تیم آل استار جام جهانی بسکتبال چین مشخص شد

  • توسط مینا
  • 16/09/2019
  • خبر
  • 0

ریکی رابیو با ارائه بهترین بازی دوران بازیگری‌اش عنوان ارشمندترین بازیکن جام جهانی بسکتبال چین را به خود اختصاص داد و در جمع ۵ آل‌استار این بازی‌ها قرار گرفت.

تیم آل استار جام جهانی بسکتبال چین مشخص شد

رابیو با میانگین ۱۶.۴ امتیاز، ۶ اسیست، ۴.۶ ریباند و ۱.۵ توپ‌ربایی در هر بازی، به اسپانیا کمک کرد تا دومین عنوان قهرمانی جام جهانی خود را به دست آورد و درخشان‌ترین عملکرد خود را در مراحل حذفی ارائه داد جایی‌که در مقابل استرالیا و با احتساب دو وقت اضافه این بازی میانگین ۱۹ امتیاز، ۱۲ اسیست، ۷ ریباند و ۴ توپ‌ربایی بدست آورد و ۲۰ امتیاز نیز در دیدار مقابل آرژانتین از آن خود کرد. رابیو در کنار پائو گسول تنها بازیکنان اسپانیایی هستند که موفق به کسب عنوان MVP این رقابت‌ها شده‌اند. گسول در جام جهانی ۲۰۰۶ این عنوان را بدست آورده بود مارک گسول، همبازی رابیو نیز در بین ۵ آل‌استار جام جهانی بسکتبال چین قرار گرفت. سنتر اسپانیا میانگین ۱۴.۴ امتیاز، ۵.۵ ریباند و ۴.۱ اسیست در هر بازی را از آن خود کرد و دومین بازیکنی است که در یک فصل همزمان قهرمانی NBA و جام جهانی را کسب می‌کند.

جام جهانی بسکتبال چین ریکی رابیو مارک گسول

لوئیز اسکولا آرژانتینی شاید احساسی‌ترین داستان این مسابقات باشد. او بعد از رساندن تیم خود به دومین فینال تاریخ جام جهانی‌اش با میانگین ۱۷.۹ امتیاز و ۸.۱ ریباند در هر بازی در میان ۵ آل‌استار این مسابقات ایستاد. بوگدان بوگدانوویچ صربستانی در ۸ مسابقه موفق به کسب ۱۸۳ امتیاز شد و بیشترین امتیاز کسب شده در میان بازیکنان جام جهانی بسکتبال چین را به خود اختصاص داد. بوگدانوویچ میانگین ۲۲.۹ امتیاز را از ۵۵.۶ پرتاب ۲ امتیازی و میانگین ۵۳ امتیاز را از پرتاب ۳ امتیازی بدست آورد، علاوه بر آن میانگین ۴.۴ اسیست و ۴.۱ ریباند را از آن خود کرد. فرانسه به لطف حضور اوان فورنیر که در بیشتر بازی‌های جام مهارنشدنی نشان داد توانست در میان سه تیم بالای جدول جای بگیرد. فورنیر میانگین ۱۹.۸ امتیاز، ۳.۸ ریباند و ۳ اسیست را در هر بازی به خود اختصاص داد تا در میان ۵ آل استار مسابقات قرار بگیرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *