کمبا واکر: در بوستون سلتیکس ، همیشه با کایری اروینگ مقایسه خواهم شد

کمبا واکر گارد جدید بوستون سلتیکس به شمار می‌رود. کایری اروینگ نیز از سلتیکس جدا شد و این فصل در خدمت بروکلین نتس است.

کمبا واکر در بوستون سلتیکس با اروینگ مقایسه خواهد شد

در برهه کنونی، بوستون سلتیکس با در اختیار داشتن واکر بهترین موقعیت را داراست. آن‌ها آل هورفورد را از دست دادند، اما مدعی جدی چالش پیروزی در کنفرانس شرق هستند. بروکلین نتس شاید فقط یک سال باید منتظر باشد تا کوین دورانت از مصدومیت برگردد. هواداران در ماساچوست از مبادله کمبا واکر و کایری اروینگ راضی هستند، کمبا واکری که کم استعدادتر از اروینگ است اما قدرت رهبری بسیار بیشتری دارد و با دنی اینگ تیم بهتری را می‌سازد. اما هنوز بر این باور هستند که بوستون سلتیکس با اروینگ موفق بود، بازیکنی که علیرغم عملکردش در سال گذشته هنوز هم به قاتل پلی آف مشهور است.

بوستون سلتیکس کمبا واکر

برای پایان دادن به این شبهات، کمبا واکر خوب می‌داند که به خاطر ماهیت ترکیب بوستون، همیشه با اروینگ مقایسه خواهد شد و در این باره به NYDN می‌گوید:

حدس می‌زنم ما در زمین کارهای مشابهی انجام می‌دهیم. همیشه این مقایسه وجود خواهد داشت. اما به هیچ وجه به این قیاس‌ها توجهی نمی‌کنم. فقط می‌خواهم بسکتبال بازی کنم و در بازی‌ها پیروز باشم. واقعاً همینطور است. تلاش برای پیروزی در بازی‌ها تا جایی که مقدور باشد!

کمبا واکر بیشتر از اروینگ در زمین پیروز بوده است. بهترین کار این بود که اروینگ و بوستون از یکدیگر جدا شوند و واکر نیز تصمیم درستی برای ترک شارلوت هورنتس گرفت. هواداران به هیچ عنوان راضی به از دست دادن این ستاره نبودند، اما مالکان شارلوت هیچ تصمیم درستی درباره حفظ این بازیکن اتخاذ نکردند. بوستون سلتیکس در فصل پیش رو تماشایی خواهد بود و شاید مقایسه بین این دو بازیکن کار دستی نباشد. سلتیکس کاملاً متفاوت ظاهر خواهد شد و اروینگ تنها ۲ فصل در این تیم بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *