• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • وظیفه سنگین کایل لاری در رپترز؛ طلایه‌داری در غیاب گسول، سیاکم و پاول

وظیفه سنگین کایل لاری در رپترز؛ طلایه‌داری در غیاب گسول، سیاکم و پاول

کایل لاری با یک بازی ۲۰ امتیازی دیگر از خود در پایان سال ۲۰۱۹ مصدومیت قبلی خود را کاملاً به دست فراموشی سپرد.

کایل لاری و درخشش در تورنتو

کایل لاری ۲۴ امتیاز بدست آورد، ترنس دیویس با کسب ۱۹ امتیاز با بیشترین امتیاز دوران بازیگری خود مساوی کرد تا تورنتو رپترز سه‌شنبه شب بتواند با نتیجه ۱۱۷ بر ۹۷ کلیولند کاوالیرز را از پیش رو بردارد. سرجی ایباکا ۲۰ امتیاز و ۱۰ ریباند بدست آورد و راندی هولیس جفرسون ۱۴ امتیاز در اولین بازی خود برای تورنتو رپترز کسب کرد تا این تیم پنجمین پیروزی خانگی متوالی خود را مقابل کلیولند کاوالیرز جشن بگیرد. تورنتو از زمانی که پاسکال سیاکم، مارک گسول و نرمن پاول را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، در ۴ بازی از ۷ بازی قبلی‌اش پیروز شده است. کایل لاری که با خبرنگاران حاضر به مصاحبه نشد توانسته در ۸ بازی از ۹ بازی قبلی‌اش ۲۰ امتیاز یا بیشتر بدست آورد. او در روز کریسمس و بازی مقابل بوستون سلتیکس ۱۴ امتیاز بدست آورده بود. تریستان تامپسون، بازیکن کلیولند کاوالیرز پس از پایان بازی اظهار داشت:

کایل لاری اسطوره است. او پنج بار آل استار شده، مدال طلای المپیک را بر گردن انداخته و قهرمان بسکتبال NBA شده است. او تکیه‌گاه رپترز محسوب می‌شود. او کشتی تورنتو را رو به جلو هدایت می‌کند و در سطح بالایی مشغول به بازی است. کایل مانند یک سگ بولداگ است. هر شب می‌تواند رقابت کند. برای همین است که همبازیان او عاشق لاری هستند.

کولین سکستون ۲۲ امتیاز بدست آورد و تریستان تامپسون ۱۴ امتیاز و ۱۱ ریباند برای کلیولند کاوالیرز کسب کرد. کاوالیرز ۴ بازی از ۵ بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سرگذاشته است. کوین لاو که به ترکیب اصلی بازگشته بود ۱۰ امتیاز و ۱۱ ریباند بدست آورد و جدی عثمان ۱۴ امتیاز برای کلیولند کاوالیرز کسب کرد. جان بیلین، سرمربی کلیولند کاوالیرز گفت لاری و فرد ون ولیت بیشترین نقش را در این پیروزی ایفا کردند. وی در پایان بازی گفت:

در بازی امروز، دو گارد مانند آن‌ها، صرفنظر از قدشان، می‌توانند برتری را رقم بزنند. آن‌ها واقعاً در این بازی از دیگر بازیکنان یک سر و گردن بالاتر بودند.

تورنتو رپترز در کوارتر سوم ۱۳ امتیاز کسب کرد و تنها ۱ امتیاز به حریف داد. رپترز علیرغم برتری ۸۰ بر ۷۶ که در ابتدای کوارتر چهارم بازی با اوکلاهاما سیتی تاندر داشت این بازی را در روز یکشنبه به حریف با نتیجه ۹۸ بر ۹۷ واگذار کرده بود. کولین سکستون اعتقاد داشت که تورنتو برای جبران شکست روز یکشنبه پای به این میدان گذاشته بود. وی در پایان بازی اظهار داشت:

آن‌ها بسیار بیشتر از ما تشنه پیروزی بودند. از همان اول بازی می‌توانستید حدس بزنید که رپترز با یک انرژی متفاوت به زمین آمده است.

کایل لاری

او جی آنیونوبی و فرد ون ولیت هر کدام ۱۲ امتیاز برای تورنتو رپترز بدست آوردند تا این تیم دومین پیروزی این فصل خود با اختلاف بیش از ۲۰ امتیاز را مقابل کیلولند کاوالیرز جشن بگیرد. آن‌ها موفق شده بودند در ۱۶ دسامبر کلیولند را با نتیجه ۱۳۳ بر ۱۱۳ از پیش رو بردارند. تورنتو ۳ بازی از ۴ بازی خود را باخته بود اما اکنون چهاردهمین برد خود در ۱۹ بازی اخیر را جشن گرفت. تورنتو در ماه دسامبر آمار ۹ پیروزی و ۷ شکست را از خود به جای گذاشت. هولیس جفرسون به جای آنیونوبی به بازی گرفته شد. نیک نرس، سرمربی تورنتو رپترز درباره این دو بازیکن گفت:

به نظر می‌رسید حضور آن‌ها در این بازی کارساز بود. هر دوی آن‌ها امشب واقعاً خوب ظاهر شدند. از انرژی هر دو بازیکن خوشم آمد.

لاری در کوارتر دوم ۱۱ امتیاز بدست آورد و تورنتو از ۶ پرتاب سه امتیازی بهره برد تا با نتیجه ۳۲ بر ۱۸ از این تیم پیش بیفتد و ۷ امتیاز پایانی این کوارتر را از آن خود ساخت تا در نیمه اول ۵۹ بر ۴۳ از حریف پیش بیفتد.

جان بیلین در این باره گفت:

ما قافیه بازی را درست در همان نیمه اول به حریف باختیم.

نکات بازی:

کلیولند کاوالیرز: کاوالیرز ۱۰ پرتاب موفق از مجموع ۳۸ پرتاب سه امتیازی خود داشت. کلیولند در بازی‌های خارج از خانه آمار ۴ پیروزی و ۱۳ شکست را از خود به جای گذاشته است. کاوالیرز پس از آنکه در ماه نوامبر آمار ۳ پیروزی و ۱۲ شکست کسب کرده بود در دسامبر ۵ پیروزی و ۹ شکست را از خود به جای گذاشت.

تورنتو رپترز: پاتریک مک کاؤ در کوارتر اول به دلیل مصدومیت از بازی بیرون رفت اما در کوارتر دوم به بازی برگشت. در نیمه اول نیمکت‌نشینان تورنتو ۱۵ و تیم ذخیره کاوالیرز ۲ امتیاز بدست آوردند. تمامی ۷ دبل دبل سرجی ایباکا در ماه دسامبر بدست آمد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *