• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • هو شدن کایری اروینگ در تی دی گاردن و پاسخ او به هواداران بوستون سلتیکس

هو شدن کایری اروینگ در تی دی گاردن و پاسخ او به هواداران بوستون سلتیکس

همزمان با کم‌سو شدن چراغ‌ها و به نمایش درآمدن ویدیوی معرفی بازیکن در صفحه نمایش غول‌پیکر ورزشگاه تی دی گاردن بود که سروصداها به پا خواست. شعارها با صدایی واضح شنیده می‌شدند، هو کردن‌ها بی‌رحمانه ادامه داشتند و نشانه‌هایی که حاکی از تقبیح کایری اروینگ بودند به فراوانی در استادیوم دیده می‌شد.

هو شدن کایری اروینگ توسط هواداران بوستون

هواداران سلتیکس شعار می‌دادند «کایری کجاست؟» آنها هر زمان که جرت آلن پشت خط پرتاب آزاد قرار می‌گرفت، با فریاد می‌گفتند «کایری مزخرف است!» هدف تمام این ابراز نفرت یعنی کایری اروینگ ، صدها مایل از استادیوم فاصله داشت. کایری هفت بازی اخیر بروکلین نتس را به دلیل مصدومیت شانه از دست داده است و به همین دلیل نیز نتوانست برای رویارویی با تیم سابقش همراه با نتس به بوستون سفر کند. هرچند او پس از پایان بازی که با شکست بروکلین همراه بود در یک استوری اینستاگرام به تمام هجمه‌ها علیه خود پاسخ داد:

این اتفاق همیشه رخ می‌دهد و اتفاقات امشب نشان داد که ورزش‌های سرگرم‌کننده همیشه بی‌اعتنا و مزاحم خواهند بود. این یک نمایش بزرگ است که در دنیایی که بیشتر مردم در آن زندگی می‌کنند ارزش بسیار بسیار اندکی دارد زیرا در زندگی واقعاً چیزهای دیگری وجود دارد که اهمیت دارند.

با وجود آنکه خود کایری اروینگ هیچکدام از واکنش‌های منفی هواداران حاضر در استادیوم را به‌طور مستقیم نشنید اما سایر بازیکنان و اعضای تیم بروکلین نتس شاهد تمام ماجرا بودند. جرت آلن می‌گوید:

وضعیت از چیزی که فکرش را می‌کردم بهتر بود. ممکن بود هر زمان که ما توپ را لمس کنیم هواداران سلتیکس ما را هو کنند. اگر کایری در زمین حضور داشت احتمالاً شرایط ده برابر بدتر می‌شد.

کایری اروینگ

مربی نتس یعنی کنی اتکینسون نیز پس از بازی در رابطه با شعارها گفت به اینکه چنین وضعیتی پیش خواهد آمد شک نداشت. اما دلیل پیش آمدن این وضعیت در تی دی گاردن چیست؟ در پاییز ۲۰۱۸، اروینگ در حضور جمعیت پر ورزشگاه سلتیکس به هواداران گفت که قصد دارد در فری ایجنسی ۲۰۱۹ قراردادش را با بوستون تمدید کند. هرچند کایری به‌جای این کار همراه با کوین دورانت و دی آندره جردن بروکلین نتس را انتخاب کرد. در روز کنفرانس خبری امضای قرارداد در بروکلین، نیویورک، اروینگ اعلام کرد زمانی که به هواداران بوستون گفت قصد تمدید قرارداد را دارد واقعاً می‌خواست این کار را انجام بدهد اما پس از آن پدربزرگش از دنیا رفت و بسکتبال برای او اهمیت کمتری پیدا کرد و در طول زمان، در رختکن سلتیکس یک فضای سرد و پرفاصله میان او و دیگر بازیکنان ایجاد شد. اروینگ در ماه سپتامبر گفت:

من بازیکنان سلتیکس را ناامید کردم. از نظر اینکه من در آن محیط یک رهبر باشم و همه را دور یکدیگر جمع کنم، من شکست خوردم.

حالا به نظر می‌رسد بیشتر مجموعه تیم سلتیکس کایری را بخشیده باشند. تیم در برخورد با قضیه کایری منطقی عمل کرد و حتی مدیران سلتیکس نیز راجع به دوره پر سروصدای اروینگ در تی دی گاردن به نیکی صحبت کرده‌اند. اگر تیم اروینگ را نگه داشته بود آنها حالا قادر نبودند با کمبا واکر قرارداد امضا کنند، بازیکنی که حالا به چهره‌ای محبوب نزد هواداران تبدیل شده و در ثبت آمار ۱۳ پیروزی و ۴ شکست فصل جاری نقشی مهم ایفا کرده است. واکر در دیدار امروز تیم برابر بروکلین نتس که با پیروزی ۱۲۱-۱۱۰ بوستون سلتیکس همراه بود ۱۳ شوت از ۲۴ پرتاب منطقه‌ای خود را وارد سبد کرد که این آمار شامل ۶ پرتاب موفق از ۱۰ پرتاب سه امتیازی می‌شوند. واکر در نهایت این دیدار را با ۳۹ امتیاز به پایان رساند که بهترین عملکردش در فصل جاری محسوب می‌شود. مربی سلتیکس یعنی برد استیونس نیز در انتهای این بازی به خبرنگاران گفت:

من بارها گفته‌ام که واقعاً از کایری خوشم می‌آید و برای او جز موفقیت هیچ آرزوی دیگری ندارم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *