• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • آتلانتا هاکس ۹۷-۱۰۶ میامی هیت ؛ غیبت ترائه یانگ و شب جادویی کندریک نان

آتلانتا هاکس ۹۷-۱۰۶ میامی هیت ؛ غیبت ترائه یانگ و شب جادویی کندریک نان

کندریک نان از بهترین شروع تاریخ یک بازیکن آندرفت شده لیگ NBA لذت برد. این بازیکن فصل اولی یک تنه میامی هیت را به پیش برد.

پیروزی میامی هیت برابر آتلانتا

نان با کسب ۲۸ امتیاز بیشترین امتیاز دوران بازی خود را کسب کرد و علاوه بر آن موجب شد تا پنجشنبه شب میامی هیت با نتیجه ۱۰۶ بر ۹۷ بر آتلانتا هاکس غلبه کند و در عرض ۳ روز دو بار این حریف را مغلوب خود کرده باشد. ۱۱۲ امتیاز نان بیشترین آمار کلی ۵ بازی ابتدایی تاریخ لیگ NBA در میان بازیکنان آندرفت شده است. کنی هاؤکینز، بازیکن فینیکس سانز ۱۰۵ امتیاز در ۵ بازی ابتدایی‌اش در فصل ۷۰-۱۹۶۹ بدست آورد. نان پس از پایان بازی گفت:

همه آن چیزی که به آن نیاز داشتم فرصت و موقعیت بود.

کندریک نان، گارد ۱.۸۸ متری دانشگاه اوکلند میشیگان در کوارتر سوم ۱۴ امتیاز کسب کرد. او ۲۳ اکتبر دوران بازی خود در میامی هیت را با کسب ۲۴ امتیاز در بازی مقابل ممفیس گریزلیز شروع کرد و در پرتاب مهارت دارد. او در پنج بازی ابتدایی میامی هیت سه بار حداقل ۲۴ امتیاز کسب کرده است. کم ردیش، بازیکن فصل اولی آتلانتا هاکس درباره نان گفت:

او پرتاب‌های خوبی دارد. احترام زیادی برای این بازیکن قائل هستم.

تایلر هرو، دیگر بازیکن فصل اولی بود که این فصل در اولین بازی میامی هیت مقابل هاکس رکوردشکنی کرد و در این بازی نیز ۱۷ امتیاز کسب کرد. هرو که بازی با آتلانتا هاکس را از روی نیمکت آغاز کرد سه‌شنبه شب توانسته بود ۲۹ امتیاز در برتری ۱۱۲ بر ۹۷ میامی هیت کسب کند. همین بازکنان فصل اولی به میامی هیت کمک کردند تا رکورد ۴ پیروزی و ۱ باخت را ثبت کند و شروعی قدرتمندانه داشته باشد. جیمی باتلر زیر سایه کندریک نان و تایلر هرو قرار گرفت و ۱۱ اسیست و فقط ۵ امتیاز کسب کرد. وی همچنین ۹ ریباند به دست آورد و ۶ توپ‌ربایی و ۳ بلاک را نیز به نام خود ثبت کرد. میامی هیت ۲۹ اسیست و فقط ۱۳ ترن اور را در این بازی ثبت کرد. کندریک نان تحت تأثیر سبک بازی جیمی باتلر مخصوصاً اسیست‌هایش قرار گرفت و درباره او گفت:

این که ستاره تیم شما خودخواه نباشد فوق‌العاده است.

جیمی باتلر سه‌شنبه شب در اولین بازی فصل خود ۲۱ امتیاز کسب کرد اما گفت که به دنبال ثبت امتیازات شخصی نیست. وی گفت:

در اینجا حضور ندارم که بیش از ۵۰ امتیاز یا نظیر آن را کسب کنم. اگر پیروز شویم همین برای من کافی است.

میامی هیت

جباری پارکر برای آتلانتا هاکس ۲۳ امتیاز گرفت. دی آندره بمبری ۱۸ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۸ اسیست کسب کرد. در کوارتر پایانی میرز لئونارد ۲ پرتاب ۳ امتیازی برای میامی هیت انجام داد و این تیم را ۱۰۲ بر ۸۸ پیش انداخت. لئونارد ۱۶ امتیاز در این دیدار کسب کرد. ردیش ۹ امتیاز، ۴ اسیست کسب کرد و تنها ۱ ترن اور داشت. او که به همراه دی آندره هانتر بازیکنان فصل اولی ترکیب اصلی را تشکیل می‌دادند در پایان بازی گفت:

احساس می‌کنم امشب چیزهای زیادی یاد گرفتم مخصوصاً در پستی که در آن بازی کردم. باید آرام‌تر بازی کنم و اجازه دهم که کنترل بازی در دستانم باشد.

نکات بازی

میامی هیت: جاستیس وینسلاو به دلیل مصدومیت بازی نکرد. در کوارتر اول میامی هیت به خوبی توانست از پرتاب‌های ۳ امتیازی لحظات آخری‌اش بهره ببرد که در آن بم آدبایو در چهارمین بازی‌اش ۳ پرتاب ۳ امتیازی داشت و این اولین پرتاب ۳ امتیازی او بود. ۱۴ پرتاب از ۳۷ پرتاب ۳ امتیازی میامی هیت به درون سبد رفت که ۴ پرتاب سهم کندریک نان بود.

آتلانتا هاکس: ترائه یانگ که سه‌شنبه شب مصدوم شده بود در این بازی حاضر نبود. والیس در کوارتر دوم ۶ امتیاز و مجموعاً ۱۲ امتیاز در دومین بازی‌اش کسب کرد. هاکس برندون گودوین را به تیم دانشگاهی جدیدش ترانسفر کرد.

جباری پارکر در روزی که نیمکت‌نشین بود این تعداد امتیاز را جمع کرد. او در ۲۵ دقیقه حضورش ۸ ریباند بدست آورد. پیرس سرمربی هاکس درباره او گفت:

فکر می‌کنم او این شانس را دارد که نامزد کسب بهترین بازیکن تعویضی سال باشد و ما هم از او در این راه استفاده خواهیم کرد.

بازی‌های بعدی:

میامی هیت یکشنبه شب میزبان هیوستون راکتس خواهد بود.

آتلانتا هاکس نیز سه‌شنبه شب میزبان سن آنتونیو اسپرز است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *