• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • درخشش جیسون تاتوم در شب هشتمین پیروزی متوالی بوستون مقابل ممفیس

درخشش جیسون تاتوم در شب هشتمین پیروزی متوالی بوستون مقابل ممفیس

وقتی همبازی‌های جیسون تاتوم در بوستون سلتیکس عملکرد ضعیفی دارند، این بازیکن چندین بار در این فصل جور همه آن‌ها را کشیده است.

درخشش جیسون تاتوم برابر ممفیس

او یک بار دیگر این کار را انجام داد تا به بوستون سلتیکس برای پیروزی کمک کرده باشد. جیسون تاتوم قبل از مصدومیت و ترک زمین در کوارتر سوم ۲۳ امتیاز کسب کرد و بوستون سلتیکس چهارشنبه شب موفق شد با نتیجه ۱۱۹ بر ۹۵ از سد ممفیس گریزلیز بگذرد. دنیل سیث ۱۴ امتیاز کسب کرد، انس کانتر با ۱۳ امتیاز و ۸ ریباند به کار خود در این بازی پایان داد تا به بوسنون سلتیکس برای کسب دومین پیروزی متوالی خود کمک کرده باشد. ممفیس گریزلیز از زمان ثبت بالاترین آمار فصل خود با ۷ پیروزی متوالی، حالا ۲ شکست متوالی را در کارنامه خود می‌بیند. این هشتمین پیروزی متوالی بوستون سلتیکس مقابل ممفیس گریزلیز محسوب می‌شود. برد استیونس، سرمربی بوستون سلتیکس در پایان بازی اظهار داشت:

فکر می‌کنم بازیکنان ما در زمینه دفاعی بسیار خوب ظاهر شدند. سپس تاتوم چند پرتاب موفق را انجام داد و موجب پیروزی ما شد. بازیکنان دیگر ما از نظر هجومی در ریتم خود نبودند و ضعیف ظاهر شدند. او به ما کمک کرد تا پیروز باشیم. سپس در کوارتر سوم وقتی او از زمین بازی بیرون رفت هر یک از بازیکنان یک قدم رو به جلو برداشتند.

جوناس والانسیوناس با ۱۶ امتیاز و ۱۳ ریباند بهترین بازیکن ممفیس گریزلیز بود. جیرن جکسون جی آر و سولومون هیل هر کدام ۱۳ امتیاز بدست آوردند. جیرن جکسون جی آر در پایان بازی اظهار داشت:

آن‌ها برای همین تیم قدرتمندی محسوب می‌شوند. باید بازی بهتری ارائه می‌دادیم. آن‌ها برخی از کارها را به گونه‌ای متفاوت انجام می‌دهند. برای بازی خوب و اسرارآمیز آن‌ها باید احترام قائل شد.

جیسون تاتوم در ۴:۴۳ مانده به پایان کوارتر سوم مصدوم شد و به رختکن رفت. وی در ابتدای کوارتر چهارم با پایی بانداژ شده به روی نیمکت بازگشت اما هنوز احساس درد زیادی می‌کرد و نتوانست دیگر به بازی بازگردد. اما بوستون نیازی به او نداشت، ۲۲ امتیاز به دست آورد و فقط ۳ امتیاز به حریف داد تا ۱۲ امتیاز اختلاف خود در نیمه اول را بیشتر کند و نتیجه ۷۴ بر ۵۴ شود. کمبا واکر، گوردون هیوارد و مارکوس اسمارت ۱۸ امتیاز از ۲۰ امتیاز ابتدایی بوستون سلتیکس در این کوارتر را بدست آوردند. بوستون ۶ پرتاب موفق از ۷ پرتاب سه امتیازی خود داشت. این بدترین کوارتر سوم این فصل برای ممفیس گریزلیز بود که با ۲۲ امتیاز عقب افتاد.

جیسون تاتوم بسکتبال NBA

برتری بوستون سلتیکس در کوارتر چهارم تا ۳۸ امتیاز اختلاف نیز پیش رفت. گوردون هیوارد در پایان بازی اظهار داشت:

فکر می‌کنم فراز و نشیب‌های زیادی در این بازی داشتیم، در خط دفاعی فعال ظاهر شدیم و در فرم درستی بودیم. به همین خاطر توانستیم به کار خود در این بازی ادامه دهیم و پیروزی آسانی کسب کنیم.

استیونس گفت جیسون تاتوم مورد معاینات پزشکی قرار خواهد گرفت اما فکر نمی‌کند که مصدومیت این بازیکن جدی باشد. بوستون سلتیکس ۱۳ پرتاب از ۱۷ پرتاب اول فیلد خود را از دست داد که شامل ۱ پرتاب از ۸ پرتاب سه امتیازی اول این تیم بود. کمبا واکر، گوردون هیوارد و مارکوس اسمارت در نیمه اول فقط ۶ امتیاز کسب کردند و روی هم رفته ۱ پرتاب موفق از ۱۶ پرتاب فیلد خود داشتند. این امر به ممفیس گریزلیز کمک کرد تا بالاترین امتیاز ماه اخیر خود را کسب کند . در کوارتر دوم با نتیجه ۴۲ بر ۳۵ جلو بیفتد. اما بوستون سلتیکس جبران نتیجه کرد و با کسب ۲۳ امتیاز متوالی نتیجه را ۵۸ بر ۴۲ به سود خود برگرداند. ممفیس گریزلیز ۶:۵۱ دقیقه نتوانست امتیازی کسب کند تا این‌که جوناس والانسیوناس در ۱.۳ ثانیه مانده به پایان نیمه اول برای تیم خود امتیازگیری کرد.

نکات بازی:

ممفیس گریزلیز: برونو کابوکلو به دلیل مصدومیت سومین بازی متوالی خود را از دست داد.

بوستون سلتیکس: جیلن براؤن به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو در این دیدار نتوانست حاضر باشد. جیسون تاتوم برای سی و سومین بازی متوالی توانست امتیازات خود را دورقمی کند. بوستون سلتیکس روی ۴۴ پرتاب موفق فیلد خود ۳۲ پاس گل به ثبت رساند. سلتیکس در بازی دوشنبه مقابل لس آنجلس لیکرز نیز که با پیروزی این تیم همراه بود ۳۱ پاس گل به نام تیم خود ثبت کرد.

برد استیونس در پایان بازی اظهار داشت:

در دو بازی احساس کردید که چگونه توپ را به گردش درمی‌آوریم. این شخصیتی است که تیم ما باید داشته باشد. واقعاً عملکرد دو بازی اخیر بازیکنانم را تحسین می‌کنم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *