لیکرز برای جانشینی کازینز به جذب دوایت هاوارد علاقه نشان داده است

دمارکوس کازینز بخش اعظمی از برنامه‌های لس آنجلس لیکرز را در این فصل تشکیل می‌داد اما وی با مصدومیت پارگی رباط صلیبی فعلاً تا سال آینده قادر نخواهد بود لیکرز را همراهی کند. به همین دلیل لیکرز به دنبال دوایت هاوارد است.

دوایت هاوارد گزینه مدنظر لیکرز

نبود کازینز خلأ بزرگی در پست سنتر برای لس آنجلس لیکرز ایجاد می‌کند. لیکرز نمی‌خواهد از آنتونی دیویس برای دقایق طولانی در منطقه ۵ زمین استفاده کند. بنابراین چشم لیکرز به بازار نقل و انتقالات آزاد است. بازاری که اکنون کم ستاره می‌باشد. شمس کارنیا، خبرنگار The Athletic می‌گوید یکی از بازیکنانی که لیکرز به دنبال اوست، بازیکن سابق خودشان یعنی دوایت هاوارد است که در برهه کنونی در ممفیس گریزلیز حضور دارد و انتظار می‌رود تن به این فروش بدهند.

این خبرنگار در توئیتر خود نوشت:

انتظار می‌رود لیکرز درخواست مذاکره با دوایت هاوارد را به زودی ارسال کند و با مصدومیت پارگی رباط صلیبی دمارکوس کازینز، تمایل دو سویه‌ای میان هاوارد که هشت بار آل استار شده و لس آنجلس لیکرز به وجود آمده است.

این خبرنگار در پستی دیگر نوشت:

لیکرز از زمان مصدومیت کازینز در این فرآیند صبور بوده و دیگر سنتر کهنه‌کار حاضر در بازار یواکیم نواه می‌باشد. اما انتظار می‌رود ممفیس گریزلیز با خروج این بازیکن موافقت کند.

اولین سوالی که باید در مورد آن فکر کرد این است: «چه کسی از انتشار این گزارش سود خواهد برد؟» کارانیا یکی از بهترین خبرنگارانی است که پیرامون لیگ NBA فعالیت می‌کند اما این اخبار همراه با احتمالات به زبان آورده می‌شود. در این مورد باز هم این سوال مطرح است که چه کسی از بیان این احتمالات سود می‌برد؟ هر کسی نظر خودش را دارد.

آخرین حضور دوایت هاوارد با پیراهن لس آنجلس لیکرز چندان رضایت‌بخش نبوده است. دوایت هاوارد بازگشت سریعی بعد از جراحی کمرش داشت تا مثلث وی، استیو نش و کوبی برایانت دوباره شکل گیرد اما هیچ وقت سلامتی قبل از عمل خود را بدست نیاورد و در زمین هم این مورد مشهود بود.

دوایت هاوارد

به علاوه، وقتی کوبی برایانت این ادعا را کرد که «من بتمن هستم» هاوارد در همان زمان گفت: «می‌خواهم سرگرمی داشته باشم، جوک بگویم و اسکیتلز بخورم». هاوارد در پایان فصل فاجعه‌بارش از لیکرز جدا شد. برخی از هواداران لس آنجلس لیکرز نمی‌خواهند این را بشنوند اما برای بررسی حضور در ترکیب این تیم، دوایت گزینه بدی نیست. برای این موضوع ۳ دلیل وجود دارد. هاوارد در فصول ۱۶-۲۰۱۵ و ۱۸-۲۰۱۷ سنتر سطح بالا و فوق‌العاده‌ای در لیگ NBA بود که به طور مؤثر توانست میانگین ۱۳ امتیاز و ۱۲ ریباند را در یک شب ثبت کند، به علاوه هیکل درشتش در کارهای دفاعی عصای دست تیم بود و مهم‌تر از همه او حداقل ۷۱ بازی در آن فصل انجام داد و در آن ۷۱ بازی سالم و قابل اطمینان ظاهر شد. هاوارد عالی نبود اما در اوایل حضورش در لیگ NBA به عنوان نامزد بازیکن دفاعی سال و MVP مطرح شد اما این مرد درشت هیکل شایسته NBA در یک شب ۲۸ تا ۳۰ دقیقه در زمین حاضر بود. دقیقاً همان چیزی که لیکرز اکنون به آن نیاز دارد.

اما وی به واسطه جراحی دوباره کمرش و برخی مصدومیت‌های همسترینگی در فصل گذشته فقط ۹ بازی برای واشنگتن ویزارد بازی کرد. او سالم نبود. لس آنجلس لیکرز باید شرایط بدنی و سلامت هاوارد را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهد زیرا هم لبران جیمز و هم آنتونی دیویس چند شب باید استراحت کنند و لیکرز نیاز به بازیکنی دارد که بتواند برای هر دقیقه روی وی حساب باز کند. آیا هاوارد همان بازیکنی است که لیکرز می‌خواهد؟ آیا لیکرز می‌خواهد روی او شرط بندی کند؟ یواکیم نواه، که او هم درگیر مصدومیت بوده است اما بسیاری از مردم طرفداران لیگ NBA وی را برای ۴۱ بازی‌اش برای ممفیس گریزلیز در نیمه دوم فصل قبل ستایش می‌کنند نیز برای انتقال به لیکرز سرتیتر خبرها شده است. نواه در بازار نقل و انتقالات آزاد قرار دارد و طرز فکرش دفاعی است، پاسور خوبی به شمار می‌آید و در فاز هجومی نیز به لمس توپ احتیاجی ندارد. همچنین کنس فرید که در زمان نبود کلینت کاپلا، در ۲۵ بازی هیوستون راکتس در فصل پیش عملکرد خوبی داشته نیز در بازار نقل و انتقالات آزاد قرار دارد. فرید نیز می‌تواند در این جمع باشد اما در طول دوران فعالیتش فعالیت دفاعی زیادی نداشته است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *