۱۰ هزار نفر به کینگ سنتر آمدند تا اولین بازی رسمی زاین ویلیامسون را ببینند

برای بسیاری از هواداران نیو اورلینز پلیکانز، شنبه شب اولین فرصت بود تا زاین ویلیامسون ، پیک شماره ۱ مراسم درفت را با پیراهن تیم خود ببینند.

اولین بازی رسمی زاین ویلیامسون

هواداران همان کاری کردند که در گذشته کمتر نظیر چنین کاری را دیده بودیم. مسئولان نیو اورلینز پلیکانز تحمین زدند که در شب دیدار پیش‌فصل این تیم ۱۰ هزار هوادار در سالن بازی حضور داشتند و بعضی از آن‌ها در گرمای طاقت‌فرسا بیش از یک ساعت در صف ورود به سالن اسموسی کینگ سنتر ایستاده بودند. وقتی آن‌ها وارد استادیوم شدند زاین ویلیامسون و هم‌تیمی‌هایش مشغول تمرین و گرم کردن در درون زمین بازی بودند. زاین ویلیامسون در این باره می‌گوید:

احساس کردم که تجارب جدید زیادی را کسب کرده‌ام اما قدم نهادن در سالنی که ارها در آن بازی خواهیم کرد هم فوق‌العاده بود. فکر می‌کنم بسیاری از خاطرات خوب را در این مکان رقم خواهیم زد.

زاین ویلیامسون همان بازی مورد اطمینان خود را کنار سبد انجام داد و پاس الی اوپ لنزو بال را به درون سبد انداخت. اما چندین پرتاب را هم خراب کرد. در یکی از صحنه‌ها پاس جوش هارت به ویلیامسون رسید و او تلاش کرد که توپ را با دانک ۳۶۰ درجه به امتیاز تبدیل کند اما توگ به پشت سبد برخورد کرد. در اواخر بازی، لنزو بال توپی را برای ویلیامسون فرستاد اما او دوباره آن را از دست داد.

زاین ویلیامسون در این بازی به زمین آمد و تصمیم گرفت تا در کنار برخی از تماشاگران بنشیند و در مورد موقعیت‌های از دست رفته‌اش صحبت کند. وقتی دیوید گریفین، معاون اجرایی عملیاتی بسکتبال نیو اورلینز پلیکانز زاین ویلیامسون را صدا زد تا این شب را با یک دانک به پایان برساند، هواداران هنوز این شانس را داشتند که اسلم ویلیامسون را ببینند. ویلیامسون توپ را پرت کرد و آن را دانک کرد تا هواداران خانگی را خوشحال کند.

زاین ویلیامسون

زاین ویلیامسون در این باره گفت:

آقای گریفین، به من این شانس را داد تا آخرین کار بازی را انجام دهم. اما فوق‌العاده بود. می‌دانم که مکردم می‌خواهند همکاری من با لنزو بال را تماشا کنند بنابراین تلاش کردیم که این خواسته آن‌ها را محقق سازیم. برای انجام این کار دو روح در یک بدن بودیم.

زاین ویلیامسون و لنزو بال در یک پاس اولی اوپ نیز با یکدیگر همکاری کردند که در آن ویلیامسون توپ را از منطقه سه امتیازی پرتاب کرد و بال آن را به سبد انداخت. ویلیامسون در این باره می‌گوید:

ما بارها و بارها این صحنه‌ها را خواهیم دید اما شاید او این توپ‌ها را وارد سبد نکند. ممکن هم هست این کار را برای همیشه انجام دهد.

جو هالیدی، گارد نیو اورلینز پلیکانز و آلوین گنتری، مربی این تیم بر روی بازی سخت‌کوشانه تیم خود در بخش پایانی بازی صحه گذاشتند. گنتری در این باره می‌گوید:

خوشحالم چون تصور این را می‌کردم که رقابت فوق‌العاده‌ای داشته باشیم و واقعاً هم همینطور بود. بارها و بارها این بازی‌ها شبیه به بازی آل استارها به پایان می‌رسد اما بازیکنان ما نگذاشتند این دیدار به چنین سمت و سویی برود. در سطح بالا رقابت کردیم و با اتخاذ آن‌چه در تمرین‌ها انجام داده بودیم کارمان خوب بود و از آن برای این بازی بهره بردیم.

طبق گفته تراجان لانگدون، مدیر ورزشی نیو اورلینز پلیکانز ۱۸ بازیکن این تیم برای دیدار تدارکاتی خود دارد و دریک فیورز را به خاطر مصدومیت همسترینگ در اختیار ندارند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *