• صفحه خانگی
  • >
  • مقالات
  • >
  • سومین تریپل دبل متوالی راسل وستبروک در شبی که جیمز هاردن دیر به خود آمد

سومین تریپل دبل متوالی راسل وستبروک در شبی که جیمز هاردن دیر به خود آمد

در شبی که پرتاب‌های جیمز هاردن در سه کوارتر به درون سبد نمی‌رفت، هیوستون راکتس عملکرد فوق‌العاده‌ای را از دیگر بازیکنانش مشاهده کرد تا اینکه ستاره این تیم در کوارتر پایانی به خود آمد و آن‌ها را به پیروزی نزدیک کرد. راسل وستبروک در این دیدار عملکرد خوبی داشت

درخشش راسل وستبروک

جیمز هاردن ۱۸ امتیاز از ۳۴ امتیاز خود را در کوارتر چهارم بازی بدست آورد و بن مک لامور ۲۷ امتیاز به آن افزود تا هیوستون راکتس شنبه شب بتواند با نتیجه ۱۱۵ بر ۱۰۹ از سد فینیکس سانز بگذرد. هاردن شب سختی را در سه کوارتر اول بازی به لحاظ پرتاب گذراند و ۵ پرتاب موفق از ۱۹ پرتاب خود در این کوارترها داشت که ۱ پرتاب موفق از ۱۰ پرتاب سه امتیازی او را شامل می‌شد. او با این تعداد پرتاب موفق ۱۶ امتیاز کسب کرد و پای به کوارتر چهارم گذاشت. بعد از گذشت ۷ دقیقه از کوارتر چهارم بازی مساوی دنبال می‌شد و او همه ۱۳ امتیاز هیوستون را کسب کرد و این تیم فقط ۶ امتیاز داد تا حساب کار ۱۰۲ بر ۹۵ باشد. جیمز هاردن در پایان بازی اظهار داشت:

ما همینقدر خوبیم. تیم بسیار خوبی داریم و بازیکنانی داریم که می‌توانند بازی را دربیاورند و پرتاب‌های ویران‌کننده انجام دهند. نکته مهم‌تر این که بر روی دفاع خود تمرکز کرده‌ایم.

راسل وستبروک ۲۴ امتیاز کسب کرد، ۱۴ ریباند و ۱۱ پاس گل نیز به خود اختصاص داد تا سومین تریپل دبل متوالی و ششمین تریپل دبل این فصل خود را جشن بگیرد. هاردن با ۸ پرتاب موفق از ۲۷ پرتاب که شامل ۳ پرتاب موفق از ۱۷ پرتاب سه امتیازی وی بود به کار خود پایان داد و ۱۵ پرتاب آزاد موفق را از مجموع ۱۸ پرتاب آزاد تجربه کرد. دوین بوکر بعد از کسب بیشترین امتیاز فصل خود یعنی ۴۴ امتیاز در پیروزی سه‌شنبه شب مقابل نیو اورلینز پلیکانز در این بازی ۳۵ امتیاز بدست آورد. مونتی ویلیامز، سرمربی فینیکس سانز به این خاطر که تیمش تا لحظات پایانی جدال پایاپایی با حریف داشت به فینیکس افتخار کرد. ویلیامز پس از پایان بازی گفت:

ما این ذهنیت را داریم که نباید تسلیم شویم. ما در حال بازی دادن به بازیکنان جوانی هستیم که یاد می‌گیرند چگونه مقابل مردان فیزیکی NBA بازی کنند و این بخشی از پیشرفت است.

راسل وستبروک

فینیکس سانز دو بار در ۹۰ ثانیه پایانی اختلاف را به ۵ امتیاز رساند اما هر دو بار راسل وستبروک یک لی اوپ انجام داد تا برتری را حفظ کند و دومین بار روی او خطا کردند و او با دو پنالتی نتیجه را به ۱۱۴ بر ۱۰۶ رساند. فینیکس سانز ۷ امتیاز متوالی بدست آورد که با دانک کلی اوبر جی آر بدست آمد تا در ۹ دقیقه مانده به پایان بازی دو تیم در امتیاز ۸۵ مساوی شدند. بعد از تایم اوت، جیمز هاردن هیوستون را دوباره پیش انداخت. بازی بار دیگر مساوی شد اما هاردن بار دیگر با ۵ امتیاز خود هیوستون را به برتری ۹۴ بر ۸۹ رساند. او از تای جروم توپ‌ربایی کرد و با خطای دوین بوکر مواجه شد اما به مسیر خود ادامه داد و بوکر را کنار زد. جیمز هاردن هر دو پرتاب آزاد را به درون سبد فرستاد تا امتیازات متوالی را به عدد ۷ برساند و این بار در پی یک توپ‌ربایی از مایکال بریج روی او خطا کردند. او یک پرتاب آزاد را تبدیل به امتیاز کرد تا حساب کار ۹۷ بر ۸۹ شود. مایک دی آنتونی، سرمربی هیوستون راکتس در پایان بازی گفت:

هاردن راه پیروزی در این بازی را پیدا کرد. همه بازیکنان در این راه مشارکت داشتند. تعداد زیادی از بازیکنان بازی خوبی ارائه دادند.

نکات بازی

فینیکس سانز: کلی اوبر جی آر ۱۹ امتیاز کسب کرد. داریو ساریچ ۱۳ امتیاز و ۱۲ ریباند به دست آورد. مایلز بریجز ۱۴ امتیازی شد. فینیکس سانز ۱۱ پرتاب موفق از ۳۵ پرتاب سه امتیازی خود داشت.

هیوستون راکتس: تایسون چندلر به دلیل ابتلا به ویروس شبه آنفولانزا این دیدار را از دست داد. مایک دی آنتونی به دلیل داد کشیدن روی مقامات بازی در کوارتر چهارم اخطار فنی دریافت کرد. این دومین بازی متوالی بن مک لامور با ۲۰ امتیاز بود. این بازیکن در بازی پنجشنبه شب مقابل تورنتو رپترز نیز با ۲۸ امتیاز بیشترین امتیاز فصل خود را رقم زده بود. هیوستون راکتس ۱۱ پرتاب موفق از ۴۰ پرتاب سه امتیازی خود داشت.

بازی بعدی:

فینیکس سانز: دوشنبه شب میزبان مینسوتا تیمبرولوز خواهند بود.

هیوستون راکتس: دوشنبه شب از ساکرامنتو کینگز پذیرایی خواهند کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *