قرارداد زاین ویلیامسون با نیواورلینز پلیکانز در ششم جولای رسمی خواهد شد

زاین ویلیامسون یکی از استعدادهای آینده دار بسکتبال آمریکا به حساب می‌آید که در مراسم یارکشی یا درفت سال ۲۰۱۹ به عنوان پیک انتخابی شماره ۱ به تیم نیواورلینز پلیکانز درفت شد. قرار است قرارداد این بازیکن ۱۸ ساله، شنبه (۶ جولای) رسمی شود و برای فصل آینده او را در ترکیب تیم پلیکانز مشاهده نماییم.

قرارداد زاین ویلیامسون با نیواورلینز رسمی خواهد شد

زاین ویلیامسون با توجه به سن مناسب، قدرت جسمانی و وزنی که در اختیار دارد (۱۸ سال و ۱۲۹ کیلوگرم) ایده آل برال برای بازی بسکتبال در لیگ حرفه ای آمریکا NBA به حساب می‌آید. زاین به خوبی می‌داند که اولین تجربه حضور در لیگی همانند NBA تا چه اندازه می‌تواند برای او هیجان انگیز باشد.

زاین ویلیامسون در مصاحبه ای با سایت رسمی باشگاه نیواورلینز پلیکانز می‌گوید:

اینکه بتوانم در همه جای زمین حضور داشته باشم، خوشحال کننده است. شما واقعا نمی‌توانید فقط در یک نقطه از زمین بازی آرام بگیرید و فقط در آن جا مشغول بازی باشید. این امکان به من داده شده که بتوانم کارهای بیشتری را در طول مسابقه انجام دهم. البته حضورم در پستی دفاعی تر برایم چالش جالبی خواهد بود.

زاین ویلیامسون

نیواورلینز پلیکانز در روز جمعه به مصاف تیم لاس وگاس در نیویورک خواهد رفت و این فرصتی برای زاین محسوب می‌شود که بتواند در ترکیب تیم جدیدش به میدان برود. چشم های زیادی شاهد عملکرد این ستاره جوان در ترکیب پلیکانزها خواهند بود. در مسابقاتی چهارجانبه که علاوه بر این دو تیم، تیم های ملی بسکتبال چین و کرواسی نیز حضور خواهند داشت.

فِرد وینسون، دستیار سرمربی تیم پلیکانز در مورد ستاره جدید تیمش اظهار می‌دارد:

او بسیار اکتیو بوده و حرکات انفجاری دارد. همان گونه که می بینید او تازه به تیم اضافه شده و مسلما در روزهای ابتدایی زاین با ترکیب تیم ناهماهنگ خواهد بود.

فرانک جکسون، گارد راس تیم پلیکانز که سال گذشته در لیگ تابستانی NBA حضور داشت، می‌گوید:

احساس متفاوتی در فصل آینده خواهم داشت. ترکیب تیم دست خوش تغییراتی شده و یکی از دلایل احساسم می تواند حضور زاین ویلیامسون باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *