مارکوس موریس، سن آنتونیو اسپرز را رها کرده و به نیویورک نیکس پیوست

موریس، فوروارد فصل گذشته بوستون سلتیکس که با اسپرز توافقات شفاهی داشته بود، با قراردادی یک ساله راهی نیویورک نیکس شد و سن آنتونیو نیز به جای وی، با تری لایلز به توافق رسید.

موریس، پیشنهادی یک ساله و 15 میلیون دلاری را به جای پیشنهاد دو ساله 20 میلیون دلاری سن آنتونیو قبول کرد تا فصل بعد را در سن آنتونتو بگذراند.

موریس در فصل گذشته، متوسط 13.9 امتیاز و 6.1 ریباند را برای بوستون داشت و حالا این بازیکن 29 ساله باید فصل بعدی را در نیویورک نیکس به میدان برود.

از طرف دیگری، تری لایلز 24 ساله هم پس از سال ها بازی در دنور ناگتس و یوتا جاز، جالا باید به سن آنتونیو رفته و با این تیم دو فصل دیگر را سپری کند تا به جای موریس، در این تیم نقش داشته باشد.

مارکوس موریس در فصل گذشته به همراه بوستون، تا مرحله نیمه نهایی کنفرانس شرق هم صعود کردند اما او و تیمش نتوانستند که از این مرحله فراتر روند. موریس که انتخاب 14 درفت در سال 2011 توسط هیوستون است، سابقه بازی در فینیکس و دیترویت را هم دارد و تاکنون سه بار هم در پلی آف حاضر بوده است. او میانگین 11.5 امتیاز، 1.5 پاس منجر به گل و 4.6 ریباند را در طول دوران حرفه ایش دارد.

تری لایلز هم انتخاب دوازدهم درفت توسط یوتا جاز در سال 2015 است و در 4 فصل قبلی حضورش در لیگ NBA، میانگین 7.6 امتیاز، 1.1 پاس منجر به گل و 3.9 ریباند را بر جای گذاشته است.

موریس پس از بابی پورتیس، جولیوس رندل، رجی بالاک، تاژ گیبسن و الفرید پیتون، جدید ترین ورودی نیویورکی ها در فصل جدیدی است. نیویورکی که رویای کایری، دورنت و زایان را در این فصل داشت اما نرسیدن به انتخاب اول درفت و تصمیم متفاوت دو فوق ستاره لیگ، باعث شد که آن ها از این رویا دور بمانند و همانند چند سال اخیر، تیمی با انبوهی از بازیکنان متوسط را داشته باشند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *