• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • گزارش روز دوم تمرین تیم فیلادلفیا سونی سیکسرز؛ مسئولیت سنگین توبیاس هریس

گزارش روز دوم تمرین تیم فیلادلفیا سونی سیکسرز؛ مسئولیت سنگین توبیاس هریس

روز اول اردوی تمرینی فیلادلفیا سونی سیکسرز یک روز به خصوص بود. برت براون و بن سیمونز این روز را بهترین اولین روزی نامیدند که از زمان حضور در فیلادلفیا آن را تجربه کرده بودند. در روز دوم رسانه‌ها آزاد بودند که به تمرین بروند. توبیاس هریس وظیفه سنگینی داشت.

وظیفه توبیاس هریس در فیلادفیا

اگرچه توبیاس هریس پاسخی دیپلماتیک به این سؤال ما داد که چه کسی در ترکیب اصلی تیم قرار خواهد گرفت، این را هم گفت که او چگونه در میان همبازیان بااستعدادش محاصره شده است و انتظار دارد که آن‌ها اغلب کمک‌حال تیم باشند. توبیاس هریس در این باره گفت:

این چیزی است که من به سختی روی آن کار می‌کنم تا خودم را در موقعیتی قرار دهم که بتوانم برای هم‌تیمی‌هایم فضای پرتاب خلق کنم.

به لحاظ نظری داشتن فرصت‌های هجومی برابر بسیار عالی به نظر می‌رسد اما در عمل سخت است که بتوان چنین تعادلی را در بازی‌های فیزیکی لیگ NBA برقرار کرد. با خروج جیمی باتلر، همه متفق‌القول هستند که توبیاس هریس برگ برنده فیلادلفیا سونی سیکسرز در کوارتر چهارم خواهد بود و او هم مشتاق است که چنین بازیکنی باشد. طبق دستور کادرفنی، بازی درون تیمی روز سه‌شنبه فیلادلفیا سونی سیکسرز با گام‌های سریع انجام شد.

براون می‌گوید تمرکز اولیه او بر روی شرایط بازی است و بیشتر بر روی حمله اولیه تأکید داشت. او در این باره گفت:

من بیشتر شرایط سنجی را مدنظر دارم. به آن‌ها گفتم، شما با درجه کیفی B یا B پلاس وارد اردوی تمرینی می‌شوید و من شما را به یک بازیکن سطح A تبدیل می‌کنم.

جو امبید بخشی از برنامه‌های سیکسرز را تشکیل می‌دهد و آن‌ها او را سالم و آماده می‌خواهند. او در بازی درون تیمی حاضر نبود اما بقیه مواد تمرینی را انجام داد و براون از کاهش وزن ۲۰ پوندی امبید خوشحال است. براون درباره شرایط امبید گفت:

او عالی است. ما در مورد مدیریت محول کردن وظایف صحبت می‌کنمی اما شما در مورد بالا و پریدن در زمین بازی حرف می‌زنید، به نظر من امبید واقعا عالی است. همه ما دیدم که او برای کاهش وزن خود چه کارهای زیادی انجام داد. ما همه می‌توانیم رژیم بگیریم اما نه به این صورت اما او این مهم را انجام داد.

توبیاس هریس

توبیاس هریس هم گفت که او ۴ یا ۵ پوند در خارج از فصل کاهش وزن داشته است و بر روی عضله خود نیز کار کرده است. احتمال این‌که فیلادلفیا سونی سیکسرز در زمینه پرتاب‌های ۳ امتیازی، ارتباطات دفاعی یا رافتن راهی برای تعویض‌های مؤثر در ابتدا به مشکل بخورد وجود دارد. اما روی فرم بودن و مهیا شدن برای بازی‌های بسکتبال تحت کنترل کامل کادرفنی این تیم قرار دارد. براون روز سه‌شنبه بر روی تمرین نظارت داشت و بسیار دقیق همه چیز را زیر نظر داشت و بازی درون تیمی را متوقف می‌کرد و به بازیکنان نکاتی را آموزش می‌داد. فصل قبل، ییلی لنگ و مونتی ویلیامز، دستیاران فنی در اردوی تمرینی اغلب داد و بیداد می‌کردند. روز سه‌شنبه فقط صدای براون شنیده می‌شد.

دستیاران جدید ایمه اودوکا و جوزف بلیر تأثیر بسیار خوبی بر روی شرایط فعلی فیلادلفیا سو.نی سیکسرز گذاشتند اما بیش از هر زمان دیگری مشخص بود که براون مسئولیت اصلی را بر دوش توبیاس هریس نهاده است که نهمین فصل حضور خود در NBA را پشت سر می‌گذارد و اولین بار است که در کمپ تمرینی زیر نظر براون قرار دارد و وی به شیوه منحصربه فردی که براون برای تمرین در پیش گرفته واکنش نشان داد. توبیاس هریس در این باره گفت:

این تمرینات کمی متفاوت است. ورزش ما بسکتبال است. من هرگز با چنین تیم بزرگی در دیگر ورزش‌ها کار نکرده‌ام. بازی امروز، بازی محول کردن وظایف و فناوری است. پس کمی متفاوت است. وقتی به لیگ NBA پای گذاشتم استن ون گودی و اسکات اسکیلز دو جلسه در روز تمرین می‌کردند. من فقط به برخی بازیکنان جوان تیم گفتم: گوش کنید. ما اینجا یک جلسه تمرین می‌کنیم و وقتی من به مجموعه وارد شدم دو جلسه در روز تمرین می‌کردم. اما همانطور که گفتم این بسکتبال است. مربی می‌داند که از اردوی تمرینی خود چه می‌خواهد و چه کند که تمرینش بهتر باشد و بهبود یابد. ما واقعاً مجذوب تمرین شده‌ایم و بر روی این نوع از طرح بازی تمرکز کرده‌ایم و این طور گمان می‌کنیم که در مرحله پلی‌آف هستیم. ما تا این اندازه جدی کار می‌کنیم و این فوق‌العاده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *