر کدام یک پرتاب آزاد انجام دادند تا یوتا جاز بتواند در ثانیه‌های پایانی پیروزی را از آن خود کند. کوئین اسنایدر، سرمربی یوتاجاز پس از پایان بازی گفت:

در کوارتر چهارم بازی ناامیدکننده‌ای ارائه دادیم اما توانستیم در پایان بازی را کنترل کنیم و مخصوصاً این‌که جابجایی‌های خوبی در فاز دفاعی خود داشتیم.

مصدومیت‌ها موجب شد تا تیم بی‌مهره گلدن استیت واریرز فقط ۸ بازیکن را در اختیار داشته باشد. یوتا جاز هم از همان اوایل بازی از این مزیت استفاده کرد و ۶۱ درصد از پرتاب‌های فیلد خود را در نیمه اول انجام داد. استیو کر، سرمربی گلدن استیت واریرز پس از پایان بازی گفت:

اگر این‌جا دانشگاه بود و شما فقط ۲ بازی در هفته انجام می‌دادید هیچ مشکلی به وجود نمی‌آمد. تعداد بازی‌ها، سفرها و برنامه‌های NBA، این‌هاست که کار را دشوار می‌کند.

یوتا جاز

گلدن استیت واریرز تلاش کرد تا در کوارتر اول برتری را از آن خود کند و ۲ بار با اختلاف ۱ امتیاز پیش افتاد. آن‌ها با کسب ۸ امتیاز متوالی توسط برکس با نتیجه ۲۰-۱۹ و پس از امتیازگیری مارکز کریس با نتیجه ۲۸ بر ۲۷ پیش افتاده بودند. کسب ۴ امتیاز متوالی توسط داناوان میشل کمک کرد تا جاز کوارتر دوم را با برتری ۲۲ بر ۶ آغاز کند و این کوارتر را با حساب ۶۰ بر ۴۳ پشت سر بگذارد. گلدن استیت در کوارتر سوم اختلاف امتیاز را تک رقمی کرد و با دانک اریک پاسکال حساب کار ۶۹ بر ۶۰ شد اما پرتاب‌های سه امتیازی متوالی از سوی مایک کونلی، داناوان میشل و رودی گوبرت موجب شد تا حساب کار ۷۶ بر ۶۰ شود. بعد از اینکه یوتاجاز با پرتاب ۳ امتیازی امانوئل مودایای در کوارتر چهارم ۱۰۰ بر ۸۰ پیش افتاد، واریرز ۲۱ امتیاز کسب کرد و فقط ۶ امتیاز به حریف داد تا بار دیگر اختلاف امتیاز را تک رقمی کند. دانک ویلی کالی اشتین در ۲:۱۹ مانده به پایان بازی حساب کار را ۱۰۶ بر ۱۰۱ کرد. استیو کر در این باره اظهار داشت:

فکر می‌کنم گارد آن‌ها وقتی اختلاف ۲۰ امتیازی را دیدند تیم ما را دست کم گرفتند. اما من مدت زیادی است که در لیگ NBA حضور دارم، تیم ما تیمی نیست که مردم به خاطر آن کلاه از سر بردارند.

دقایقی بعد از پایان بازی، سالن بازی تخلیه شد چراکه بسته مشکوکی را زیر میز رستوران پیدا کرده بودند. پلیس اظهار داشت که این بسته فقط یک جعبه ابزار بود. بازیکنان یوتا جاز سریعاً به پارکینگ سالن رفتند و سوار بر خودروهایشان شدند و در این میان رودی گوبرت با همان لباس بازی این کار را انجام داد.

نکات بازی

گلدن استیت واریرز: دریموند گرین به دلیل مصدومیت دومین بازی متوالی خود را از دست داد و دی آنجلو راسل (پیچ‌خوردگی انگشت شست راست) برای چهارمین دیدار متوالی از میادین دور بود. برکس در ۵ دیدار اخیر خود ۳۱ پرتاب آزاد از ۳۳ پرتاب آزاد خود را تبدیل به امتیاز کرده است.

یوتا جاز: گوبرت در چهار بازی اخیر خود ۱۷ بلاک شات داشت. رویس اونیل با ثبت ۵ پاس گل بیشترین پاس گل این فصل خود را داد. یوتا جاز ۲۱ بار از لو دادن توپ واریرز استفاده کرد و ۳۱ امتیاز کسب کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *