شفاف‌سازی آنتونی دیویس پیرامون اظهار نظرش درباره بازی برای شیکاگو در آینده

آنتونی دیویس ، فوروارد آل استاری تیم لس آنجلس لیکرز، پس از آنکه در تابستان اخیر از تیم نیواورلینز پلیکانز به لیکرز ترید شد، روزهای خوبی را با این تیم سپری کرده است و اکنون به هماهنگی مناسبی با لبران جیمز و دوایت هاوارد رسیده است.

توضیحات آنتونی دیویس

از نظر نتیجه و آمار، لیکرز تاکنون در هفت بازی از کنفرانس غرب شش پیروزی و یک شکست کسب کرده است و از طرفی دیویس نیز در تمام این دیدارها ارزش خود را ثابت کرده است. او تا قبل از پیروزی صبح امروز برابر شیکاگو بولز به‌طور میانگین ۲۸.۵ امتیاز، ۱۱.۵ ریباند، ۳ بلاک، ۲.۷ اسیست و یک توپ‌ربایی در هر بازی به‌نام خود ثبت کرده است. آنتونی دیویس با همین روند یکی از کاندیداهای اصلی کسب جایزه MVP در فصل جاری خواهد بود. فصل جدید برای لیکرز و دیویس خوب پیش رفته است، به‌همان اندازه بسیار غافلگیرکننده بود که دیویس، کسی که در میانه‌های فصل قبل از مسئولان پلیکانز درخواست کرده بود او را به لیکرز ترید کنند، درباره تبدیل شدنش به یک بازیکن فری ایجنت و همچنین مقصد احتمالی فصل بعد صحبت کند.

روز سه‌شنبه، در حالی که لیکرز در اردوی تمرینی خود در شهر شیکاگو به‌منظور آمادگی برای دیدار با تیم بولز این شهر اردو زده بود، دیویس اعضای تیم بسکتبال مدرسه دوران نوجوانی خود را غافلگیر کرد و آنها را به یک رستوران محلی برد. در آنجا، یکی از بچه‌ها در باره احتمال بازگشت دیویس به شیکاگو و بازی برای تیم بولز در آینده نزدیک سوال کرد. آنتونی دیویس در پاسخ طوری جواب داد که درها را بر روی این انتقال نبسته باشد. او گفت:

راستش را بخواهید هیچ چیز مثل بازی در خانه نیست. من چیزی نمی‌دانم. ببینید من سال بعد یک فری ایجنت خواهم بود. اما خواهیم دید چه اتفاقی رخ می‌دهد. این یک احتمال است.

آنتونی دیویس

این حرف‌های دیویس شاید موجب تعجب و یا حتی خشم بعضی از هواداران لیکرز شده باشد اما در طول آخرین جلسه تمرین شوت‌زنی تیم پیش از بازی با بولز، دیویس درباره اظهارنظرهایش که شب قبل انجام داده بود کمی شفاف‌سازی کرد. او گفت منظورش از آن حرف‌های این نبود که به بازی کردن برای بولز در فصل بعد فکر می‌کرد. دیویس که به‌خاطر آن حرف‌های جنجالی توسط ۲۰ خبرنگار محاصره شده بود، اینطور توضیح داد:

من هرگز نگفتم که قصد انجام کاری را دارم. من گفتم که برای قهرمانی با لیکرز تمرکز کرده‌ام و البته هرکسی می‌داند که من فصل بعد یک بازیکن فری ایجنت خواهم بود و من هم گفتم که باید ببینیم در آینده چه پیش خواهد آمد.

البته شاید اگر شما یک هوادار لیکرز هستید، پس از شنیدن همین توضیحات نیز هنوز اندکی نگران باشید، مخصوصاً پس از آنکه یادتان می‌افتد لیکرز تقریباً تمام بازیکنان جوان و مستعد خود را برای به‌خدمت گرفتن دیویس ترید کرد. همچنین لازم به ذکر این نکته است که دیویس در طول تعطیلات تابستانی نیز اظهارنظرهای مشابهی در خصوص بازی برای بولز مطرح کرده بود. با این وجود به‌نظر نمی‌رسد که دیویس هرگز بخواهد به‌صورت عمومی اعلام کند برنامه برای بازی در شیکاگو (در هر زمان از دوران حرفه‌ای خود) ندارد، حتی اگر واقعاً فعلاً برای انجام این کار تصمیم نگرفته باشد.

AD تاکنون در پیراهن لیکرز حتی کمتر از ۱۰ بازی انجام داده است پس فکر کردن درباره جابه‌جایی او تاحدودی عجیب است. اما حقیقت این است که این بازیکن در تابستان آتی به یک فری ایجنت دارای محدودیت تبدیل خواهد شد، به‌شرطی که گزینه پلیر آپشن ۲۸ میلیون دلاری درج شده در قرارداد فعلی خود برای فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ را فعال نکند. در آن صورت دیویس قادر است با هر تیمی حتی بولز قرارداد امضا کند. دیویس روز دوشنبه عشق و علاقه خود به تیم شهر مادری‌اش را به صراحت اعلام کرد. او همچنین این را هم گفت که شهر شیکاگو سرزمین موعود ورزش بسکتبال است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *