• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • علیرغم نتایج ضعیف آتلانتا هاکس ، لوید پیرس اخراج نخواهد شد

علیرغم نتایج ضعیف آتلانتا هاکس ، لوید پیرس اخراج نخواهد شد

بعد از باخت با اختلاف ۲۳ امتیاز به تیم ضعیف نیویورک نیکس و قرار گرفتن در جمع قعرنشینان کنفرانس، لوید پیرس، سرمربی آتلانتا هاکس هنوز هم در معرض اخراج قرار ندارد.

سرمربی آتلانتا هاکس اخراج نخواهد شد

آتلانتا هاکس جوان ۱۴۳ امتیاز به نیویورک نیکسی داد که با ۳۷.۷ درصد پرتاب موفق بدترین آمار لیگ را در اختیار دارد و حالا آتلانتا ۶ پیروزی و ۲۲ شکست در کارنامه خود دارد. تری یانگ، گارد رأس ستاره این تیم نیز کمترین امتیاز فصل خود را بدست آورد. جان کولینز، مهاجم و دومین بازیکن برتر آتلانتا هاکس که هفته آینده ۲۵ بازی محرومیت او به پایان می‌رسد یکی از آخرین امیدهای سازمان هاکس برای بازگشت این تیم به بازی‌ها است. در دومین فصل حضور لوید پیرس بر روی نیمکت هاکس این تیم عملکردی ضعیف را از خود ارائه داده است. غیبت کولینز و دیگر مصدومیت‌ها سرمربی را مجبور کرده تا وینس کارتر، آل استار سابق ۴۲ ساله‌ی تیم خود را که رکورد حضور در ۲۲ دوره لیگ را دارد بیشتر از حد مجاز سن او بازی دهد. ناامیدی در رختکن آتلانتا هاکس در برخی اوقات کاملاً مشهود است و آن‌ها یکدیگر را به خودخواهی، انجام کارهای غیرضروری و عدم پاسخگویی متهم می‌کنند.

لوید پیرس آتلانتا هاکس

یک رهبر واقعی که آن‌ها به دستورات او احترام بگذارند جایش در ترکیب این تیم خالی است. پیرس در دومین فصل سرمربیگری خود قرار دارد و به واسطه نقش سابقش در پیشرفت بازیکنان و ساخت روابط صمیمانه هواداران روی او حساب زیادی باز کرده بودند. کارهایی باید انجام شود تا برای افزاش قدرت و هماهنگی تیم از چند بازیکن خاص استفاده شود. در حضور بازیکنان فصل اولی مانند دی آندره هانتر و کم ردیش هیچ‌کس از آتلانتا هاکس انتظار ندارد که در این فصل یکی از مدعیان حضور در پلی‌آف باشد. اما هنوز این تیم راه نیفتاده است. جان کولینز دوشنبه بار دیگر به ترکیب این تیم بازخواهد گشت تا مقابل کلیولند کاوالیرز به میدان برود. اگر بازی هاکس به همینگونه ادامه یابد جایگاه لوید پیرس بر روی نیمکت این تیم متزلزل خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *