دمارکوس کازینز ، خرید جدید لیکرز اعلام کرد سلامتی اش را کامل بدست آورده است

دمارکوس کازینز بار دیگر یک قراداد یک ساله در آف سیزن NBA بست و این بار لس آنجلس لیکرز تیمی بود که دمارکوس کازینز به آن پیوسته است؛ او طی چهار سال اخیر در چهار تیم مختلف بازی کرده است.

دمارکوس کازینز اعلام کرد که سلامتی اش را به دست آورده است

اما هدف او در لیکرز چه خواهد بود؟ احتمالا انجام ۸۲ بازی فصل عادی که طی ۹ سال حضورش در NBA برایش محقق نشده است. دمارکوس کازینز درباره مصدومیت فصل پیشش که نیاز به جراحی داشت و برای انجام ندادن آن، دو ماه از میادین تا فینال اول NBA دور بود، گفت:

من هرروز تمرین می کنم و حالا صد در صد سلامتی‌ام را بدست آورده ام. من هر روز خودم را می‌سازم و قوی‌تر می شوم و شکل بهتری می‌گیرم. برنامه‌ام بازگشت به فرم خوب سابق خودم است و هدفم در این فصل حضور در ۸۲ بازی فصل عادی است.

هیچ شکی نیست که کازینز در صورت سلامتی همچنان بازیکن خطرناکی است. هرچند که مصدومیت آشیل پایش که او را تا میانه‌های فصل ۱۹-۲۰۱۸ از میادین دور کرده بود و البته بکارگیری از او در پست متفاوتی نسبت به سایر تیم هایش در گلدن استیت وریرز، موجب افت نسبی او شده است.

دمارکوس کازینز

دمارکوس کازینز در فصل ۱۱-۲۰۱۰ و در حالی که تنها ۲۰ سال سن داشت به انجام ۸۲ بازی بسیار نزدیک شد اما در مجموع ۸۱ بازی انجام داد. او در فصل ۱۳-۲۰۱۲ هم ۷۵ بازی برای تیمش انجام داد. میانگین تعداد بازی های انجام داده کازینز در سه فصل پیش اما ۵۰ است. این یک حقیقت است که او عملکرد کارآمدتری نسبت به فصل گذشته در تیمش انجام خواهد داد و از طرف دیگر شانس بیشتری برای قرارگیری در ترکیب اصلی لیکرز نسبت به وریرز دارد. بنظر می‌سد با حضور کازینز، آنتونی دیویس و جی‌ویل مک‌گی، لیکرز در عمق و منطقه رنگی عملکرد خوبی را داشته باشد. هرچند برای کازینزی که در آستانه سی سالگی قرار دارد و طی ۱۵ ماه اخیر دو مصدومیت شدید را متحمل شده است، بازگشت به دوران اوج بسیار سخت بنظر می‌رسد. حتی اگر کازینز به هدف خودش برسد، لیکرز قطعا به او برای پلی‌آف ها هم نیاز دارد و کازینز باید سلامتی‌اش را همواره حفظ کند. از طرفی وجود تمام قوای بنفش و طلایی پوشان برای مقابله با رقبایشان در کنفرانس غرب چون لس آنجلس کلیپرز، دشوار است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *