• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • یانیس آنتتوکومپو با درخشش خود، برنده ماراتن میلواکی و مینسوتا را تعیین کرد

یانیس آنتتوکومپو با درخشش خود، برنده ماراتن میلواکی و مینسوتا را تعیین کرد

یانیس آنتتوکومپو

میلواکی باکس یک پیروزی دیگر را جشن گرفت اما آن‌ها خوب می‌دانند که به خوبی بازی نمی‌کنند. یانیس آنتتوکومپو ۳۲ امتیاز و ۱۷ ریباند کسب کرد و میلواکی باکس یک ماراتن سنگین را با مینسوتا تیمبرولوز تجربه کرد و چهارشنبه شب توانست با نتیجه ۱۰۶ بر ۱۰۴ مقابل حریف خود به پیروزی برسد.

درخشش یانیس آنتتوکومپو برابر مینسوتا

مایک بودنهولزر، سرمربی میلواکی باکس پس از پایان بازی اظهار داشت:

بهترین بازی خود را انجام ندادیم اما همین که راهی برای پیروزی یافتیم خوب است. اما این فرمولی نیست که همیشه ما را به پیروزی برساند.

یانیس آنتتوکومپو سی‌امین دبل دبل خود را در ۳۳ بازی این فصل رقم زد و کریس میدلتون علیرغم ۵ پرتاب موفق از ۱۸ پرتاب خود، ۱۳ امتیاز کسب کرد و این در حالی بود که میلواکی باکس ۴۲.۶ درصد پرتاب موفق در این بازی داشت و فقط ۹ پرتاب از ۳۶ پرتاب سه امتیازی این تیم به درون سبد رفت. بروک لوپز ۱۱ امتیاز و اریک بلدسوئه ۱۰ امتیاز برای میلواکی بدست آوردند. کریس میدلتون پس از پایان بازی اظهار داشت:

ما پرتاب‌های خوب زیادی را از دست دادیم و کمی کند ظاهر شدیم.

شباز نپیر با ۲۲ امتیاز، امیتازآورترین بازیکن مینسوتا تیمبرولوز بود و گئورگی داینگ ۱۵ امتیاز، جوش اوکوجی ۱۲ امتیاز و جارت کالور ۱۰ امتیاز بدست آوردند. مینسوتا بدون ۲ بازیکن کلیدی‌اش یعنی کارل آنتونی تاؤنز و جف تیگ بازی می‌کرد. آن‌ها همچنین تروئون گراهام و اندرو ویگینز را به دلیل ابتلا به آنفولانزا از دست داده بودند. نپیر در پایان بازی گفت:

این مصدومیت‌ها فرصتی را برای بسیاری از بازیکنان ایجاد کرد و فکر می‌کنم آن‌ها یک قدم رو به جلو برداشتند.

نپیر در این بازی به جای جف تیگ بازی کرد، ۱۵ امتیاز به دست آورد و در نیمه اول ۵ پرتاب موفق از ۷ پرتاب خود داشت اما پس از آن فقط توانست ۷ امتیاز کسب کند. میلواکی باکس در ۶ دقیقه اول فقط توانست ۴ امتیاز کسب کند و تا زمانی که بروک لوپز با پرتاب سه امتیازی خود در ۸:۴۱ مانده به پایان کوارتر دوم نتیجه را ۳۱ بر ۲۹ کرد نتوانسته بود برتری را از آن خود سازد. میلواکی با برتری ۵۲ بر ۵۱ در پایان نیمه اول وارد رختکن شد و این در حالی بود که تنها ۳۴ درصد از اقدام‌های منطقه‌ای این تیم تبدیل به امتیاز شد. مینسوتا توانست فقط ۳ پرتاب از ۱۴ پرتاب سه امتیازی خود را به درون سبد بفرستد و این در حالی بود که باکس ۸ پرتاب از ۲۶ پرتاب سه امتیازی خود را در این نیمه به درون سبد فرستاده بود. پرتاب سه امتیازی یانیس آنتتوکومپو و کسب ۱۵ امتیاز توسط باکس و دادن فقط ۶ امتیاز به حریف موجب شد آن‌ها اختلاف امتیاز را به عدد ۱۰ برسانند و در ادامه با برتری ۷۷ بر ۷۱ پای به کوارتر چهارم بگذارند.

یانیس آنتتوکومپو

دانک جارت کالور روی سر بروک لوپز در ۹:۳۸ مانده به پایان بازی موجب کسب امتیاز برای مینسوتا شد اما خود او خطا کرد و در نهایت کایل کورور نیز یک پرتاب سه امتیازی انجام داد تا میلواکی بار دیگر اختلاف را به عدد ۶ برساند و در ۸:۴۵ مانده به پایان بازی با نتیجه ۸۷ بر ۸۱ از حریف پیش بیفتد. مینسوتا با کسب ۵ امتیاز متوالی جواب باکس را داد اما لی اوپ آنتتوکومپو و پرتاب سه امتیازی کریس میدلتون باز هم کفه ترازو را به سمت میلواکی سنگین کرد. مینسوتا تیمبرولوز یک بار دیگر در لحظات پایانی با پنالتی موفق داینگ موفق شد در ۴۶.۲ ثانیه مانده به پایان بازی نتیجه را به ۱۰۶ بر ۱۰۴ برساند اما پس از تایم اوت داینگ یک پرتاب ۱۹ فوتی را از دست داد تا در ۳ ثانیه مانده به پایان همه چیز به نفع میلواکی باکس باشد. رایان ساندرز، سرمربی مینسوتا تیمبرولوز پس از پایان بازی اظهار داشت:

امیدوار بودیم که شباز نپیر و رابرت کوینگتون بتوانند نتیجه را به سود ما رقم بزنند اما دلیلی دارد که آن‌ها بهترین دفاع لیگ را در اختیار دارند.

نکات بازی:

مینسوتا تیمبرولوز: کارل آنتونی تاؤنز قبل از این بازی تمرین کرد اما هنوز زمان مشخصی برای بازگشت او وجود ندارد. تاؤنز ۸ بازی اخیر خود را از دست داده است.

میلواکی باکس: وسلی متیوز برای دومین بازی متوالی به دلیل مصدومیت در این دیدار بیرون نشست و بودنهولزر امدیوار است میتوز در آخر همین هفته بتواند در میادین حاضر شود.

بازی بعدی:

مینسوتا تیمبرولوز: آن‌ها به خانه بازخواهند گشت تا پنجشنبه شب مقابل گلدن استیت واریرز صف‌آرایی کنند.

میلواکی باکس: شنبه شب میزبان سن آنتونیو اسپرز خواهند بود و پس از آن چهار بازی خارج از خانه خواهند داشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *