لیکرز و رپترز از این که کوای لنارد آن‌ها را به بازی گرفته شاکی هستند

کوای لنارد

لس آنجلس لیکرز اصلاً از روش جذب کوای لنارد ، فوروارد آل استار سابق تورنتو رپترز توسط لس آنجلس کلیپرز راضی نیست.

ناراحتی لیکرز و رپترز از نحوه پیوستن کوای لنارد به کلیپرز

براساس گزارش بریان ویندهورست، خبرنگار ESPN، لیکرز احساس می‌کند که کوای لنارد آن‌ها را در جریان نقل و انتقالات به بازی گرفته است و در حالی که نمی‌خواست با این تیم به توافق برسد مذاکرات را طولانی ساخته بود. لیکرز در حالی منتظر تصمیم کوای لنارد بود که شانس عقد قرارداد با دیگر بازیکنان را در بازار آزاد از دست داد. البته تنها لیکرز از این مسئله شاکی نیست و رپترز نیز از شیوه خروج لنارد از این تیم راضی به نظر نمی‌رسد. درحالی که کوای لنارد در فرآیند مذاکره با هر دو تیم لس آنجلس لیکرز و تورنتو رپترز بود، نهایتاً با کلیپرز به توافق رسید و هر دو تیم باور دارند که با شخصیت‌شان بازی شده است.

خبرنگار  ESPN در این باره می‌گوید:

شنیده‌ام که بعد از عقد قرارداد لنارد با کلیپرز از او شکایت شده است و لیکرز به دلیل اینکه توسط لنارد به بازی گرفته شد از دست او شاکی است. رپترز نیز از این که این بازیکن پس از یک مذاکره طولانی با آن‌ها و پرسیدن درباره ماه و خورشید و ستارگان به تیم دیگری پیوسته از او شکایت دارد. فکر می‌کنم آن‌ها احساس کردند به بازی گرفته شده‌اند و هنوز هم این احساس را دارند. اگر تورنتو رپترز احساس نمی‌کرد که به بازی گرفته شده، برای لنارد هواپیما می‌فرستاد. اگر لیکرز گمان نمی‌کرد که توسط کوای به بازی گرفته شده لحظه‌ای برای انتقال آنتونی دیویس تأخیر نمی‌کرد و منتظر می‌ماند تا وضعیت لنارد مشخص شود.

کوای لنارد

در واقع فرآیند تصمیم‌گیری کوای برای انتخاب تیم آینده‌اش طولانی شد اما خواه یا ناخواه با لیکرز و رپترز بازی کرد. هم لیکرز و هم رپترز می‌دانستند که ریسک زیادی را برای تأخیر در این معامله بازار آزاد باید بپذیرند تا لنارد تصمیم خود را بگیرد و نهایتاً این ریسک برای آن‌ها هزینه داشت. اما این بدان معنا نیست که این بازیکن از قصد آن‌ها را دراین مسیر قرار داده باشد. در پایان هر دوی این تیم‌ها ناراحت بودند اما واقعیت این است که همه تیم‌ها مختارند تا در نقل و انتقالات شرکت کنند و لیکرز، رپترز و کلیپرزی که کوای را جذب کرده همگی برای عنوان قهرمانی NBA در سال ۲۰۲۰ خواهند جنگید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *