هیوستون راکتس به جذب راسل وستبروک نزدیک شده است

هیوستون راکتس نیز جزو تیم های علاقه‌مند به جذب راسل وستبروک قرار دارد و احتمال دارد این پوینت گارد اوکلاهما سیتی را ترید کند.

هیوستون راکتس خواهان جذب راسل وستبروک است

بر اساس گفته های منابع ESPN راکتس بدنبال بازیکنی است که در شوت های راه دور آنها را کمک کن و راسل وستبروک گزینه مناسبی برای این کار می باشد. پس از ترید پاول جرج به لس آنجلس کلیپرز، راسل وستبروک و مدیربرنامه‌هایش تد فاوچر ملاقاتی را با سم پرستی مربی ساندر پیروی وضعیت آینده راسل خواهند داشت. وستبروک که ۱۱ سال از دوران بازی اش را در اوکلاهما گذرانده است احتمال دارد تا پس از آمدن پنج پیک اول و شای جیلگوس-الکساندر پس از انتقال پاول به کلیپرز، از تیم برود. ساندر علاوه بر آن دنیلو گالیناریِ فروارد را طی این ترید بدست آورد اما او احتمالا در ادامه تابستان از تیم خارج می شود. اتلتیک همچنین گزارش از علاقه میامی هیت و دیترویت پیستونز به وستبروکی داده است که میانگین ۲۲.۹ امتیاز، ۱۱.۱ ریباند و ۱۰.۹ پاس منجر به گل را در فصل گذشته به ثبت رساند. او برای سومین فصل متوالی موفق شد تا در این آمار تریپل دبل کند. پیوستن وستبروک به راکتس از آنجا دور از ذهن نیست که سرمربی هیوستون راکتس ، داریل ماری علاقه بسیاری به جذب ستاره ها دارد؛ او دو فصل پیش طی یک ترید کریس پاول را از کلیپرز گرفت و این تابستان هم به جذب جیمی باتلر مشتاق بود. هرچند که باتلر پیش از پیوستن به میامی هیت با مدیریت راکتس ملاقاتی را نداشت. راکتس پیش تر به ترید کارملو آنتونی و جرج هم علاقه داشت اما ساندر در فصل ۲۰۱۷ آنها را بخدمت گرفت.

هیوستون راکتس راسل وستبروک

هرچند که فصل پیش در نهایت هیوستون راکتس موفق شد تا در رقابت با آتلانتا کارملو را بخدمت گیرد. برخی منابع می‌گویند راکتس نیازی به استفاده از پاول در معامله برای جذب وستبروک ندارد. با این حال درآمد ۳۸.۵ میلیون دلاری او مانند وستبروک است. پاول طی سه سال باقی مانده از قراردادش ۱۲۵ میلیون دلار از راکتس می‌گیرد و وستبروک هم در چهار سال باقی مانده ۱۷۱ میلیون دلار از ساندر خواهد گرفت. ماری پیش تر گفته بود که پاول و گارد مشهور تیم، جیمز هاردن در این تابستان ترید نخواهند شد اما احتمال ترید سنتر تیم کلینت کاپلا و شوتینگ گارد تیم اریک گوردون وجود دارد و شاید آنها برای ترید باتلر فروخته شوند. کاپلای ۲۵ ساله فصل را در حالی که میانگین ۱۶.۶ امتیاز و ۱۲.۷ ریباند داشت را به پایان برد و وارد دومین سال از قرارداد پنج ساله اش که بیش از ۸۰ میلیون دلار ارزش دارد خواهد شد. گوردون نیز یکی از امتیاز آورترین (میانگین ۱۶.۲ در فصل پیش) و آندرریتدترین مدافعان راکتس است که سال بعد در فصل پایانی خودش در تیم ۱۴.۱ میلیون دلار بدست می آورد. وستبروک در فصل ۱۷-۲۰۱۶ بالاتر از هاردن MVP شد؛ آن هم در زمانی که پوینت گارد ساندر میانگین ۳۱.۶ امتیاز، ۱۰.۷ ریباند و ۱۰.۴ پاس منجر به گل در فصل را داشت و در کنار اسکار رابرتسون بهترین رکورد تریپل دبل فصلی را ثبت کرد. هاردن اما در دو فصل گذشته امتیازآورترین بازیکن NBA بوده است و MVP فصل ۱۸-۲۰۱۷ هم شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *