• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • کریس میدلتون عزم خود را برای آل‌استار شدن جزم کرده است؛ درخشش در غیاب یانیس

کریس میدلتون عزم خود را برای آل‌استار شدن جزم کرده است؛ درخشش در غیاب یانیس

کریس میدلتون بهترین بازی عمر بسکتبال خود را به کوبی برایانت هدیه کرد. کریس میدلتون با ۵۱ امتیاز، بیشترین امتیاز دوران بازیگری خود را بدست آورد و کمک کرد تا میلواکی باکس سه‌شنبه شب بتواند با نتیجه ۱۵۱ بر ۱۳۱ مقابل واشنگتن ویزاردز به پیروزی برسد.

درخشش کریس میدلتون برابر واشنگتن

میدلتون که امیدوار است برای دومین سال متوالی پنجشنبه شب در لیست آل‌استار قرار داشته باشد به باکس کمک کرد تا نیمه دوم موفقی را مقابل حریف خود داشته باشد. وی ۱۰ ریباند و ۶ پاس گل نیز بدست آورد و ۱۶ پرتاب موفق از ۲۶ پرتاب خود داشت که ۷ پرتاب موفق از ۱۰ پرتاب سه امتیازی او را شامل می‌شد. بهترین امتیاز کسب شده قبلی او ۴۳ امتیاز بود. او گفت در روزهای گذشته درباره کوبی برایانت زیاد فکر کرده است. برایانت یکشنبه در سانحه سقوط هواپیما در کنار جیانا، دختر ۱۳ ساله‌اش دیده از جهان فروبست. میدلتون درباره برایانت اظهار داشت:

کوبی یکی از بازیکنان مورد علاقه من بود که در کنار مایکل جردن بازی او را دنبال می‌کردم. چیزهای زیادی از بازی او یاد گرفتم. همه درباره ذهنیت مامبا صحبت می‌کردند. ورودم به میدان و ارائه این عملکرد را برای سپاسگزاری و کاری که او برای بسکتبال انجام داد به برایانت تقدیم می‌کنم.

میلواکی باکس (۴۱ پیروزی و ۶ شکست) در نیمه اول با کسب ۸۸ امتیاز رکورد تاریخ خود را شکست و بیشترین امتیاز کسب شده فصل خود را در یک بازی بدست آورد و علیرغم غیبت یانیس آنتتوکومپو که با مصدومیت شانه راست دست و پنجه نرم می‌کند نهمین پیروزی متوالی خود را بدست آورد. بردلی بیل با ۴۷ امتیاز (۱۵ پرتاب موفق از ۳۱ پرتاب) بهترین بازیکن واشنگتن ویزاردز بود. این دومین بازی متوالی است که او بیش از ۴۰ امتیاز کسب می‌کند و ششمین بازی فصل او با این مقدار از امتیاز است. بردلی بیل در پایان بازی اظهار داشت:

ما در ابتدای بازی هیچ مقاومتی از خود نشان ندادیم. سپس در نیمه دوم یک تیم کاملاً متفاوت بودیم. جنگنده ظاهر شدیم. در دفاع فیزیکی بودیم. در حمله و هجوم آوردن نیز رویکرد فیزیکی اتخاذ کردیم.

کریس میدلتون

میلواکی باکس اختلاف خود را بیشتر و بیشتر کرد و تا ۳۲ امتیاز اختلاف نیز پیش رفت اما واشنگتن ویزاردز در کوارتر سوم دیداری ماراتن‌گونه را رقم زد، ۴۱ امتیاز بدست آورد تا دو تیم با نتیجه ۱۱۷ بر ۱۰۴ به استقبال کوارتر چهارم بروند. واشنگتن در کوارتر چهارم اختلاف را به ۷ امتیاز نیز رساند اما دیگر نتوانست از این میزان به جلوتر برود. اریک بلدسوئه ۳۴ امتیاز، ۱۰ پاس گل و ۶ ریباند برای میلواکی باکس بدست آورد. دونته دیوینچنزو ۱۶ امتیاز و ۲ پرتاب سه امتیازی لحظه آخری از خود ارائه کرد تا پیروزی را برای میلواکی باکس به ارمغان آورد. کریس میدلتون در کوارتر چهارم ۱۳ امتیاز بدست آورد و بیشترین امتیاز کسب شده توسط یک بازیکن میلواکی باکس در یک بازی فصل را به نام خود ثبت کند. او یک دانک به نمایش گذاشت تا ۵۱ امتیازی شود و در انتهای کوارتر چهارم باکس را با ۱۳ امتیاز پیش بیاندازد. دونته دیوینچنزو در پایان بازی اظهار داشت:

او یک آل‌استار است. سال پیش نیز این عنوان را بدست آورد و امسال نیز آن را تکرار خواهد کرد. وقتی تیم ما ضعیف عمل می‌کند امید ما به کریس است. ما تا این اندازه به او اطمینان داریم. او می‌داند که هیچ اجباری برای این کار نیست. وی بازیکنی شگفت‌انگیز است.

آخرین بار بهترین امتیاز کسب شده توسط یک بازیکن میلواکی باکس در یک بازی به وسیله یانیس آنتتوکومپو با ۵۰ امتیاز و در بازی ۲۵ نوامبر مقابل یوتا جاز رقم خورده بود. میلواکی باکس با پرتاب‌های سه امتیازی موفق بازی خود را شروع کرد و ۸ پرتاب موفق از ۹ پرتاب سه امتیازی اول خود داشت. میلواکی باکس ۱۴ پرتاب موفق از ۲۲ پرتاب در کوارتر اول داشت تا برتری ۴۲ بر ۲۸ را رقم بزند. و آن‌ها در کوارتر دوم نیز همین منوال را ادامه دادند. میدلتون چهارمین پرتاب سه امتیازی نیمه اول خود را انجام داد تا میلواکی باکس در ۵:۴۶ مانده به پایان نیمه اول با نتیجه ۶۹ بر ۴۳ از حریف خود پیش بیفتد. میدلتون ۲ پرتاب سه امتیازی دیگر نیز بدست آورد تا این نیمه را با تبدیل به امتیاز کردن همه ۶ پرتاب سه امتیازی خود به پایان برساند و ۲۸ امتیاز کسب کند. مایک بودنهولزر، سرمربی میلواکی باکس پس از پایان بازی اظهار داشت:

او خیلی زود روی ریتم بازی خود افتاد. پرتاب‌های او به خوبی به سمت سبد رفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *