گلدن استیت با کلی تامپسون و کوین دورانت همچنان در بسکتبال NBA ادامه می دهد

kelly thompson kevin durant

تیم گلدن استیت وریرز در ششمین بازی خود در رقابت های فینال  بسکتبال NBA با نتیجه ۱۱۰ به ۱۱۴ مقابل تورنتو رپترز شکست خورد تا نتواند به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یابد. اما در طول بازی های فینال، گلدن استیت، کوین دورانت و کلی تامپسون را به دلیل مصدومیت از دست داد.

گلدن استیت همچنان در بسکتبال NBA، کلی تامپسون و کوین دورانت را حفظ خواهد کرد

در طول برگزاری دیدارهای وریرز با حریف کانادایی اش در فینال بسکتبال NBA ، این تیم دو بازیکن با ارزش خود به نام های کوین دورانت و کلی تامپسون را به علت مصدومیت از دست داد تا لیگ فصل بعد را بدون حضور این دو ستاره ارزشمندش شروع نماید. اما این مصدومیت ها باعث نخواهد شد تا مسئولان این تیم سرشناس آمریکایی قید دو بازیکن تاثیرگذارش را بزند.

راب مایرز، مدیر ورزشی تیم گلدن استیت وریرز در این باره می گوید:

ما خواستار حفظ تمام ستاره های خود به خصوص تامسون و دورانت در تیم هستیم. مسئولین گلدن به خاطر بازی های خوب این دو بازیکن، قدردان زحماتشان خواهند بود. آن ها شگفت انگیز هستند. این دو بازیکن جزو ستارگانی به حساب می آیند که در هر لحظه می توانند ورق را به سود تیم شما برگردانند. ما از هیچ تلاشی برای حفظ آن ها در تیم، مضایقه نخواهیم کرد.

کوین دورانت بسکتبال NBA

کوین دورانت ۳۰ ساله در بازی پنجم خود مقابل رپترز از ناحیه آشیل صدمه دید و چهارشنبه هفته گذشته مورد عمل جراحی قرار گرفت. بنا به گفته پزشکان، KD به مدت هشت ماه از میادین حرفه ای بسکتبال دور خواهد بود. تامسونِ ۲۹ ساله نیز در بازی ششم گلدن استیت برابر تورنتو که حکم به قهرمانی دایناسورها (لقب تیم تورنتو رپترز) داد، در کوارتر سوم از ناحیه رباط صلیبی پای چپش دچار آسیب شد تا او نیز به مانند هم تیمیش چندین ماه از بازی های گلدن دور باشد. قرارداد کوین دورانت به گونه ای است که او در سال آخر قراردادش با گلدن استیت می تواند از تیم جدا شده و راهی باشگاه جدیدی شود در بسکتبال NBA. کلی تامپسون نیز در ماه جولای بازیکن آزاد خواهد بود و می تواند گلدن استیت را ترک کند اما به نظر می رسد طلایی پوشان قصد دارند تا از هر راهی شده او را حفظ نمایند. باید دید که سرنوشت این دو ستاره ملی پوش در تیم گلدن استیت به چه گونه ای رقم خواهد خورد و آیا می توانیم بار دیگر شاهد حضور آن ها در جمع طلایی پوشان باشیم یا خیر.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *