• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • پیروزی هیوستون راکتس برابر صدرنشین؛ وستبروک لیکرز را ناکام گذاشت

پیروزی هیوستون راکتس برابر صدرنشین؛ وستبروک لیکرز را ناکام گذاشت

هیچ بازیکنی در ترکیب اصلی هیوستون راکتس از ۱.۹۸ متر بلندتر نیست. در جدال میان صدرنشینان بخش‌ها در استپلز سنتر هیچ بازیکنی نیز بلندقدتر از رابرت کوینگتون، بازیکن هیوستون راکتس وجود نداشت.

پیروزی هیوستون راکتس برابر لیکرز

به خاطر این‌که راسل وستبروک در بهترین فرم خود ظاهر شد و کوینگتون نیز در اولین حضور او برای هیوستون راکتس لحظات پایانی پرفروغی داشت، اولین آزمایش هیوستون راکتس در اسمال بال موفقیت بزرگی به همراه آورد و لس آنجلس لیکرز مقابل این حریف کم آورد. راسل وستبروک ۴۱ امتیاز بدست آورد و رابرت کوینگتون ۲ پرتاب سه امتیازی لحظه آخری انجام داد و ۱۴ امتیاز و ۸ ریباند کسب کرد تا هیوستون راکتس پنجشنبه شب با نتیجه ۱۲۱ بر ۱۱۱ بر حریف خود لس آنجلس لیکرز غلبه کند. جیمز هاردن فقط ۱۴ امتیاز بدست آورد اما راسل وستبروک جور او را در امتیازگیری کشید و رابرت کوینگتون نیز لحظات فراموش‌نشدنی زیادی در پایان این بازی داشت. مایک دی آنتونی، سرمربی هیوستون راکتس در پایان این دیدار اظهار داشت:

هر زمانی که شما تلاش می‌کنید متفاوت باشید، این بازیکنان باید این را باور کنند و این باور کمک زیادی به این فرآیند می‌کند. این فقط یک بازی بود اما اعتماد به نفس خوبی داشتیم.

آنتونی دیویس و لس آنجلس لیکرز با خط دفاعی نه چندان مطرح هیوستون شانس خوبی برای عرض اندام داشتند اما هیوستون راکتس توانست اختلاف ۴ امتیازی لحظات پایانی را جبران کند و در پایان بازی ۱۹ امتیاز کسب کند و فقط ۵ امتیاز به حریف بدهد و کوینگتون در این میان ۴ پرتاب سه امتیازی انجام داد. این بازیکن کهنه‌کار چهارشنبه شب از مینستوتا تیمبرولوز به هیوستون راکتس پیوست و تلاش کرد که به عنوان قدبلندترین بازیکن تیم خود را خیلی زود با راکتس وفق دهد. رابرت کوینگتون پس از پایان بازی اظهار داشت:

این به میدان آمدن و تأثیرگذاری معنی زیادی دارد. این موضوع فقط نشان می‌دهد که مربیان و همبازی‌های من به قابلیت‌های من باور دارند.

آنتونی دیویس ۳۲ امتیاز و ۱۳ ریباند بدست آورد و لبران جیمز در دیدار صدرنشینان که در آن دو تیم دو رویکرد متفاوت داشتند ۱۸ امتیاز، ۱۵ پاس گل و ۹ ریباند به نام خود ثبت کرد. لس آنجلس لیکرز از باخت مقابل ترکیب غیرمعمول هیوستون راکتس اظهار شرمندگی نکرد اما در برخی از لحظات کلیدی بی‌برنامه ظاهر شد. لبران جیمز در پایان بازی اظهار داشت:

شما باید با یکدیگر ارتباط داشته باشید. چشم‌های زیادی به دنبال جیمز است اما راسل وستبروک هر آن‌چه را که در ظرفیت او بود در بازی انجام داد. او شب فوق‌العاده‌ای داشت.

هیوستون راکتس

جیمز هاردن فقط ۱۰ پرتاب موفق داشت و این در حالی بود که شب قبل از این دیدار ۴۰ امتیاز کسب کرده بود اما راسل وستبروک پس از یک بازی غیبت پای به این دیدار می‌گذاشت و در چهارمین پیروزی متوالی هیوستون راکتس عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. اگرچه آنتونی دیویس، دوایت هاوارد و جاواله مک گی شب راحتی را از لحظا پرتاب و گرفتن ریباند داشتند، ترکیب اصلی کوچک هیوستون راکتس فضاهای هجومی برای خود ساخت وحرکت با توپ خود را همانطوری انجام داد که مایک دی آنتونی می‌خواست. آنتونی دیویس در پایان بازی اظهار داشت:

آن‌ها برخی از پرتاب‌های خود را به درون سبد فرستادند و ما در پایان بازی چند بار توپ‌هایی لو دادیم که برایمان گران تمام شد.

لس آنجلس لیکرز بسیاری از پرتاب‌های ساده خود را به هدر داد اما هیوستون راکتس ۱۵ پرتاب موفق از ۲۹ پرتاب سه امتیازی خود در ۳ کوارتر اول بازی داشت تا به حریف نزدیک باشد. هیوستون راکتس از لیکرز پیش افتاد و رابرت کوینگتون در ۳:۳۰ مانده به پایان بازی پرتاب آنتونی دیویس را بلاک کرد و در ۲:۴۲ مانده به پایان بازی یک پرتاب سه امتیازی موفق داشت.

نکات بازی:

هیوستون راکتس: آن‌ها ماه پیش در هیوستون راکتس با نتیجه ۱۲۴ بر ۱۱۵ مقابل لس آنجلس لیکرز شکست خورده بودند. آنتونی دیویس در آن بازی به دلیل مصدومیت حضور نداشت. برونو کابوکلو برای این بازی نتوانست در ترکیب قرار بگیرد. هیوستون این پرتاب‌گر برزیلی را در ازای انتقال جردن بل به ممفیس گریزلیز بدست آورد.

لس آنجلس لیکرز: آنتونی دیویس لحظاتی قبل از پایان نیمه اول به رختکن رفت. او از ناحیه انگشت آسیب دیده بود اما در ابتدای نیمه دوم با دست بانداژ شده به بازی برگشت. لس آنجلس لیکرز برای اولین بار از سال ۲۰۱۶ نقل و انتقالی در ددلاین انجام نداد. لبران جیمز با دانک خود تماشاگران را در جریان بازی به وجد آورد.

بازی بعدی:

هیوستون راکتس: جمعه شب مقابل فینیکس سانز به میدان خواهد رفت.

لس آنجلس لیکرز: شنبه شب در مقابل گلدن استیت واریرز صف‌آرایی خواهد کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *