شوک برای گلدن استیت ؛ کوین دورانت فینال کنفرانس غرب را از دست خواهد داد

هفته گذشته در چارچوب مسابقات پلی آف NBA بین تیم های گلدن استیت وریرز و هیوستون راکتس که با نتیجه ۱۱۸ بر ۱۱۳ به نفع گلدن استیت به پایان رسید، این تیم توانست در خانه حریف آن ها را شکست دهد و جشن صعود بگیرد. اما در جریان بازی کوین دورانت ستاره گلدن از ناحیه ماهیچه ساق پا دچار مصدومیت شد.

دیشب در سایت NBA اعلام شد که این بازیکن به بازی فینال کنفرانس غرب روز چهارشنبه نخواهید رسید. این تیم در آن دیدار باید با مصاف پورتلند تریل بلیزرز برود و کادر فنی این تیم و هواداران نگران نبودن این بازیکن هستند. گفته می شود پس از ام آر آی از پایش به احتمال خیلی زیاد به بازی دوم فینال نیز نمی رسد و دیگر بازیکنان باید حواسشان به تیم باشد.
مربی گلدن استیت، استیو کر در رابطه با وضعیت دورنت به خبرنگار واشینگتن پست گفت:

بعد از بازی احساس می کردم که او دچار پارگی تاندون آشیل شده است. بعد از بازی فیلم را که نگاه کردم دیدم که بعد از مصدومیت او به پشت سرش نگاه کرد و انگار کسی از پشت سر به او ضربه زده است. مطمئن بودم که به این صورت است و بسیار نگران او شدم ولی بعد از بازی و انجام معاینات اولیه گفتند که عضله پای راست او دچار کشیدگی شده و باید معاینات پیشرفته تری را انجام دهد ولی قطعا به بازی های بعدی ما نخواهید رسید تا وضعیت پای او به صورت کامل مشخص شود.
با توجه به اینکه او ستاره تیم ما محسوب می شود از این بابت نگران هستم ولی می دانم که دیگر بازیکنانم نظیر استفن کری و کلی تامپسن و ….. به داد تیم خواهند رسید و امیدوارم بتوانیم نتایج درخشانی را در ادامه به دست آوریم.

ESPN نیز این خبر را تایید کرده و گفته او به بازی اول قطعا نمی رسد و در خصوص بازی دوم هنوز مشخص نیست. ولی به احتمال قوی او در آن بازی نیز نمی تواند تیم اش را همراهی کند. از سوی دیگر خبر خوبی که برای گلدن استیت وجود دارد اینکه در صورت بهبودی بازیکن مصدوم خود دمارکس کازینز او می تواند در بازی فینال برای تیم اش بازی کند.لازم به ذکر است مصدومیت این بازیکن در بازی دوم گلدن استیت برابر کلیپرز از مرحله اول پلی‌آف فصل ۲۰۱۹ NBA رخ داد و گفته می شود روند درمان او رو به بهبود است.

کوین دورانت غایب بزرگ گلدن استیت

کوین دورانت غایب بزرگ گلدن استیت

جا دارد بدانید استفن کری در بازی اخیر این تیم درخششی بی سابقه داشته به حدی که بزرگان بسکتبال NBA به تمجید از او واکنش نشان دادند که در زیر می خوانید:

لبران جیمز در توئیتر خود نوشت:

هرگز قلب یک قهرمان را دست کم نگیرید.

مجیک جانسون، اسطوره لیکرز نیز در توئیتر خود نوشت:

استفن کری نه تنها یکی از بهترین شوت زن‌ هایی است که تا به امروز دیده‌ایم، بلکه یکی از بهترین بازیکنان بسکتبال NBA در لحظات حساس بازی به حساب می آید. کسب ۳۳ امتیاز در یک نیمه برای پیروز کردن جنگجویانش مقابل هیوستون راکتس شگفت انگیز است.

دوین وید نیز توئیت کرد:

بهتر است شما از بی‌احترامی کردن به استفن کری دست بردارید.او در اختیار تیم است. بخاطر اینکه او در وهله اول به تیم اهمیت می‌دهد و حاضر است در هر لحظه فداکاری کند.

در پی این اتفاقات هواداران گلدن استیت تا حدودی خیالشان از بابت جبران نبود دورانت راحت شد و در واکنش به این حواشی و خبر ها در فضای مجازی تا حدودی رضایت آن ها در واکنش به بودن دیگر ستاره های تیم از قبیل استفن کری و کازینز حس می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *