آیا کوین دورانت در فصل ۲۰-۲۰۱۹ NBA از مصدومیت آشیل برخواهد گشت؟

مصدومیت‌های جزئی فرق می‌کند اما بسیاری از بازیکنانی که دچار پارگی آشیل شده‌اند در حدود ۹ یا ۱۰ ماه زمان می‌برد تا به میادین برگردند. کوبی برایانت دچار این مصدومیت شد و هشت ماه طول کشید تا برگردد. بعضی بازیکنان هم تا یک سال قادر به بازی نخواهند بود. حال باید دید کوین دورانت چه سرنوشتی خواهد داشت.

مصدومیت کوین دورانت

اگر کوین دورانت ظرف ۹ ماه برگردد یعنی او در ماه مارس در میادین حاضر خواهد شد، همین زمان کافی است تا عیار بازی‌ها دست او بیاید و برای بازی‌های مرحله پلی‌آف بروکلین نتس آماده شود.  اسپنسر ئیویدای در گفتگو با نیویورک پست در این باره می‌گوید:

اگرچه سین مارکز، مدیر ورزشی نتس از بیان زمان بازگشت کوین دورانت طفره می‌رود، جو حاکم بر لیگ امسال حکم می‌کند که او تمایل به حضور در بازی‌ها را داشته باشد.

دینویدای که معتقد است کوین دورانت هنوز هم می‌تواند در قامت یک فوق‌ستاره حاضر شود می‌گوید:

می‌دانم که کوین دورانت در حال رهایی از یک مصدومیت سخت است. او می‌خواهد به شرط مناسب بودن زمان، سالم بودن و با یک تصمیم درست هر چه زودتر به میادین بازگردد. بخش جذابش این است که این بازیکن بالای ۲ متر قد دارد و یکی از بهترین پرتاب‌کننده‌های تاریخ بسکتبال است. در بدترین حالت هم شما دیرک نویتزکی را خواهید داشت که او یک هیولا است. پس ما هر وقت که او بخواهد آماده بازی دادن به او هستیم و می‌دانیم که وی ارزش بسیار بالایی برای ترکیب تیم ما دارد.

کوین دورانت

کوین دورانت یک رقیب به تمام معناست که می‌خواهد به میادین بازگردد. او یک مصدومیت را کنار زد و در فینال NBA بازی کرد که در همان فینال دچار مصدومیت از ناحیه آشیل شد. او آنقدر باهوشی است که قبل از بازگشت به میادین مطمئن شود تمام آمادگی‌ها را بدست آروده است و اگر قرار بر این باشد که کل فصل روی نیمکت بنشیند می‌نشیند.

اما او واقعاً می‌تواند در این فصل برگردد.  اگر او برگردد، بروکلین نتس از یک تیم جذاب به تیمی بالقوه برای رقابت با میواکی باکس و فیلادلفیا سونی سیکسرز در صدر جدول کنفرانس تبدیل خواهد شد. کوین دورانت در ۲ سال اخیر بهترین بازیکن جهان بوده و می‌تواند خیلی سریع به همان شرایط قبلی برگردد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *